Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Edit: oh spuit 11

1 like

Was jij al met pods?

17 likes

Monica lijkt er zelfs meer dan dit te hebben in haar mukbang video’s. Wist niet dat ze kunnen kiezen hoeveel advertenties er komen.

——
Vuile was? PODS!!!

5 likes

Nee, ik heb geen zin om elke dag stof en vuil achterna te lopen

21 likes

Zit jij al op Vinted?!

7 likes

De ergste vind ik nog steeds vin fucking ted. ViNd hEt oP vIntEd :nauseated_face:

12 likes

Welke extensie is dit? Dit lijkt mij ideaal!

Oh deze vind ik echt irritant, die duurt ook zo lang

2 likes

Hahahaha op een of andere manier verwachte ik dat je het deuntje had opgenomen.

7 likes

Dat doet ze ons niet aan.
Alleen maar 3x een irritante reclame die je niet kan wegklikken

2 likes

Het ligt eraan wat je mooi vindt. Kan net boven de vloer of op de vloer hangen. Die van mij zijn dezelfde lengte als die van Bonnie en heb er geen probleem mee behalve dat het onhandig is want mijn gordijnen zijn wit en ze worden nu soms vies van de vloer.

6 likes

Als iemand nog wél beutyyoutuber is, is het ons Nikkie wel dus die hoort in het andere topic toch

7 likes

De dingen die het leukst zijn aan Bonnie’s vlogmas, de kerstkalenders en die knulligheid etc. raffelt ze telkens zo af in 2 minuten, dat vind ik nou jammer. Je kijkt naar die vlogs voor de kneuterigheid en niet voor haar 5 minuten durende monologen.
Waarom hebben ze uberhaupt 20 kerstkalenders als ze vaak “te moe” zijn om ze open te maken? Het is maar goed dat ze geen Lego kalender heeft dit keer anders lagen al die zakjes nog ergens in n hoekje LOL.
En dat kerstdorp van Nick waar hij zogenaamd enorm enthousiast over is wordt ook maar niet neergezet?
Ik zou precies t zelfde zijn hoor, daar niet van, maar jezus als je werk letterlijk het maken van deze filmpjes is hoeveel moeite is het dan om even een kwartier de tijd te nemen om een vakje open te peuteren en daar een beetje de focus op te leggen?

16 likes

Trouwens iets heel positiefs over Jennie en integriteit: tijdens het maken van foto’s voor een betaalde instagrampost kwam ze erachter dat er leer aan de jas zat die ze ging promoten (terwijl ze dat dus vooraf niet wist). Ze heeft de samenwerking toen gecanceld.
En daarnaast zegt ze ook dat ze zich afvraagt of bedrijven ivm de crisis volgend jaar nog wel marketingbudget hebben, en dat ze zegt “maar ja, als dat zo is dan moet ik er wat werk naast zoeken”. Het is natuurlijk te hopen dat dat niet nodig is maar wel een hele goede instelling.

55 likes

Ik ben het hier zo ontzettend mee eens, je verwoordt precies het gevoel dat ik heb. Als dit je werk is… maak dan gewoon effe die stomme vakjes open en doe net alsof je enthousiast bent. Tis hooguit een minuut. Op mijn werk doe ik de hele dag alsof ik enthousiast ben :rofl: (niet echt heel erg hoor, maar wel een beetje, gewoon social wenselijk gedrag zeg maar)

17 likes

Video speed controller heet degene die ik heb! Maar als je daarop zoekt in de chrome web store vind je er een aantal :blush:

1 like

Ik wist ‘t niet zeker omdat ze geen OG beutyblogger is maar wel beauty :woman_shrugging:t3:

1 like

Haha door deze zin ben jij in mijn hoofd nu dit op je werk :joy:

33 likes

Hahaha vrij accuraat :see_no_evil:

1 like

Ja je merkt echt dat het nu een ‘moetje’ is in plaats van iets waar ze echt zin in heeft om te doen. Het is natuurlijk een andere situatie dit jaar dus daar zal content ook onder lijden, maar ik merkte vorig jaar ook al dat ze soms zoiets had van “Pfffff…moet ik nu weer?”.

Denk dat als ze volgend jaar een keer zegt: Ik ga vlogmas niet doen maar gewoon 3 videos per week zodat er tenminste nog wat te zien is, dat haar stans haar wel gaan lynchen maar dat het uiteindelijk voor de kwaliteit voor haar videos beter is.

4 likes