Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Jeetje dat had ze dan wel wat beter mogen visualiseren.

158 likes

Waarom huilt ze uberhaubt ze zijn toch al betaald.

38 likes

Ik vind hen heel leuk om samen te zien & echt een aandoenlijke vlog maar ik heb dit ook met Teske. Ik kan haar accent / manier van praten niet echt thuis brengen? Het voelt als gemaakt maar wie weet praat ze al haar hele leven zo.

11 likes

Wauw ik werd ook echt emo bij die video van Teske. Zo mooi om te zien hoe die mensen gelukkig zijn met zichzelf, hun leven en elkaar enzo. Ik ben een paar jaar ouder dan zij is, en echt totaaal niet op zo’n punt in mijn leven. Met zulke video’s raak ik ook altijd in de war over wie ik nu eigenlijk ben en wat ik wil. :sweat_smile: #sad

53 likes

Pff ik ben 32, alleen, nog steeds student maar heb mijn leven ook op de rit hoor.

30 likes

Nee ik zei het even

Ik ook

1 like

Oh wat zijn Mert en Teske toch lief. Mert zijn reactie ook

4 likes

Kan me best voorstellen dat als je al een tijdje bezig bent en/of je weet dat je niet makkelijk zwanger raakt (wat bij haar zo is want PCOS) je dat niet steeds doet, dan blijf je bezig hahaha. Ik zou het zelf denk ik ook wel mooi vinden om dat zelf te doen, omdat het ook om jouw lichaam gaat wat het kindje draagt. Dat lijkt me ook wel een heel mooi en bijzonder moment met jezelf juist!

21 likes

Ja Mert is heel lief
iemand in mijn omgeving is ook ineens zo gaan praten want toneelschool (?), andere vrienden (ā€œvibesā€) en van de een op andere dag klonk ze anders. Bij Teske zal het misschien wel heel erg vanzelf zijn gegaan, of ivm zingen, sparen van haar stem? Geen idee, maar laatste tijd vond ik het extra opvallend, cant unsee dan, als je erop gaat letten. Nou ja niet bewust

1 like

Pff lekker emo vanavond, eerst de reactievideo van enzo (die reacties van z’n oma :pleading_face:) en daarna de video van teske :sob:

2 likes

Misschien is het de 1e keer samen leuk, als ā€œhappeningā€, maar idd iedere keer wat minder

2 likes

Gewoon niet. Kan dat ook?

En zwangere Teske, dit is zo wholesome :green_heart:

1 like

Ik zou samen willen testen maar ik weet dat m’n vriend wil dat ik zo’n dramatisch verrassings filmpje voor hem ga maken

3 likes

Ik kan geen enkel ander moment bedenken dat ik me verder dan ooit verwijderd voelde van dit forum en haar leden wanneer mensen janken om zwanger filmpjes van een influencer en daar helemaal enthousiast van raken. Maar ja, daarom heb ik waarschijnlijk geen kinderen.

89 likes

Babies: NMSMVPE

21 likes

Maar echt.

Denk nu echt: who’s next om te ontvolgen. Blijft dadelijk amper iemand over

10 likes

Ik heb zelf wel een baby maar kan echt niet huilen van blijdschap voor anderen. Ook niet als er iets verdrietigs is oid. Maar misschien ben ik ook gewoon geen empathisch persoon :woman_shrugging:t3:

4 likes

Kan niet wachten tot bonnie een kind krijgt.

9 likes