Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Het valt me op dat bij het bedrijf van Delia niet altijd afstand gehouden wordt e.d.

4 likes

Ja zelfs als ze een pakje boter open maakt is het “ooooooh”

4 likes

Toevallig vroeg ik me vandaag af (terwijl ik de vlog van Bonnie keek waar ze haar lip harst) hoe het zou klinken als Bonnie ooit zou gaan bevallen, omdat ze altijd van die kreten slaakt. Waar je wel niet over nadenkt als je tijd over hebt :thinking:.

9 likes

Ze kan niet zo goed tegen pijn en last, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel over hoe ze een bevalling ervaart.

Òòòòòòòòòòòh!!! Gewéldig!!!

5 likes

Ja dat snap ik natuurlijk helemaal. Gewoon een random hersenspinsel van mij.

1 like

Ik had de posts een tijdje geleden over haar uitspraak van geweldig nooit moeten lezen want sindsdien erger ik me er zo aan :grimacing:

1 like

Hahaha, same. Die uitspraak popt ook vaak op random moment op in mijn hoofd. :weary:

1 like

Blonde tiger opa gaat nu ook de influencer kant op, dit stond tussen mijn nieuwe accounts haha
image

27 likes

Haha wat een schatje. 0 Posts

Ja tijdens het kerstdiner met waarschijnlijk meer dan 3 gasten moet ie maar even om tips vragen

4 likes

Annemerel is vandaag 4 maanden getrouwd en vijftien weken zwanger, gefeliciteerd allemaal

115 likes

Influencers taking over!!

1 like

Ooit een gevierd auteur, nu de opa van. Het kan verkeren…

15 likes

Gelukkig alleen in dit topic, want het is natuurlijk een schande.

3 likes

Die insta post is vooral om aan te geven dat ze tegelijk zwanger is met haar beste vriendin. Dat ze ook in hetzelfde termijn zitten.

1 like

Hoort Nikkietutorials hier? Ze heeft zojuist haar docu aangekondigd!

44 likes

Woeij eindelijk. Lijkt me de docu die Linda gemaakt heeft. Wat onwijs mooi!

Zeker omdat Linda in een hele moeilijke tijd zit.

1 like

Wat leuk!
Er staat in de beschrijving: releasedatum 21-12-2020. Zou hij nu al beschikbaar zijn? Misschien alleen op YouTube Premium?
Edit: laat maar, in de video zelf staat 28 december

1 like

Haha toevallig :wave::wave:

11 likes