Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Lekker woordje… Kotskampen

2 likes

Zo zie je maar, goede documentaires maken is echt een vak. Het voelt voor mij nu alsof een stagiaire van Enzo wat in elkaar heeft mogen prutsen, dan zou ik wel denken wow wat goed. Maar gelukkig hebben we de docu van Nikkie om naar uit te kijken.

5 likes

Als ik echt goed ziek ben, heb ik extreme draaiduizeligheid. Dan kan ik niet eens op mijn benen staan. Laat staan iets pakken om te drinken na overgeven :sob: Meestal moet hij er dan nog wel even bij vermelden dat het hahaha zo voelt om dronken te zijn. Gefeliciteerd, flikker op.

Ik ga nu van ellende die vlog maar kijken.

Edit: godver man, ik kan die intro niet eens door komen.

4 likes

Ik mis diepgang en ik vind het meer een soort opsomming van wat hij gedaan heeft en hoe hij bekend is geworden.

3 likes

Nou misschien moeten jullie er vanaovnd eens een spannende avond van maken!

18 likes

18 minuten te lang dan

2 likes

Ik snapte de logica van het hele verhaal niet. Ze was s’nachts opeens heel misselijk maar daarvoor was ze extreem melig en lag ze maar te keten en Nick wakker te houden. Het verband van t hele verhaal ontging me.

Maar is voor jullie kotsen echt een hele beleving dan?

Ik ben daar altijd in een minuutje wel klaar mee en doorrr

7 likes

Ik denk dat het punt was dat Nick daarvoor ook al niet kon slapen door haar en daarna de hele nacht wakker heeft gelegen?

Ik vond het sowieso een beetje overdreven dat ze zeiden: “We hebben zo’n zware nacht gehad” alsof ze een pasgeboren baby hebben ofzo.

3 likes

Kun je alleen een zware nacht hebben met een baby?

31 likes

Kan dat virus in een spoiler het brengt traumas naar boven hahaha.

1 like

Dat is niet wat ik zeg.

Ik heb emetofobie, dus als ik misselijk ben of moet kotsen vergaat de wereld :joy: Kan er weken door van slag zijn. Gelukkig gebeurt het zelden.

16 likes

Ik vond het ook wat tegenvallen. Normaal vind ik Jurrien ook echt een goede cameraman maar ik vond de belichting van de interviews heel slecht. En inderdaad weinig diepgang. Als hij het niet daarover wil hebben prima, doe het dan niet. Maar dit was gewoon een beetje snel het hele verhaal erdoorheen gejast.

7 likes

De laatste keer riep ik dramatisch tussen de golven door ‘ik denk dat ik doodga! Bel 112, bel nou!’.

Dus ik kies voor de beleving optie

10 likes

Ik heb dat ook helaas, snap precies hoe je je voelt!

1 like

oh wow ik kots dus nooit (ook niet van alcohol) en ben bijna nooit misselijk ook. Dus als ik moet kotsen dan voel ik me heeel ziek haha. Heb dan ook altijd de tranen over m’n wangen stromen (soort automatische reactie?) en dan door dat huilen weer hoofdpijn dus echt top :+1: :+1:

9 likes

Ben jij er voor in therapie geweest?
Ik wel ooit en sindsdien kan ik er wel mee omgaan als ik het zie liggen ergens. Maar zelf spugen of iemand anders zien spugen is echt dramatisch en vind het zo’n kut fobie.
Ben nu zwanger en ben dus ook panisch dat ik er straks niet voor m’n dochtertje kan zijn als ze ooit moet spugen.

Hahaha ja ik liep altijd naar de slaapkamer van mijn ouders, zegmaar op het punt dat je nog drie keer kokhalzen te gaan hebt voor alles eruit komt. En dan daar naast hun bed zeggen: ik voel me niet zo lekker en dan eigenlijk al beginnen te spugen :joy:

19 likes

Nu heb ik geen fobie en hoef ik ook zelden over te geven. Maar ik bedenk me altijd maar dat ik me daarna 9 van de 10 keer veel beter voel.

1 like