“Nu doet ze een x iets goed” 1 story dat andere mensen moeten uitkijken met kerst. Nou hoera.
Ik hoop dat ze er nog een post uitgooit to free the world and let them know its xmas time
“Nu doet ze een x iets goed” 1 story dat andere mensen moeten uitkijken met kerst. Nou hoera.
Ik hoop dat ze er nog een post uitgooit to free the world and let them know its xmas time
Maar ze laat eigenlijk geen goed gedrag zien. In haar vlogs zien we dat ze bijna iedere dag wel mensen opzoekt. Ze heeft nu alleen een keer wat gepost op IG, dat is meer een intentie maar nog geen goed gedrag.
nee nee frie the pieple
Dat is dan een zwakke woordkeuze aan mijn kant geweest, want dit ben ik wel met je eens. Het is inderdaad niet zo dat ze zelf al goed gedrag laat zien met die story, maar ze spoort anderen wel aan om het goede te doen. Als je daar kritisch over wil zijn kan je beter zeggen dat je het nu graag van haar wilt zien (die kritiek zou ik wel begrijpen nu je uitlegt dat je de story nog geen goed gedrag vindt) in plaats van alle keren dat ze het niet liet zien benoemen vind ik.
Ik heb een emotioneel manipulatieve schoonmoeder en covid krijgen is bij wijze van spreken makkelijker dan haar uitgelegd krijgen dat we écht niet kunnen komen.
Zelfs al heb je geen emotioneel manipulatieve schoonmoeder, dan is het ook wel dichterbij te vinden.
Ik vier dit jaar geen Kerst en dat wordt me niet in dank afgenomen; de hele familie blijft aandringen dat ik moet komen. De afgelopen dagen is het rustig maar vandaag of morgen verwacht ik nog wel een paar keer ‘en weet je het zeker dat je niet wil komen’.
Ik zou er alleen niet over liegen, eerlijk gezegd vind ik dat ook slecht advies van Bon al kan ik me voorstellen dat dat voor sommige mensen ‘makkelijker’ is.
Ik vind het heel zwart-wit om te stellen dat iemand die zich niet volledig aan de regels houdt hypocriet is of een dubbel leven leidt.
In dit artikel gaat het over cognitieve dissonantie. Je bent snel geneigd om zelf te denken dat je het goed doet, dat je de regels netjes opvolgt en dat de dingen die je wel doet “gewoon kunnen”. En je hebt het sneller door als iemand anders iets verkeerd doet. Vond dit een heel goed voorbeeld in het artikel:
“bij een lezing een half jaar geleden, in een zaal waar afstand gehouden werd, vroeg hij: wie komt er zelf weleens dichter bij dan 1,5 meter bij iemand anders? Twee mensen staken hun hand op. Toen vroeg hij: Bij wie komt iemand anders weleens dichterbij 1,5 meter van jou? Toen stak bijna iedereen zijn hand op.”
Ik denk dat dit de tegenstrijdigheid in het gedrag van Bonnie kan verklaren, net als bij de meeste andere mensen. Alleen bij haar valt extra op omdat zij alles filmt. En dan weer een heel publiek heeft dat kan zien wat ze allemaal niet goed doet.
Ik geloof gewoon niet dat zij met de feestdagen zich zelf aan de regels gaat houden.
Als ze dit zou posten en haar gedrag aanpast zou het geloofwaardig zijn maar er is een reden dat ze de vlogs vroeger stopt neem ik aan…
Dit is zo overdreven en gewoon niet waar.
Overdreven ja? Naar een restaurant gaan tijdens een tweede!! Horeca lockdown noem ik gewoon schijt hebben.
0 stemmers
Joe jij ook! 
Verder hebben @Twijfelaar @VickyViolence en @Hejira al gezegd wat ik verder nog zou willen antwoorden.
Mijn kerstgedachte voor dit jaar:
Bonnie = cancelled
(Nu keek ik haar toch nooit want ik hou niet van gezapig en fake)
Ik hoop dat we de cancel culture achterlaten in 2020.
Ik zie mensen dit vaker zeggen, zou je willen uitleggen wat hiermee wordt bedoeld?
Ik vond het eigenlijk ook wel opvallend van Bonnie. Tuurlijk, een goede boodschap, maar tegelijkertijd houdt zij zich zichtbaar niet aan de maatregelen verder dus dan voelt het wel een beetje dubbel. Veel ‘hypocrieter’ dan Mascha iig, wiens rant over de lockdown in het beutyblogtopic werd besproken.
Ik hoor Lisa een opmerking maken over het feit dat hij een keer zijn bord heeft afgelikt, verder doet hij een scene uit een film na en zeggen ze beide grappend nu heb ik geen trek meer maar dat is overduidelijk een grap. Dat roasten valt ook wel weer mee.
En als hij met zijn kom achterover wil leunen in het bijzijn van vrienden dan moet hij dat toch lekker doen, het is niet alsof hij in een restaurant zit. Zie het Bradley ook net zo goed trouwens alleen zit hij net ietsjes meer naar voren.
Door iemand te cancellen verander je waarschijnlijk weinig aan diens gedrag. Je “negeert” het ipv dat je de persoon in kwestie er op aanspreekt en op die manier dus probeert iemand bewust te maken.
Niet de cancel culture afschaffen zolang Youp nog een podium heeft