Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Zo’n zin om bij iemand thuis ‘ma’ op die ijskast, mixer en vaatwassen te stiften

4 likes

Haha echt mijn nummer één ergernis tijdens deze pandemie “We hebben er natuurlijk goed over nagedacht en daarom… Hebben we uiteindelijk besloten om schijt te hebben” :slight_smile::slight_smile::+1:

84 likes

Nee helaas, dat zou ik ook nog wel meer gewaardeerd hebben dan dit. Het was meer in de trant van “als een vriendin in de keuken staat en ik wil wat pakken hou ik geen afstand”, “als ik wandel met een vriendin hou ik geen afstand”, “als een vriendin er niet op let dan vind ik het een te grote stap om wel afstand te houden” MAAR: * hele lijst van veel makkelijkere dingen waar ze zich wel aan houdt zoals afstand houden van random mensen in de supermarkt *. Nou bravo. Gelukkig wel heel bEWusT dus natuurlijk een hoop felicitaties in de comments :thumbsup:

8 likes

Van de week ook van die bejaarden op Schiphol

“Jaaa we hebben de persco gezien en weten dat het niet mag, maar TOCH vinden wij dat blablablabla”

Dat is echt iets Nederlands, Amerikanen hebben vaak ook schijt maar die zeggen gewoon dat ze schijt hebben, Nederlanders hebben altijd allerlei argumenten waarom zij eigenlijk wel iets mogen dat niet mag.

Daarom ga ik vaak slecht op Nederlandse kinderen die op hun 10e de “maar ik vind dat ik dat wel mag” toon al tot perfectie verheven hebben.

In betere culturen krijg je dan gewoon een slipper naar je kop.

107 likes

Het enige wat ik me alleen maar afvraag: hoe kan je functioneren met zo’n lange nagels :scream:

2 likes

Dat went
Groetjes

34 likes

Ja en ook nog heel verbaasd om zich heen keken “hier is het ook echt druk, hadden we niet verwacht” no shit sherlock. Anderen waren net zo aso als jullie, dat was nog het mooiste. Ook nog verontwaardigd zijn dat iedereen mede-aso is

15 likes

Maar buiten is er geen corona!

2 likes

LifeofYvonneLabielYvonne heeft weer een YTvideo.

En de comments staan weer uit :joy:

Lol zij omschrijft dat haar bed het meest comfortabel is van de hele wereld. 10-15 kussens? :woozy_face: Badstof hoeslaken? :woozy_face: Smaken verschillen :joy:

1 like

Ik vind het ook een beetje vreemd dat Bonnie de zeshoekige ster (koekje wat haar vriendin heeft gemaakt) omschrijft als Jodenster. Als ie nou geel was en er stond ‘Jood’ in, ja wellicht, maar als je nou per se een connectie met het jodendom moet maken noem het dan een davidster.
Al zou ik sowieso niet meteen aan een davidster denken bij een zeshoekige ster.

39 likes

Een stukje gekeken en wat is zij anders zeg. Ik volgde haar denk ik 3/4 jaar geleden (Toen maakte ze veel vlogs met die vriend Jasper). Tussendoor nog af en toe gekeken. Inmiddels heeft ze al 5x al haar video’s verwijderd, kwamen er 100 video’s over haar eigen webshops (wat ook steeds wisselt) en zit ze nog niet aan de 1 miljoen volgers op insta wat haar grootste doel in het leven was. Echt jammer dat ze zo veranderd is!

1 like

Jodenster really? Wat ignorant weer

7 likes

Elise en Joey zijn met elkaar aan het praten over hoe mannen plassen/bril omhoog laten.

Wouter wordt niet echt betrokken bij het gesprek maar KLETST ER WEL CONSTANT DOORHEEN. Hou. Je. Mond. !!!

5 likes

Badstof hoeslakens :revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts:

Ik heb de video net gekeken en wow, ik krijg echt hele rare vibes bij haar. Er klopt iets niet. Ze ziet er ook zo anders uit! In haar video zegt ze dat ze in het afgelopen jaar een aantal dingen aan zichzelf heeft laten doen (denk haar lippen?), dus dat is misschien een verklaring. Ik vind haar video’s nog steeds wel leuk om te kijken maar eerder uit een soort fascinatie en niet meer uit oprechte interesse haha.

1 like

FleurDeForce leeft echt als een Royal. Tenminste, zo stel ik me het leven van de Britse royals voor😂 What a lifeeeee

6 likes

Bonnie blijft wel lekker bezig he… Hoe vaak zou ze nog zo een fout gaan maken en dan elke keer weer zeggen ‘‘Oh dat heb ik mij niet gerealiseerd, oeps’’

Vermoeiend gewoon

19 likes

En dat ze er zo ‘hihihihi’ over deed.

Hallo dit moet echt even stoppen hoor. Ben jij mijn verloren tweelingzus?

22 likes