Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik vind het vooral echt gierig. Vind het overigens ook niet vinden als het geen influencers zijn. Je hebt het gekregen, waarom zou je dan een ander er vervolgens wel geld voor laten neerleggen, maar wellicht heb ik gewoon niet genoeg money mindset want ik geef zelf best vaak dingen weg die nog prima zijn.

Ik heb ook ooit via het vriendje van een influencer een camera gekocht op marktplaats. Bijna voor de nieuwprijs waarbij hij nog mega gierig ging doen om elke tientjes toen er iets fout ging met de betaling. Dan voel je je echt dik belazerd als je vervolgens het garantiebewijs leest waarop staat dat die persoon het gratis en voor nop heeft gekregen.

13 likes

Teske is zwanger

https://www.instagram.com/p/CJJJA1WFQ0n/

146 likes

Fuck gurugossiper hoor

Ik keek laatst toevallig verhuisvlogs van een Amerikaanse youtuber (rems life) en bleef hangen omdat ik het een mooi huis vond, maar moest het na 2 vlogs opgeven omdat ze wel extreem horder is en alleen maar kleding draagt die haar duidelijk niet past,

Dus ik dacht ff kijken hoe mensen tegen haar aankijken, open gurugossiper en het eerste bericht dat ik zie is iets van “Hi Remi just a daily reminder that you’re a disgusting less than a human being no one will ever love you”

Echt alleen maar dat soort betichten, nul moderation, nul opbouwend.

7 likes

Teske is zwanger!:smiling_face_with_three_hearts:

106 likes

Wow wat leuk! Die zag ik niet aankomen, maar ze zijn zo’n lief stel.

31 likes

OMG teske zoo leeeuk.

Ik opende mn youtube en rende toen hier heen haha. Moest ook ff 2x kijken zo van huh is deze video nieuw… lees ik dit goed

6 likes

Is zij geen 13 meer?! :open_mouth::older_woman:t2:

76 likes

Ik ben even oud als teske en begin me ineens wel heel oud te voelen.

70 likes

Ahhh wat leuk zeg! Ik volg Teske al sinds m’n 15e ofzo dus voelt echt een beetje alsof een vriendin van me zwanger is. Bij Mascha ofzo had ik dat toch minder, Teske is echt van mijn leeftijd.

13 likes

Ahh wat leuk voor ze! Echt een leuk stel samen.

Wat fantastisch!!!

1 like

Jaa dit idd ik zag laatst nog wat van dr oude videos toen ze nog een schattig stemmetje had.

1 like

Ahhhh wat leuk! Vind Teske en Mert zo’n leuk stel

Ook met dat jasje op de foto haha, had ze die niet een keer gekocht omdat ze het zo schattig vond voor een eventueel toekomstige baby?

Dat kindje komt echt in een warm nest, wat een leuk nieuws :partying_face:

3 likes

Omg zo leukkkk, echt niet verwacht

2 likes
38 likes

Merts reactie is zooo lief

8 likes

Ah die video, zo lief ik ben weer emo hoor

5 likes

Haha gisteren postte ze nog een Sims video op haar gamekanaal waar haar sim zwanger is.

22 likes

Omg had dit niet verwacht, maar zo leuk!!