Huh Lotte zegt in dr vlog dat ze een nieuwe prullenbak heeft. Die hadden ze in het vorige huis niet want dan moesten ze te vaak de zak verwisselen ivm beestjes e.d.
Maar hoe gooi je dan je afval weg?
Je zal je verbazen hoeveel winkels en cafĆ©ās er met de naam Sophieās choice bestaan omdat de eigenaar dat zo leuk bij de eigen voornaam vond passen.
Ja maar dat is ten minste nog een fictief verhaal, niet een dictator die 1/3 van de bevolking van zijn land heeft uitgemoord
Misschien hadden ze buiten een vuilniszak staan? Geen idee
Ja dat kan natuurlijk maar dan komen er toch ook beestjes op af. Naja ben gewoon verbaasd haha
Ja naja ik kijk nergens meer van op bij haar
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze de oude prullenbak nu wegdeden omdat er in het oude huis altijd beestjes op af kwamen en hij daardoor smerig was geworden of iets in die trant
Woow, dat klinkt heftig!? Ik geef zelf idd alleen over na teveel drank⦠maar dat van jou klinkt wel intens! Misschien eens kijken of je misschien voedselintolerant bent of zo?
Ze zegt letterlijk āwe hadden in het vorige huis geen prullenbakā alleen zoān kleintje voor koffiepads
Tja de laatste keer dat ik niet alcohol gerelateerd heb overgegeven was toen ik zes was geloof ik. Toen twaalf jaar lang geen pot geknuffeld en toen ging ik studeren
Jaa dat zou ik ook echt wel eens moeten doen, want ik heb er vaak/veel last van en zowel maag en darmen. Ben ook 9 vd 10x ziek van restaurants of take away. Maar ben een beetje in denial, dus durf er nog niet echt mee nr de dokter maar besefte voor deze posts ook niet dat maandelijks wel echt mucho is.
Want bijv 20 jaarrr wow, dat is echt bewonderenswaardig haha
Ik ben zelfs zo erg dat ik me liever kut en misselijk voel, dan dat ik moet overgeven. Heb denk ik 2 of 3 keer in mān hele leven overgegeven. Ben wel altijd de lul als ik mān vriendinnen na een avond stappen naar huis moet slepen, kotsend over hun jas en al. Great
Ik denk gewoon losse kleine zakjes en die dan in de grote bak doen als het vol is? Als ze alleen een kleintje heeft voor koffiepads en voedselresten (?) dan is een los zakje alleen met plastic enzo. En je loopt toch bijna elke dag naar beneden. Ik heb in de zomer ook wel eens een klein zakje i.p.v. grote vanwege de fruitvliegjes.
De laatste keer dat ik moest overgeven kreeg ik op een gegeven moment zowel door neus als mond gewoon totaal geen lucht meer en dat was zo eng. Toen moest ik uit paniek ook nog eens huilen, wat de situatie echt niet beter maakte natuurlijk. En ik was ook nog eens alleen thuis dus voelde me mega kut daarna. Hoop echt dat ik dat niet meer mee ga maken.
Echt zin om al jullie kotsverhalen te horen
Ik hang inderdaad zelf ergens een zakje op en die gooi ik dan elke dag of om de dag weg ofzo. Ik heb helemal geen ruimte voor een bak
edit: ik vind het ook smerig dat er dan dingen in de bak gaan lekkern en dan moet je dat schoonmaken terwijl het stinkt. Nou laat maar.
Ja precies dat!
Ik was trouwens meer verbaasd over de prullenbak die ze nu heeft gekocht dan over het feit dat ze hiervoor geen had.
Wauw wie koopt er überhaupt een kandelaar van ā¬179???
Hahaha moest dit echt even twee keer lezen na alle kotsverhalen.
Ik moet echt best regelmatig kotsen, ofja nu minder want corona dus niet op stap dus niet ladder. Normaliter moet iedereen echt opbokken dan ook. Maar ik werd 1x vet ziek toen ik onderweg was vanuit NYC naar Newark. Helemaal alleen in de fucking trein en toen op het station bij het vliegveld echt 45 minuten op de grond naast een plee op het perron gezeten in de fucking vrieskou. Toen voelde ik me zó kut toen had ik wel een kotsbuddy gewild haha. Heb āt eigenlijk alleen ānodigā als ik ziek ben door allergie oid