Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja… Edit: nou niet echt omdat ik het zo naar vind. Maar meer zo van ‘oehhh ik voel me echt niet goed!’. Gebeur gelukkig niet vaak maar hij vind dat ook echt niet erg ofzo.

5 likes

Ja ik maak m’n vriend inderdaad wakker als ik in de nacht niet goed wordt en moet overgeven. En ik zou het ook niet vervelend vinden als mijn vriend dat bij mij zou doen. Dan kun je elkaar toch even helpen?

18 likes

Ik heb geen vriend maar als ik moet kotsen moet iedereen uit mn buurt blijven. Wat ik vooral irri vind als je dan helemaal zo uuuuulggg aan het bij komen bent en dat iemand dan vraagt ´ Gaat het´
Wat denk je zelf…

71 likes

Hahaha ik weet niet waarom maar ik kan niet stoppen met lachen om deze foto. Gewoon om die foto met die honden in shirtjes en dat blije gezicht van Lotte en dan die namen die fout zijn haha. Zo stom hahah

2 likes

Ik heb een vriendin (omg so woke) and i second this, zij hoeft me overigens ook niet wakker te maken hoor, meid gaat lekker kotsen

10 likes

Ja voor mij is kotsen ook even me-time eigenlijk

Wat ga je voor me doen wat een haarelastiekje niet kan.

78 likes

Bijvoorbeeld even wat drinken aangeven om de kotssmaak weg te spoelen of een (nat) doekje te brengen om die even over je gezicht te halen na het kotsen.

7 likes

Een glas drinken halen vind ik altijd top. Hij hoeft niet mn haar vast te houden of me mentaal te supporten ofzo.

2 likes

Na het kotsen wil ik ook ff een kwartier voor me uit staren zo van wtf just happend.

58 likes

Blij dat ik m’n vriend gewoon mag wakker maken als ik hondsberoerd ben. Lijkt me ook hartstikke logisch als je samenwoont maar goed.

Stiekem willen jullie gewoon allemaal een Nick

41 likes

Haha, als ik wakker gemaakt zou worden omdat de ander moest kotsen zou ik echt zoiets hebben van ja, sorry dat moet je zelf doen, kan ik je niet bij helpen.
Maar er is überhaupt maar weinig waar je me voor wakker kan maken.

14 likes

Iedereen hier is gewoon jaloers natuurlijk :wink:

Niet te serieus nemen he gewoon een grapje, niet die hele jaloezie discussie pls

1 like

Ik maak die van mij wakker zodat ie kan schoonmaken als het mis gegaan is, aangezien ik dat zelf echt niet kan, want dat ga ik namelijk weer overgeven.

En idd wat andere zeggen, wat te drinken of een doekje ofzo.

Het gaat toch niet alleen om 't kotsen? Maar meer dat Bonnie zich ziek voelde, dus dat ze de hele tijd lag te draaien in bed en volgens mij werd Nick daar gewoon wakker van. Toen was ze misslijk en heeft Nick een emmer naast dr neergezet wooooow heftig

13 likes

Haha dit doet me denken aan als je als kind misselijk was en dan gewoon bleef liggen en mamaaaaaaaaa ging roepen

Tenminste ik deed dat altijd, misschien was ik gewoon een terrorkind.

47 likes

Wij maken elkaar ook altijd wakker als we ons niet goed voelen. Helpen met opruimen inderdaad, maar ook dat je gewoon niet in je eentje zo ruk voelt. Ik vind het zelfs stom als hij in z’n eentje heeft lopen klooien 's nachts :see_no_evil:

2 likes

Ik kijk nu de Enzo ‘docu’, hij is maar 18 minuten lang :scream:

3 likes

Als iemand me zou wakker maken en mij zou vragen om het op te ruimen zou ik hem dumpen. Ga maar bij iemand anders kotsen.

17 likes

Ja tuurlijk, maar ik zou het best fijn vinden als iemand medelijden met me heeft en me een beetje helpt.

Ik zou me best schuldig voelen als mijn vriend s-nachts zo ziek zou zijn geweest dat hij heeft moeten overgeven en ik daar niks van gemerkt zou hebben.

Waarom zou je elkaar niet even helpen?

7 likes

Ik maak mijn vriend soms ook wakker als ik zelf niet kan slapen :sweat_smile: Dan zegt ie: “Ohh, wat vervelend…” en 1 sec later slaapt ie alweer, maar dan heb ik toch even een woord van medeleven gehad :grin: Als ik me misselijk zou voelen/moest kotsen zou ik hem SOWIESO wakker maken, al is het maar om erover te kunnen klagen tegen hem :poop:

8 likes