Ahh wat leuk voor ze! Echt een leuk stel samen.
Wat fantastisch!!!
Jaa dit idd ik zag laatst nog wat van dr oude videos toen ze nog een schattig stemmetje had.
Ahhhh wat leuk! Vind Teske en Mert zo’n leuk stel
Ook met dat jasje op de foto haha, had ze die niet een keer gekocht omdat ze het zo schattig vond voor een eventueel toekomstige baby?
Dat kindje komt echt in een warm nest, wat een leuk nieuws
Omg zo leukkkk, echt niet verwacht
Merts reactie is zooo lief
Ah die video, zo lief ik ben weer emo hoor
Omg had dit niet verwacht, maar zo leuk!!
Haha ik opende m’n Youtube en ik zei echt hardop ‘wat?!’
Super leuk voor ze! Maar inderdaad ik dacht ook van oh nu voel ik me echt oud haha, ze is net zo oud als dat ik ben
Zij zat toch ook met pcos en dat ze toen met die proefwerk video’s stoppen omdat ze graag gezonder wilde leven zodat ze ooit zwanger kon worden?
Echt heel leuk en fijn voor ze!
(Aan de andere kant denk ik Huh Teske en ik zelf zijn toch pas 14)
Wat super leuk! Ik voel mij ook wel oud nu, in mijn hoofd is Teske altijd jong gebleven en nu is het zo van: ‘oh shit, zij is ook gewoon volwassen geworden.’
Wow ik zag het in haar stories en dacht echt dat het een throwback naar de zwangerschapstest van haar schoonzus was ofzo. Zo leuk voor ze maar mijn hoofd does not compute haha.
Jaaa ik heb de video ook gekeken zonet, echt zo leuk! Ik vind hun ook echt leuk samen, ze zijn ook echt al vet lang samen sinds hun ongemakkelijke tienerjaren haha.
Mert wist niet wat hem overkwam toen hij die sokjes zag
Wow ik zei hardop ‘‘huh’’ omdat ik het niet echt kan rijmen in mijn hoofd ofzo, maar heel leuk voor ze! Ik ga nu lekker janken bij de video gok ik zo
Die reactie van Mert… janken
Wooww ik opende ook m’n youtube en dacht echt WAT
Maar super leuk!! Ik vind teske en mert ook heel leuk.
Had het ook echt nog niet verwacht, voor mijn gevoel is teske nog best jong. Maar dat hoeft natuurlijk niets uit te maken
awww wat leuk voor ze!