Ik snap wat je bedoelt! Bonnie begon met vloggen op jonge leeftijd en gebruikte haar kanaal in eerste instantie als een soort dagboek van haar leven. Misschien is het probleem dat ze daarna nooit een duidelijke richting heeft gegeven aan haar vlog en daarom makkelijk “met alle winden meewaait”. Bijvoorbeeld: ze is vegetarisch, maar dat heeft ze van haar ouders meegekregen, dus dit was nooit een bewuste keuze voor haar. Ze heeft een tijdje een dag in de week vegan gegeten, maar hier is ze mee gestopt. Ze is dit jaar naar de BLM-demonstratie in Rotterdam geweest, maar maakt tegelijkertijd wel toondove opmerkingen in haar vlogs en reageert daar dan vervolgens best lauw op. Ze had een tijdje de ‘Pyama Party Podcast’ waar ze met vrienden besprak hoe “feministisch” ze waren, maar dat heeft ze ook niet doorgezet. Ze maakt kringloopcontent omdat ze duurzaamheid belangrijk vindt, maar heeft tegelijkertijd ook samenwerkingen met fast fashion ketens. En tuurlijk: de insteek van dit alles is goed en niemand is perfect, maar bij mij bekruipt dan ook het gevoel dat ze zelf niet echt weet waar ze voor staat. Ze heeft ook weleens gezegd dat ze de naam ‘Boncolor’ wilde veranderen, maar dat ze niet zo goed wist hoe of wat. Ik denk dat het zou helpen als ze wat meer richting zou geven aan haar kanaal. Zo te horen denkt ze daar de laatste tijd wel over na, dus ik ben benieuwd…