Nou ik moest vandaag in de auto dus bijna overgeven terwijl ik aan het rijden was. En ik heb ook altijd vuilniszakjes in de auto en ik dacht echt; maar dalijk zit ik nog een uur met deze kotszak hier en wat moet ik er dan mee? Zo in de prullenbak gooien? Eerst leeggieten in de wc/gootsteen en dan het zakje weggooien? Uiteindelijk gebeurde er gelukkig niks haha
Leeg gieten en dan het afval scheiden. Het liefst nog het zakje uitwassen.
Nee grapje gewoon in het zakje dichtmaken en wegpleuren.
Zakje omspoelen en volgende keer mn bammetjes erin
Ohnee dit klinkt echt heel kut! Die toiletten zijn ook altijd zo lekker schoon. Snap dat je dan wel wat zorg kon gebruiken.
Ik ben duidelijk kotskamp ’laat me met rust’. Pas als ik weer een beetje tot rust gekomen ben mag mn man een glaasje water komen brengen met paracetamol.
En jaren geleden… We waren naar een concert geweest en moesten vanaf Utrecht met een bus naar huis. Het was een busrit van een uur. We waren achterin de bus gaan zitten en terwijl we net een paar minuten onderweg waren merkte ik dat een gast aan de andere kant van het middenpad moest kokhalzen. Ik heb in een beweging mijn tas en jas gepakt en ben zo ver mogelijk voorin gaan zitten. Ondertussen moest ik al bijna kosten van de geluiden, want achter me hoorde ik dat hij echt over zn nek ging. Gewoon voor zn stoeltje, niet in een zak. Gatverdamme. Mijn (toen) vriend was ondertussen naast me komen zitten en had geen idee waarom ik ineens voorin wilde zitten. Hij had het blijkbaar niet gemerkt. De buschauffeur had ook niks door. Ondertussen was ik als de dood dat ik het zou gaan ruiken en ook zou moeten kotsen. Ik heb de rest van de weg met mn sjaal over mn neus gezeten, ruikend aan een pakje kauwgom.
Halverwege stapt er een groep aangeschoten jongens in, die direct roepen ‘jezus wat een lucht’. Pas toen werd voor de rest duidelijk dat iemand achterin de bus had overgegeven. De rest van de rit heb ik kots grappen moeten aanhoren. Ik begreep dat de kotser bij aankomst op de eindhalte zelf even het gangpad mocht dweilen.
TW: nog een kotsverhaal
Ik heb tijdens het rijden (op 5 minuten van mijn huis na een misselijke rit van een uur) eens overgegeven in mijn mond, er nog een minuut verder mee gereden, netjes parallel geparkeerd en dan de deur opengedaan en alles eruit laten komen. Nog steeds trots op mezelf dat ik mijn hele wagen niet heb ondergebrokt.
En nog eentje: ik werd een keer zo ziek op kantoor dat ik niet kon rijden en toen is m’n moeder me komen oppikken. Vlak voor de parking van mijn huis stond een stoplicht en ja hoor, we hadden rood. Dus ben ik moeten uitstappen en heb ik tegen de gevel van mijn eigen huis gekotst. Terwijl al die chauffeurs dus voor dat rode licht stonden.
En omdat ik daarna dus knockout op de bank lag heeft mijn arme moeder de boel weggespoeld, mijn engelbewaarder
Gefeliciteerd, je wint voor meest ranzige kotsverhaal met die eerste
wel echt indrukwekkend dat dat gelukt is hahaha
Vooral ook door het woord ‘ondergebrokt’ haha bah
Omg daar had ik zelfs overheen gelezen, ontzettend bedankt dat je me nog op dit prachtige pareltje hebt gewezen
Over brokken
Ik ben een keer na een wilde nacht stappen wakker geworden 's ochtends met brokjes frituur-snacks in mijn mond die ik een paar uur daarvoor gegeten had. Blijkbaar in mij slaap liggen kotsen zonder dat ik het door had. Die smáák en dat gevoel van stukjes wat tussen je tandvlees en wangen zit geplakt.
Ik ben aan het ontbijten en alles wat ik lees gaat over kots en vuilnis
Als je nu havermout zit te eten maakt dat het wel helemaal af
Kan deze discussie ook even verplaatst worden.
Maar echt… Bah. Lekker naar tmi ofzo
Nou het is blijkbaar nog steeds aan dus het brengt geluk!
Hier nog een emetofoob die aan het bij lezen is. Komende weken vermijd ik dit forum omdat ik effe terug in therapie moet
Waarom gaat Sofie Rozendaal verhuizen, om haar nieuwe huis bijna hetzelfde in te richten en op te stellen als het vorige huis.
Hoe is dit een serieuze vraag?
Hahaha sorry maar soms zijn we zo onnodig kritisch op influencers.
‘Waarom maakt Bonnie Nick wakker als ze gaat kotsen?!’ -> omdat hij haar partner is
‘Waarom verhuis je als je nieuwe huis bijna hetzelfde inricht als je oude?!’ -> omdat je wil verhuizen, het groter/mooier/beter betaalbaar/anders is dan wat je al hebt en dat je stijl is.
edit:
Vragen die hier gesteld zouden worden als ik influencer zou zijn.
‘Waarom koopt Tessel 2 dagen voor kerst een grill als ze al weken weet dat ze die op kerst in huis wil hebben?!’
‘Waarom begint Tessel voor de honderdste keer veel te enthousiast aan een breiwerkje om hem vervolgens een week op de bank te laten liggen?!’
‘Waarom doet Tessel haar fysio oefeningen niet, terwijl ze weet dat het beter is om die wel te doen?!’
Maar je verhuist toch ook niet omdat je een ander interieur wil? Lijkt me nogal rigoreus haha