Vooral ook door het woord ‘ondergebrokt’ haha bah
Omg daar had ik zelfs overheen gelezen, ontzettend bedankt dat je me nog op dit prachtige pareltje hebt gewezen
Over brokken
Ik ben een keer na een wilde nacht stappen wakker geworden 's ochtends met brokjes frituur-snacks in mijn mond die ik een paar uur daarvoor gegeten had. Blijkbaar in mij slaap liggen kotsen zonder dat ik het door had. Die smáák en dat gevoel van stukjes wat tussen je tandvlees en wangen zit geplakt.
Ik ben aan het ontbijten en alles wat ik lees gaat over kots en vuilnis
Als je nu havermout zit te eten maakt dat het wel helemaal af
Kan deze discussie ook even verplaatst worden.
Maar echt… Bah. Lekker naar tmi ofzo
Nou het is blijkbaar nog steeds aan dus het brengt geluk!
Hier nog een emetofoob die aan het bij lezen is. Komende weken vermijd ik dit forum omdat ik effe terug in therapie moet
Waarom gaat Sofie Rozendaal verhuizen, om haar nieuwe huis bijna hetzelfde in te richten en op te stellen als het vorige huis.
Hoe is dit een serieuze vraag?
Hahaha sorry maar soms zijn we zo onnodig kritisch op influencers.
‘Waarom maakt Bonnie Nick wakker als ze gaat kotsen?!’ -> omdat hij haar partner is
‘Waarom verhuis je als je nieuwe huis bijna hetzelfde inricht als je oude?!’ -> omdat je wil verhuizen, het groter/mooier/beter betaalbaar/anders is dan wat je al hebt en dat je stijl is.
edit:
Vragen die hier gesteld zouden worden als ik influencer zou zijn.
‘Waarom koopt Tessel 2 dagen voor kerst een grill als ze al weken weet dat ze die op kerst in huis wil hebben?!’
‘Waarom begint Tessel voor de honderdste keer veel te enthousiast aan een breiwerkje om hem vervolgens een week op de bank te laten liggen?!’
‘Waarom doet Tessel haar fysio oefeningen niet, terwijl ze weet dat het beter is om die wel te doen?!’
Maar je verhuist toch ook niet omdat je een ander interieur wil? Lijkt me nogal rigoreus haha
Het is niet zo zeer het meenemen van de meubels. Dat juig ik enorm toe. Maar de opstelling van de woning staat vrijwel gelijk aan het huis waar ze eerder woonde. Als je bijvoorbeeld naar haar slaapkamer kijkt. Die is precies hetzelfde.
Hoeveel kan je in een slaapkamer qua opstelling veranderen dan?
Als dat toch mooi en praktisch is, waarom zou je het dan veranderen? Ik denk best vaak bij mezelf dat ik mijn inrichting wil aanpassen omdat ik iets anders wil, maar kom dan toch altijd tot de conclusie dat dit echt de beste opstelling is en dat ik het maar beter zo kan laten haha.
Nou ik had dus een collega die vertelde dat hij als hij buikgriep had, gewoon in plastic zakken ging overgeven, omdat hij dan geen energie had om naar t toilet te lopen. Toen was hij eens heel ziek naar zijn ouders gegaan, kwam hij terug, stond dat hele huis nog vol zakken met kots
Sorry, kotsverhaal
Hahahaha in lottes vlog vraagt ze aan de schilder wat er voor tweede laag op de trap gaat. Zegt Joey super droog: “hey lot, verf”
Soms denk ik ook dat Nick wel eens klaar is met bonnie’s enthousiasme en daarom super droog reageert
Weet niet zeker of dit hier past, maar heeft iemand de stories van Estee Lalonde gezien? Ik weet niet precies wat het is, maar iets grijpt me erin aan. 50/50 van ‘doe lekker je ding, iedereen heeft wel een keer een minder moment / mindere periode’ tot ‘gaat het wel goed met je?’
Zijn er ook mensen hier die bestdressed volgen?
Ze is een Amerikaanse fashion/lifestyle youtuber die nu in New York woont. Ik vind de vibe van haar videos heel chill en ze stopt heel veel (edit) werk in haar videos.
Ze krijgt vanuit guru gossip/gossip gate alleen wel echt heel veel kritiek, ben wel benieuwd of mensen hier dat ook hebben gelezen en wat jullie er van vinden?