Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Oeh jaaa, ik volg haar ook! Vind haar heel chill en down-to-earth overkomen en haar video’s zitten idd altijd supermooi in elkaar! Deze vond ik echt zo leuk:

De kritiek over haar snapte ik ook niet echt en heb toen een keer een video gekeken daarover. Volgens mij ging het daarin vooral over dat ze samenwerkingen had gedaan waarvan het niet duidelijk was dat ze ervoor werd betaald of zo? En dat mensen haar daarom niet meer authentiek vonden? Vond het in ieder geval niet heel overtuigend… Volgens mij doet ze dat nu ook niet meer.

Zij is ook echt zo iemand die een duidelijk doel voor ogen heeft en daar keihard voor werkt. Ik kan daar wel respect voor hebben. En ze is al heel ver gekomen!

1 like

Ik denk omdat ze vrij grote/opvallende meubels heeft, haar hoek bureau, en idd kiezen voor zelfde kleuren, veel houtwerk maakt dat ik ook soms dubbel moest kijken van, zat ze nou in haar nieuwe woning of is dit nog een oude vlog (geen kritiek/commentaar, liv laf love)

1 like

Ik heb normaal weinig met Kelvin zijn muziek en ondanks dat de muziek nog steeds niet helemaal mijn ding is vind ik dit wel leuk/mooi gedaan:

12 likes

Aah leuk gedaan idd! Krijg beetje Diggy Dex vibes ervan, vooral het begin

Ik vind het apart om je handje open te houden voor gratis producten om het vervolgens te gaan verkopen en er zo aan te verdienen. Doneer het dan aan een goed doel.

22 likes

Vind een giveaway eerder op zn plaats. Leuk voor volgers, goed voor influencer (meer interactie door mensen die commenten dat ze meedoen en evt delen in stories) en goed voor het merk.

9 likes

Teske is zwanger

https://www.instagram.com/p/CJJJA1WFQ0n/

146 likes

Fuck gurugossiper hoor

Ik keek laatst toevallig verhuisvlogs van een Amerikaanse youtuber (rems life) en bleef hangen omdat ik het een mooi huis vond, maar moest het na 2 vlogs opgeven omdat ze wel extreem horder is en alleen maar kleding draagt die haar duidelijk niet past,

Dus ik dacht ff kijken hoe mensen tegen haar aankijken, open gurugossiper en het eerste bericht dat ik zie is iets van “Hi Remi just a daily reminder that you’re a disgusting less than a human being no one will ever love you”

Echt alleen maar dat soort betichten, nul moderation, nul opbouwend.

7 likes

Teske is zwanger!:smiling_face_with_three_hearts:

106 likes

Wow wat leuk! Die zag ik niet aankomen, maar ze zijn zo’n lief stel.

31 likes

OMG teske zoo leeeuk.

Ik opende mn youtube en rende toen hier heen haha. Moest ook ff 2x kijken zo van huh is deze video nieuw… lees ik dit goed

6 likes

Is zij geen 13 meer?! :open_mouth::older_woman:t2:

76 likes

Ahhh wat leuk zeg! Ik volg Teske al sinds m’n 15e ofzo dus voelt echt een beetje alsof een vriendin van me zwanger is. Bij Mascha ofzo had ik dat toch minder, Teske is echt van mijn leeftijd.

13 likes

Ahh wat leuk voor ze! Echt een leuk stel samen.

Wat fantastisch!!!

1 like

Jaa dit idd ik zag laatst nog wat van dr oude videos toen ze nog een schattig stemmetje had.

1 like

Ahhhh wat leuk! Vind Teske en Mert zo’n leuk stel

Ook met dat jasje op de foto haha, had ze die niet een keer gekocht omdat ze het zo schattig vond voor een eventueel toekomstige baby?

Dat kindje komt echt in een warm nest, wat een leuk nieuws :partying_face:

3 likes

Omg zo leukkkk, echt niet verwacht

2 likes
38 likes