Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Het is niet zo zeer het meenemen van de meubels. Dat juig ik enorm toe. Maar de opstelling van de woning staat vrijwel gelijk aan het huis waar ze eerder woonde. Als je bijvoorbeeld naar haar slaapkamer kijkt. Die is precies hetzelfde.

Hoeveel kan je in een slaapkamer qua opstelling veranderen dan?

7 likes

Als dat toch mooi en praktisch is, waarom zou je het dan veranderen? Ik denk best vaak bij mezelf dat ik mijn inrichting wil aanpassen omdat ik iets anders wil, maar kom dan toch altijd tot de conclusie dat dit echt de beste opstelling is en dat ik het maar beter zo kan laten haha.

2 likes

Nou ik had dus een collega die vertelde dat hij als hij buikgriep had, gewoon in plastic zakken ging overgeven, omdat hij dan geen energie had om naar t toilet te lopen. Toen was hij eens heel ziek naar zijn ouders gegaan, kwam hij terug, stond dat hele huis nog vol zakken met kots :nauseated_face: :nauseated_face:

Sorry, kotsverhaal

2 likes

Hahahaha in lottes vlog vraagt ze aan de schilder wat er voor tweede laag op de trap gaat. Zegt Joey super droog: ā€œhey lot, verfā€ :joy:

Soms denk ik ook dat Nick wel eens klaar is met bonnie’s enthousiasme en daarom super droog reageert :joy:

4 likes

Weet niet zeker of dit hier past, maar heeft iemand de stories van Estee Lalonde gezien? Ik weet niet precies wat het is, maar iets grijpt me erin aan. 50/50 van ā€˜doe lekker je ding, iedereen heeft wel een keer een minder moment / mindere periode’ tot ā€˜gaat het wel goed met je?’

1 like

Zijn er ook mensen hier die bestdressed volgen?
Ze is een Amerikaanse fashion/lifestyle youtuber die nu in New York woont. Ik vind de vibe van haar videos heel chill en ze stopt heel veel (edit) werk in haar videos.
Ze krijgt vanuit guru gossip/gossip gate alleen wel echt heel veel kritiek, ben wel benieuwd of mensen hier dat ook hebben gelezen en wat jullie er van vinden?

10 likes

Dan nog snap ik het niet. Liep hij dan elke keer naar buiten voor een openbare prullenbak als hij iets weg wilde gooien? Of spaarde hij het binnen op, en waar dan?

Ik kan me echt geen leven zonder prullenbak voorstellen.

1 like

Ik kijk haar wel eens, leuke vibe idd. Sws is GG vaak wel intens…

Ik vind haar zo leuk! Ik heb niks mee gekregen van wat er over haar gezegd wordt. Ik zag wel laatst een youtube filmpje voorbij komen over dat haar volgers juist problematisch zijn omdat ze overal zo op zitten te fitten. Weet niet of het echt zo is omdat ik het dus niet kan vergelijken met wat ze over haar zeggen.

4 likes

Ik vind haar ook leuk! Heb er niet zoveel van meegekregen maar snap de kritiek op haar ook niet

Het is een totaal ander huis toch? Van een kleine tussenwoning in een dorpje naar een vrijstaand huis in de polder met vrij uitzicht. Die woonkamer is niet te vergelijken met haar vorige huis hoor. Ze heeft idd wel dezelfde tegeltjes mee genomen in de keuken en boven lijkt wel op haar oude kamer idd, maar ik vind dat wel leuk. Beneden komt trouwens de master bedroom toch? Boven is meer voor er bij en om te werken geloof ik? Ik vind het tof dat ze niet alles helemaal nieuw doet maar gewoon naar de kringloop gaat ook.

2 likes

Ze heeft uitgelegd dat beneden de gastenslaapkamer is en boven haar eigen slaapkamer en werkplek. De gastenslaapkamer is ook deels voor haar vriend, maar als je de vlogs zo kijkt gaat het samenzijn en slapen ze volgens mij best goed af. Het zou me dus niet verbazen als ze toch samen gaan liggen. Ik vind het heel mooi geworden trouwens, echt tof.

1 like

Haha ik vond het wel grappig, vooral die story over AslanšŸ˜‚

en nu sochtends die stories met die eye patches vind ik ook hilarisch, maargoed ik heb ook wel echt een zwak voor Estee

3 likes

Oeh jaaa, ik volg haar ook! Vind haar heel chill en down-to-earth overkomen en haar video’s zitten idd altijd supermooi in elkaar! Deze vond ik echt zo leuk:

De kritiek over haar snapte ik ook niet echt en heb toen een keer een video gekeken daarover. Volgens mij ging het daarin vooral over dat ze samenwerkingen had gedaan waarvan het niet duidelijk was dat ze ervoor werd betaald of zo? En dat mensen haar daarom niet meer authentiek vonden? Vond het in ieder geval niet heel overtuigend… Volgens mij doet ze dat nu ook niet meer.

Zij is ook echt zo iemand die een duidelijk doel voor ogen heeft en daar keihard voor werkt. Ik kan daar wel respect voor hebben. En ze is al heel ver gekomen!

1 like

Ik denk omdat ze vrij grote/opvallende meubels heeft, haar hoek bureau, en idd kiezen voor zelfde kleuren, veel houtwerk maakt dat ik ook soms dubbel moest kijken van, zat ze nou in haar nieuwe woning of is dit nog een oude vlog (geen kritiek/commentaar, liv laf love)

1 like

Ik heb normaal weinig met Kelvin zijn muziek en ondanks dat de muziek nog steeds niet helemaal mijn ding is vind ik dit wel leuk/mooi gedaan:

12 likes

Aah leuk gedaan idd! Krijg beetje Diggy Dex vibes ervan, vooral het begin

Ik vind het apart om je handje open te houden voor gratis producten om het vervolgens te gaan verkopen en er zo aan te verdienen. Doneer het dan aan een goed doel.

22 likes

Vind een giveaway eerder op zn plaats. Leuk voor volgers, goed voor influencer (meer interactie door mensen die commenten dat ze meedoen en evt delen in stories) en goed voor het merk.

9 likes