Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Haha ik opende m’n Youtube en ik zei echt hardop ‘wat?!’
Super leuk voor ze! Maar inderdaad ik dacht ook van oh nu voel ik me echt oud haha, ze is net zo oud als dat ik ben

14 likes

Zij zat toch ook met pcos en dat ze toen met die proefwerk video’s stoppen omdat ze graag gezonder wilde leven zodat ze ooit zwanger kon worden?
Echt heel leuk en fijn voor ze!
(Aan de andere kant denk ik Huh Teske en ik zelf zijn toch pas 14)

18 likes

Wat super leuk! Ik voel mij ook wel oud nu, in mijn hoofd is Teske altijd jong gebleven en nu is het zo van: ‘oh shit, zij is ook gewoon volwassen geworden.’

3 likes

Wow ik zag het in haar stories en dacht echt dat het een throwback naar de zwangerschapstest van haar schoonzus was ofzo. Zo leuk voor ze maar mijn hoofd does not compute haha.

2 likes

Jaaa ik heb de video ook gekeken zonet, echt zo leuk! Ik vind hun ook echt leuk samen, ze zijn ook echt al vet lang samen sinds hun ongemakkelijke tienerjaren haha.

Mert wist niet wat hem overkwam toen hij die sokjes zag :joy:

6 likes

Wow ik zei hardop ‘‘huh’’ omdat ik het niet echt kan rijmen in mijn hoofd ofzo, maar heel leuk voor ze! Ik ga nu lekker janken bij de video gok ik zo

Die reactie van Mert… janken

30 likes

Wooww ik opende ook m’n youtube en dacht echt WAT

Maar super leuk!! Ik vind teske en mert ook heel leuk.
Had het ook echt nog niet verwacht, voor mijn gevoel is teske nog best jong. Maar dat hoeft natuurlijk niets uit te maken

2 likes

awww wat leuk voor ze!

Ahhh wat lief en wat fijn voor ze. En Teske is dus gewoon al 25, waar blijft de tijd?!

1 like

Dit had ik niet verwacht, maar vind het zo ontzettend leuk! Voelt inderdaad heel erg alsof een vriendin zwanger is. Dat kindje heeft in ieder geval super leuke en liefdevolle ouders.

Zoveel lockdown baby’s!

3 likes

Spoiler: gezeur over die term

Ik moet zeggen dat ik een beetje moeite heb met de term lockdown baby’s. Niets naar jou hoor en het is ook een luchtig bedoelde term, maar als ik naar mezelf kijk wilden wij al zo lang een kindje en lukte het een lange tijd niet en toen het dus eindelijk wel lukte hoorden we van alle kanten ‘lockdown baby’ en ‘goh typisch wel he’ en meer van die opmerkingen, terwijl het stiekem pijn deed dat het ons niet eerder gelukt is. Het was meer dan eens lastig om als mensen die term gebruikten een glimlach op m’n gezicht te houden en een vrolijk antwoord terug te geven. Lastig want mensen bedoelen er meestal natuurlijk niets vervelends mee.

75 likes

Wooow ik was helemaal in shock door Teske. Ik zag haar inderdaad ook altijd als “meisje van mijn leeftijd” en in mij hoofd matcht dat niet met iemand die zwanger zou zijn.

Natuurlijk wel heel leuk voor ze!

8 likes

Ahh ja, ik denk ook niet dat veel mensen nu spontaan zwanger zijn geworden maar dat ze het wel langer wilden.

3 likes

ah ik vind dit wel echt een van de leukste dingen van youtube, dat je mensen zo helemaal kan volgen van hun tienertijd/eerste ontmoeting met mert bijvoorbeeld en nu dit <3

5 likes

Het verbaast mij helemaal niet eigenlijk. Heb haar in haar video’s namelijk best vaak horen zeggen dat ze heel graag kinderen zou willen. Echt leuk voor ze dat het gelukt is!

1 like

Woow teske zwanger wtf ik ben met haar opgegroeid?? Ze was altijd maar 2 jaar ouder en nu ineens een baby HOU OP

26 likes

Omg zoooo leuk Teske zwanger! Ze was in het begin van YouTube een van mn favoriete en nu de laatste maanden eigenlijk weer. Vind hun zo leuk! Meteen die video kijken nu.

4 likes

Godverdomme heb helemaal niks met babies maar moest janken toen Mert die la open deed.

34 likes