Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Mansplainen pfff…hij legt letterlijk uit hoe dat spel werkt waarom is dat nou weer mansplainen.

6 likes

Matijn Nijhuis, ook uit die vriendengroep, maakt(e) ook veel leuke vlogs vond ik altijd. Gewoon zo gezellig en kneuterig. Al is hij wel gestopt met dagelijks vloggen sinds hij en zijn man pleegkinderen hebben. Maar er staat nog heel veel leuks van hem op yt en ze doen ook nog wel eens Q&A’s enzo!

Sorry niemand had hier echt om gevraagd maar ik vind dat Matijn alle extra aandacht die hij kan krijgen verdient :stuck_out_tongue:

23 likes

Ik heb ook even gekeken op haar instagram. Ik hoop dat alles goed met haar gaat en ze wel gelukkig is in New York. Precies jij zegt @popieju dat het ook niet makkelijk zal zijn om op een andere plek in de wereld een heel nieuw leven op te bouwen. En zeker niet nu in deze corona tijd.

Oh is hij die nieuwslezer op de radio? Ik kan echt niet naar hem luisteren tijdens het nieuws want hij eindigt zijn zinnen altijd zo kreunend alsof ie een harde drol er niet goed uitkrijgt.

Hahaha ja dat is hij inderdaad, dat over zijn manier van nieuwslezen is me nooit echt zo opgevallen :stuck_out_tongue:

1 like

Onwijs leuk en interessant deze, bedankt voor de tip!

1 like

Ik verbaas me hier ook al even over en ik ben eruit. Ze trekt haar bovenlip over haar onderlip heen

2 likes

Nou offer jezelf op om deze traditie in leven te houden

7 likes

Ik ben nu gestopt met haar te volgen, want zelfs als irritainment vond ik het niet meer leuk. Maar ze had laatst in een video wel verteld wat haar ~afwegingen~ zijn en waarom ze van haar vrienden geen afstand houdt (sloeg natuurlijk nergens op) en dat ze zich er bewust van is. Dus ik denk dat mensen ook denken van er valt niks te halen door dit te commenten want ze weet heel goed dat ze het fout doet. Snap echt niet hoe je dit op internet durft te zetten though, hele andere wereld.

5 likes

Same ik kijk ook niet meer
Kan dat intro al niet aan

3 likes

Zo’n zin om bij iemand thuis ‘ma’ op die ijskast, mixer en vaatwassen te stiften

4 likes

Maar wel bewust!

9 likes

Haha echt mijn nummer één ergernis tijdens deze pandemie “We hebben er natuurlijk goed over nagedacht en daarom… Hebben we uiteindelijk besloten om schijt te hebben” :slight_smile::slight_smile::+1:

84 likes

Nee helaas, dat zou ik ook nog wel meer gewaardeerd hebben dan dit. Het was meer in de trant van “als een vriendin in de keuken staat en ik wil wat pakken hou ik geen afstand”, “als ik wandel met een vriendin hou ik geen afstand”, “als een vriendin er niet op let dan vind ik het een te grote stap om wel afstand te houden” MAAR: * hele lijst van veel makkelijkere dingen waar ze zich wel aan houdt zoals afstand houden van random mensen in de supermarkt *. Nou bravo. Gelukkig wel heel bEWusT dus natuurlijk een hoop felicitaties in de comments :thumbsup:

8 likes

Van de week ook van die bejaarden op Schiphol

“Jaaa we hebben de persco gezien en weten dat het niet mag, maar TOCH vinden wij dat blablablabla”

Dat is echt iets Nederlands, Amerikanen hebben vaak ook schijt maar die zeggen gewoon dat ze schijt hebben, Nederlanders hebben altijd allerlei argumenten waarom zij eigenlijk wel iets mogen dat niet mag.

Daarom ga ik vaak slecht op Nederlandse kinderen die op hun 10e de “maar ik vind dat ik dat wel mag” toon al tot perfectie verheven hebben.

In betere culturen krijg je dan gewoon een slipper naar je kop.

107 likes

Het enige wat ik me alleen maar afvraag: hoe kan je functioneren met zo’n lange nagels :scream:

2 likes

Was dat dat kutkoppel op het nieuws dat ook nog verbolgen ging doen over dat Mark Rutte het aso noemde? Want, en dit zeg ik niet vaak, Mark heeft gelijk, Gerrit en Gerda.

13 likes

Dat went
Groetjes

34 likes

Ja en ook nog heel verbaasd om zich heen keken “hier is het ook echt druk, hadden we niet verwacht” no shit sherlock. Anderen waren net zo aso als jullie, dat was nog het mooiste. Ook nog verontwaardigd zijn dat iedereen mede-aso is

15 likes

Het is dat je de zuurgetrokken bekkies niet kon zien door de mondkapjes hè

6 likes