Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Hahaha ik ook! Ik wil niet eens kinderen, maar moest echt janken.

1 like

Super leuk voor Teske! Ik kan die vlog alleen niet aan zien want zij praat zo apart?

3 likes

Oh wow totaal niet zien aankomen, maar zo leuk voor Teske en Mert! Hoop dat ze een voorspoedige zwangerschap en bevalling heeft!

Heb nog werkdeadlines te trotseren voor morgen dus moet hier helemaal niet zijn nu maar omg vind het zo leuk dat Teske zwanger is, wil echt gillen :sob: Vond het bij Mascha al leuk, maar die volg ik eigenlijk niet echt meer en vind Teske altijd wel zo relatable. Jeetje, zo leukkkkk! :tada::sparkles:

3 likes

Waajooooooooow

2 likes

Jeetje jongens ik ben er ook helemaal emo van!

3 likes

Ik kan me nog zo goed haar eerste video herrinneren. Een kruidvat shoplog haha

2 likes

Zo leuk voor Teske en Mert :heart: En blij dat het zo gegund is, ik kan me nog herinneren dat Teske ooit uitsprak ‘bang’ te zijn dat het niet zou lukken ivm haar pcos. Ahhh zo leuk dit :heart_eyes:

4 likes

Ik moet het geluid ook altijd harder zetten! Maar heb ‘t er voor over. :blush: Leuke meid!

Jeetje dat had ze dan wel wat beter mogen visualiseren.

158 likes

Waarom huilt ze uberhaubt ze zijn toch al betaald.

38 likes

Ik vind hen heel leuk om samen te zien & echt een aandoenlijke vlog maar ik heb dit ook met Teske. Ik kan haar accent / manier van praten niet echt thuis brengen? Het voelt als gemaakt maar wie weet praat ze al haar hele leven zo.

11 likes

Wauw ik werd ook echt emo bij die video van Teske. Zo mooi om te zien hoe die mensen gelukkig zijn met zichzelf, hun leven en elkaar enzo. Ik ben een paar jaar ouder dan zij is, en echt totaaal niet op zo’n punt in mijn leven. Met zulke video’s raak ik ook altijd in de war over wie ik nu eigenlijk ben en wat ik wil. :sweat_smile: #sad

53 likes

Pff ik ben 32, alleen, nog steeds student maar heb mijn leven ook op de rit hoor.

30 likes

Nee ik zei het even

Ik ook

1 like

Oh wat zijn Mert en Teske toch lief. Mert zijn reactie ook

4 likes

Kan me best voorstellen dat als je al een tijdje bezig bent en/of je weet dat je niet makkelijk zwanger raakt (wat bij haar zo is want PCOS) je dat niet steeds doet, dan blijf je bezig hahaha. Ik zou het zelf denk ik ook wel mooi vinden om dat zelf te doen, omdat het ook om jouw lichaam gaat wat het kindje draagt. Dat lijkt me ook wel een heel mooi en bijzonder moment met jezelf juist!

21 likes

Ja Mert is heel lief
iemand in mijn omgeving is ook ineens zo gaan praten want toneelschool (?), andere vrienden (“vibes”) en van de een op andere dag klonk ze anders. Bij Teske zal het misschien wel heel erg vanzelf zijn gegaan, of ivm zingen, sparen van haar stem? Geen idee, maar laatste tijd vond ik het extra opvallend, cant unsee dan, als je erop gaat letten. Nou ja niet bewust

1 like

Pff lekker emo vanavond, eerst de reactievideo van enzo (die reacties van z’n oma :pleading_face:) en daarna de video van teske :sob:

2 likes