Thanks!
Heeft iemand dat insta account van massa’s masterclass al gevonden? Ben echt benieuwd hoeveel volgers (aka betalende klanten) dat al heeft
Helemaal mee eens, een beetje ruimte om meer materiaal te verzamelen zou veel beter zijn!
Je doet echt zoveel aannames, denk dat Nick prima in staat is zelf te beslissen wat hij wel of niet wil doen in zijn vakantie.
Zelden iemand meegemaakt hier die zo’n negatieve focus heeft op één vlogger
Haha sorry hoor maar mijn vriend moet ook klussen in zijn vakantie, dat is toch niets geks? Je neemt toch niet vrij om alleen maar op de bank te liggen.
Dit denk ik ook wel ja, waarschijnlijk wil hij zelf dat huis ook afmaken.
Ik denk trouwens wel dat Bonnie er naar uit kijkt dat hij vrij is, dan heeft ze wel iemand die ze heel de tijd lastig kan vallen met haar zogenaamd grappige dingen
Nu we toch bezig zijn met Sponnie; kan ze ff kappen met het woord “vreten”? Dat klinkt zo…simpel? Daarnaast #nospon maar wel een affiliate link
oh jawel hoor
(maar klussen in je vakantie is uiteraard ook normaal)
Hahahah ja het is een beetje een inside joke met een vriendin die bonnie ook volgt, zie hieronder de niet interessanre uitleg;
Samenvatting
Er is daar iemand die altijd comment en standaard zegt ‘fijn wiekent groetjes aan poopie sjaakie’. En dat zeggen wij altijd. Dus tja, zo een beetje.
Ik wel!!!
Dit is toch precies waar vakantie voor bedoeld is?
Oke oke het is duidelijk
Huh Diana heeft het in haar video over haar digitale piano en zegt ‘de toetsen zijn gewoon van ivoor’.
Dat zal toch niet? Het is dus een nieuw aparaat. Het zou me ook een vrij rare keuze lijken voor haar als je ziet hoe ze zich verder bezig probeert te houden met duurzaamheid en diervriendelijkheid.
Ik denk eigenlijk eerder dat het een ander materiaal is en dat ze het verkeerd zegt?
Het is een omgebouwde klassieke piano. Maar als ‘ie nieuw is, dan is dat wel erg vreemd, ja.
Ah ok, ik dacht dat dit ook echt volledig een nieuw aparaat was (ook de buitenkant), maar als hij omgebouwd is kan het wel natuurlijk
Je kan ook dingen aanraden zonder er meteen een affiliate link van te maken, maar ik weet niet of dit bedoeld wordt.
Maar waarom zou je dat doen? Niemand wordt er toch minder op als je er wel een affiliate link van maakt?
Trouwens, als ik een affiliate link van Mascha aanklik van Bol. En dan van Bonnie van Bol. Wie krijgt dat de commisie?
En krijgt diegene commissie als ik hetzelfde product koop, of als ik uberhaupt iets koop bij Bol?
Het maakt vgm niet uit wat je koopt maar als je iets koopt via die link krijgen zij geld.
En volgens mij telt zon link ook voor 1 dag vgm. Dus als jij sochtends op die link hebt geklikt en savonds iets besteld krijgen zij ook geld. Maar pin me dr niet op vast.