Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik weet de reactie nu al “ooooooooooooh”,

31 likes

“Niiick zullen we samen op die test plassen”

117 likes

Stukje navelstreng eerder denk ik

9 likes

Ben benieuwd hoe baby/zus Lisa erop reageert

6 likes

Mogen wij dan de naam van dat kind bedenken.

3 likes

Sponnie

15 likes

& @Evenveel

Ik zie kansen voor een wetenschappelijk onderzoek naar de correlatie tussen beiden!

2 likes

Kwam op mij ook echt ontzettend nep over dat gejank. Je weet al weken dat het rond deze tijd een chaos wordt met de post, heb die dingen dan eerder af en verzend ze eerder.

Ik weet zeker dat ze hier weer een of andere wollige LOA gedachte aan gaat koppelen van “ nou het eerste stuk loslaten heb je al mogen ervaren met het wachten op deze planner blablablaaaa”.

8 likes

Over het algemeen kots ik alleen, maar heb wel een keer samen met mijn vriend tegelijkertijd gekotst in een emmer.
Testen zou ik ook samen doen.

5 likes

OOOH NICK KIJJKKKK het heeft vingerSsSS

8 likes

Ik zit niet op blind gossip girl (ofzo iets?) maar het viel me een keer op dat er heeeel veel kritiek was op YouTube onder een video van haar in de Corona tijd. Was me niet eerder opgevallen.
Dat ze het heel erg romantiseerde allemaal, de situatie voor haarzelf, terwijl er mensen geen werk of dak boven hun hoofd hebben en doodgaan. Om het even maar hard te zeggen. Weet zo ff niet welke video dat is, maar de comments gingen dus door van feedback (of kritiek) op die video naar kritiek op haar in ‘t algemeen zegmaar hoe ze altijd alles te erg romantiseert terwijl de realiteit soms gewoon kut is. Volgens mij was dat een beetje de boodschap maar nu ben ik benieuwd!

Ik moet toegeven dat ik het wel raar vond dat ze haar achtergrond zo verdraaide. In haar video’s deed ze uitschijnen alsof ze weinig geld had etc. terwijl ze best wel uit een geprivilegieerde omgeving komt (haar beide ouders zijn academici, ze is naar een goede school geweest etc.). Volgens mij weet ze heel goed wat ze wil in het leven, en ik geloof ook wel dat hoe ze zich neerzet in haar video’s enorm doordacht en voorbereid is. De seksmopjes waar ze zich zo aan ergeren op die fora storen mij niet.

Ik heb een tijdje meegelezen op dat soort fora en vergeleken met die mensen zijn wij echt doodbraaf.

Ik heb de video nog niet gezien, maar de reactie op deze comment :joy: Kleine miscommunicatie

255 likes

Hahahahahaaa

Hahaha Nederlands vs. Vlaams :rofl:

3 likes

Ondertussen is Liene al een uur de website van Kwantum aan het doorspitten

75 likes

Hahahaha dit is geweldig

1 like

slechte planning

Zo nep. Eerst dat emo gedoe en dan afsluiten met plots droge ogen, maarja er zijn ergere dingen en daarna feestvieren/wijndrinken

Sanny heeft er wel gelijk in hoor, maar mogen de kopers van de agenda zelf beslissen hoe erg het is dat de agenda er niet is.

1 like

Ze postte enkele dagen geleden nog dat ze die planners aan het inpakken waren :grimacing:

Maarja hele project kwam.ook over als een enorm slecht getimede haastklus…

5 likes