Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Mijn God ik heb in de 10 jaar dat ik hier woon nog nooit mijn ramen gezeemd en B&N maken er een soort wekelijks project van :joy: Voel me echt smerig. Vind dat echt van die klusjes waar ik absoluut mijn tijd niet in wil/ga steken, ze zijn dezelfde dag toch weer vies.

1 like

Hahaha arme ouders

ja, ik sta er ook om bekend dat ik vaak overgeef. Ook met avonden uit, kotsen en weer door (wel alcohol gerelateerd dan).

2 likes

Ik dacht dat het meer was dat Bonnie de halve nacht aan het overgeven was en Nick haar hielp en toen ze in bed lagen en Nick eeeeindelijk 5 minuten sliep Bonnie weer even moest benoemen dat ze misselijk was. Zou ik ook geĆÆrriteerd van zijn.

1 like

Ik ben er niet voor in therapie geweest, maar het is me wel eens aangeraden door een psycholoog waar ik om een andere reden bij liep. Ik heb het wel al een paar keer overwogen, maar ben erg bang voor de exposure therapy. Wel goed om te horen dat de therapie je een stukje op weg geholpen heeft, ik hoop dat het je gaat lukken mbt je dochtertje, ik zou precies die angst voelen.

1 like

Zelfde hier, daarom hoeft mijn vriendin me ook niet wakker te maken 's nachts want het liefste krijg ik er niks van meešŸ˜…

Om mij hoeft ze zich geen zorgen te maken, heb echt al 10+ jaar njet overgegeven

1 like

Ik krijg net op insta een screenshot van zo’n Ali express ontdekkers account dat er spullen van JoshV op staan. Blijkbaar heeft zij ook een home collectie.
Oa dit

Voor zover ik wist had Josh echt een design team dus ik kijk hier wel van op.

Maar het is gewoon van het merk Pols Potten wat zij verkoopt toch?

1 like

Ik heb het ook en heb ook een kindje die laatst buikgriep had (zeg maar dat er meer uitkomt dan alleen wat onschuldige melk) en ik kan je alvast zeggen: als het je eigen kind is gaat echt je verstand op 0 en ga je in de regelmodus! Ik had er bij haar echt geen moeite mee. Terwijl als m’n vriend moet spugen ik op 10 meter afstand roep of het gaat. :sweat_smile:

6 likes

:exploding_head::exploding_head::face_with_symbols_over_mouth:

14 likes

Ja dat zie ik idd nu ook. Dat is toch wel een merk met een eigen designer dacht ik. Of meerdere. Of zou dit juist van hen gekopieerd zijn en op Ali staan…

Ja ik dacht ook dat Pols Potten een echt merk is, wordt ook bij de Bijenkorf verkocht. Dus ik denk dat Ali de kopieerder is.

5 likes

Ik zie nu die Maison Jolie webshop ook op bovenstaande insta staan. Volgens mij werd zij hier laatst nog besproken of op het Mommy topic.

Letterlijk dit! Ik was in cambodja en dacht echt de hele tijd… Wtf :flushed:

6 likes

Ik heb het uit verbazing wel eens opgezocht en volgens mij heet de eigenaar zelf Pol, maar dan nog. Een erg vreemde keuze. Je wilt toch elke associatie met Pol Pot vermijden voor je merk?

7 likes

Oh wat fijn om te lezen, dit is dus echt mijn grootste angst. Heb ook geen vriend, dus kan niet op iemand terug vallen als ze ooit ziek wordt. Hopelijk gaat het mij dan net zo goed af haha!

1 like

Wwooow als ik lees dat mensen al jƔren niet hebben overgegeven :exploding_head: hoe doe je dat?! Ik wil dat ook hoor, ik geef zo vaak over (niet drankgerelateers)

Ik moet zelfs wel eens op random momenten overgeven en dan eventjes liggen en dan kan ik weer verder met m’n (werk)dag? Had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat ik miss heel vaak overgeef :thinking:

1 like

Ik heb al 20 jaar ofzo niet overgegeven! Is met mijn emetofobie wel fijn haha.

11 likes

Same!! Ik denk soms echt dat er iets mis met mij is ofzo? Maar heb dat al m’n hele leven. Arme ouders haha

2 likes

Deze krijg ik echt vet vaak. Vandaag in de vlog van Bonnie 3x die irritante Braun epileerreclame die niet door te spoelen is. Tik tak Doetibla … ga weg!! :mad:

1 like