Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Misschien is het de 1e keer samen leuk, als “happening”, maar idd iedere keer wat minder

2 likes

Gewoon niet. Kan dat ook?

En zwangere Teske, dit is zo wholesome :green_heart:

1 like

Ik zou samen willen testen maar ik weet dat m’n vriend wil dat ik zo’n dramatisch verrassings filmpje voor hem ga maken

3 likes

Ik kan geen enkel ander moment bedenken dat ik me verder dan ooit verwijderd voelde van dit forum en haar leden wanneer mensen janken om zwanger filmpjes van een influencer en daar helemaal enthousiast van raken. Maar ja, daarom heb ik waarschijnlijk geen kinderen.

89 likes

Babies: NMSMVPE

21 likes

Maar echt.

Denk nu echt: who’s next om te ontvolgen. Blijft dadelijk amper iemand over

10 likes

Ik heb zelf wel een baby maar kan echt niet huilen van blijdschap voor anderen. Ook niet als er iets verdrietigs is oid. Maar misschien ben ik ook gewoon geen empathisch persoon :woman_shrugging:t3:

4 likes

Kan niet wachten tot bonnie een kind krijgt.

9 likes

Ik weet de reactie nu al “ooooooooooooh”,

31 likes

“Niiick zullen we samen op die test plassen”

117 likes

Stukje navelstreng eerder denk ik

9 likes

Ben benieuwd hoe baby/zus Lisa erop reageert

6 likes

Mogen wij dan de naam van dat kind bedenken.

3 likes

Sponnie

15 likes

& @Evenveel

Ik zie kansen voor een wetenschappelijk onderzoek naar de correlatie tussen beiden!

2 likes

Kwam op mij ook echt ontzettend nep over dat gejank. Je weet al weken dat het rond deze tijd een chaos wordt met de post, heb die dingen dan eerder af en verzend ze eerder.

Ik weet zeker dat ze hier weer een of andere wollige LOA gedachte aan gaat koppelen van “ nou het eerste stuk loslaten heb je al mogen ervaren met het wachten op deze planner blablablaaaa”.

8 likes

Over het algemeen kots ik alleen, maar heb wel een keer samen met mijn vriend tegelijkertijd gekotst in een emmer.
Testen zou ik ook samen doen.

5 likes

OOOH NICK KIJJKKKK het heeft vingerSsSS

8 likes

Ik zit niet op blind gossip girl (ofzo iets?) maar het viel me een keer op dat er heeeel veel kritiek was op YouTube onder een video van haar in de Corona tijd. Was me niet eerder opgevallen.
Dat ze het heel erg romantiseerde allemaal, de situatie voor haarzelf, terwijl er mensen geen werk of dak boven hun hoofd hebben en doodgaan. Om het even maar hard te zeggen. Weet zo ff niet welke video dat is, maar de comments gingen dus door van feedback (of kritiek) op die video naar kritiek op haar in ‘t algemeen zegmaar hoe ze altijd alles te erg romantiseert terwijl de realiteit soms gewoon kut is. Volgens mij was dat een beetje de boodschap maar nu ben ik benieuwd!