Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Omg :wink::cowboy_hat_face:

1 like

Een zeshoekig stervormig kerstkoekje een Jodenster noemen is kwalijker, maar… Duits is zo te zien ook niet Bon’s sterke kant :sweat_smile:

18 likes

Huh staat daar nou ā€œich like dickā€ 🄲

96 likes

Hoe ironisch!! (Grapjuuuh)

Haha love de rant van Joey over Nederlanders met schoenen aan thuis

M’n duitsdocentenhart bloedt

6 likes

Oo Jessie Jazz heeft een eigen platform. Maakt 2020 wel compleet zo

Na al dat zweverige gedoe over corona kon het ook echt niet anders dan dat zij kristallen verkoopt

Hoe spreken we dit uit? She Floooor?

Ze kent haar lezers wel!

ā€œ Er zit namelijk zoveel waarheid in : ā€˜ā€™The Power of Sisterhood.’’ Of ā€˜Living from the Heart is the Greatest Blessing. ’ Ook deze is favoriet: ā€˜ā€™Overcoming your Patterns Will Set you Free. ’’ Ik weet dat je misschien een teiltje wilt pakken, maar echt dit komt recht vanuit mijn hart.ā€

5 likes

Ik was na 0.02 seconden al uitgespeeld toen de pop-up ā€˜magische cookies’ heette

8 likes

Huh hoezo is Vita nou weer vanochtend naar de laserkliniek gegaan, dat mag toch helemaal niet open zijn nu?

Op de site van de laserkliniek staat:

WIJ ZIJN OPEN

Change Laserclinic valt met haar (para)medische contactberoepen onder reikwijdte van de wet BIG. Hierdoor zijn wij uitgezonderd van verplichte sluiting en mogen wij gewoon open zijn.

Pfft

4 likes

Inclusief forum jongens, zouden ze daar dan een anti-maatregelen ipv caronatopic hebben?

4 likes

ā€˜Magische cookies’ :face_vomiting:

edit: oh spuitelf @Twonights hahah

4 likes

Ohja want okselhaar is pathologisch
Maarja botox en fillers mogen ook doorgaan haha

3 likes

Volgens mij is dit zon coach truc. Ik ken iemand die ā€œeen ondernemer isā€ ( even erbuiten laten wat ze precies doet haha) maar zij heeft een bussines coach en ik zie haar hetzelfde doen als die coaches die hier wel eens worden gepost.
Zoals vage reviews posten, benoemen dat ze heeel druk is en dat soort dingen. Maar uiteindelijk zie je vrij weinig van wat ze nou eigenlijk doet. Volgens mij is dat coach gedoe gewoon een hoop fake it till you make it.

12 likes

Euh inderdaad. Dat verhaal over Pim, hoe erg ze met haar haar speelt continu (doe ik ook soms maar gelukkig film ik mezelf niet)

1 like

Hier staat 100k; of mis ik context?

2 likes

100k de tering

2 likes

Hahaha neejoh sowieso heeft zij een tweede insta gemaakt om zichzelf te DMen

55 likes