Ik heb eigenlijk wel altijd het idee gehad dat ze begonnen is met haar kanaal met ergens het idee om te kijken of ze er ooit (deels) haar werk van kon maken.
In het begin deed ze wel andere dingen ernaast, en ze wist natuurlijk nooit of het zou lukken, maar toen zij begon waren er al wel mensen die leefden van vloggen. Ik denk dat ze goed ingeschat heeft dat zij ook die potentie had.
Ze heeft het ook vanaf het begin redelijk professioneel aangepakt, met een uploadschema en series, en ze had al ervaring met filmen, presenteren en videoās maken.
Zij heeft nooit echt de amateurfase gehad zoals je bij bijvoorbeeld Martine en Willemijn zag, begonnen op de zolderkamer met alleen een webcam of zonder echt te editten.
Dit bedoel ik positief trouwens haha. Ze heeft het ook zelf echt waargemaakt.
Kom ik weer. Maar volgens mij was Bonnie begonnen omdat ze op t egf zat en mensen hadden het over dat ze een relatable vlogger zochten ofzoiets. En in het begin was ze dat ook wel want ze deed gewoon dingen die wij toen ook deden op die leeftijd.
Maar ik vind dr nu een karikatuur van zichzelf geworden.
Oooh, ik dacht dat ik een keer in een vlog jaren terug had gezien dat ze in haar tienerjaren ook al filmpjes maakte, bijvoorbeeld als ze op vakantie ging met haar ouders en zo. Maar dat was idd niet echt een vlog-vlog, meer een videodagboek
Is dit tegenwoordig het Bonnie topic?
Misschien moet jij maar gaan vloggen voor ons dan.
" Hoi ik ben soy en vandaag doe ik niks. Stuur pakketjes!"
Nee, de verkeerde tactiek is dat⦠āHoi, ik zoek al eeeeeeeeuwen de perfecte nieuwe keuken. Heeft iemand dĆ© tip please?? Met installatie graagā
Nee dan ben ik bang dat jullie mij een stiekeme schooier gaan vinden.
Is niks stiekems aan hoor
Het is het youtuber topic en Bonnie is een youtuber. Kom dan zelf met iets? Vind dit altijd van die waardeloze dooddoeners.
Dat eindeloze āohhhhhhā OHHHhhhHhhā āoowwhhhhhhhā als ze iets ziet, openmaakt of wat dan ook. Overdreven gedoe. Echt een typetje geworden.
Het valt me op dat bij het bedrijf van Delia niet altijd afstand gehouden wordt e.d.
Ja zelfs als ze een pakje boter open maakt is het āoooooohā
Toevallig vroeg ik me vandaag af (terwijl ik de vlog van Bonnie keek waar ze haar lip harst) hoe het zou klinken als Bonnie ooit zou gaan bevallen, omdat ze altijd van die kreten slaakt. Waar je wel niet over nadenkt als je tijd over hebt .
Ze kan niet zo goed tegen pijn en last, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel over hoe ze een bevalling ervaart.
Ćòòòòòòòòòòh!!! GewĆ©ldig!!!
Ja dat snap ik natuurlijk helemaal. Gewoon een random hersenspinsel van mij.
Ik had de posts een tijdje geleden over haar uitspraak van geweldig nooit moeten lezen want sindsdien erger ik me er zo aan
Hahaha, same. Die uitspraak popt ook vaak op random moment op in mijn hoofd.
Blonde tiger opa gaat nu ook de influencer kant op, dit stond tussen mijn nieuwe accounts haha