Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik moet toegeven dat ik het wel raar vond dat ze haar achtergrond zo verdraaide. In haar video’s deed ze uitschijnen alsof ze weinig geld had etc. terwijl ze best wel uit een geprivilegieerde omgeving komt (haar beide ouders zijn academici, ze is naar een goede school geweest etc.). Volgens mij weet ze heel goed wat ze wil in het leven, en ik geloof ook wel dat hoe ze zich neerzet in haar video’s enorm doordacht en voorbereid is. De seksmopjes waar ze zich zo aan ergeren op die fora storen mij niet.

Ik heb een tijdje meegelezen op dat soort fora en vergeleken met die mensen zijn wij echt doodbraaf.

Ik heb de video nog niet gezien, maar de reactie op deze comment :joy: Kleine miscommunicatie

255 likes

Hahahahahaaa

Hahaha Nederlands vs. Vlaams :rofl:

3 likes

Ondertussen is Liene al een uur de website van Kwantum aan het doorspitten

75 likes

Hahahaha dit is geweldig

1 like

slechte planning

Zo nep. Eerst dat emo gedoe en dan afsluiten met plots droge ogen, maarja er zijn ergere dingen en daarna feestvieren/wijndrinken

Sanny heeft er wel gelijk in hoor, maar mogen de kopers van de agenda zelf beslissen hoe erg het is dat de agenda er niet is.

1 like

Ze postte enkele dagen geleden nog dat ze die planners aan het inpakken waren :grimacing:

Maarja hele project kwam.ook over als een enorm slecht getimede haastklus…

5 likes

Lol die cadeaubon daarna ook met droge ogen 3x hou op met me

3 likes

Ik had vandaag ook wel even 10 minuten identiteitscrisis toen ik erachter kwam dat Teske uit 1995 kwam haha

10 likes

Aimee deelt in haar vlog dat de persoon die haar mishandeld heeft met oud en nieuw in Temptation Island zit

19 likes

Ik vind het zo leuk voor Teske en Mert ze zijn zo een leuke koppel.
De eerste youtuber/blogger uit mijn jeugd die zwanger werd was Shirley van styleguide.nl en ik vond dat zo leuk! Daarna hebben heel veel influencers kinderen gekregen en elke keer dacht ik wat leuk voor ze ze zijn ouder dan ik. Maar nu Teske zwanger is die veel jonger is dan ik kreeg ik zo een besef moment van zij heeft al zo lang een relatie, zoveel samen meegemaakt, de liefde spat ervan af. Als ik ooit kinderen wil ga ik dat nooit krijgen (een jarenlage relatie vantevoren). Misschien heel negatief maar dit kwam er gewoon bij mij op.

13 likes

Gadver, lijkt me heel naar voor haar om dat ineens te zien (ervan uitgaande dat ze dit niet wist voor ze ging kijken)

4 likes

Ik ben zo benieuwd wie het is maar begrijpelijk dat ze dat natuurlijk niet gaat delen

1 like

Volgenw mij leeft Sanny in een Corona vrije bubbel en volgt ze niks op het nieuws. En het enige dat haar direct raakt is dat ze niet naar restaurants kan.

1 like

En ze verdient er duidelijk geen cent minder om. Gezien de stories erna over dat de planners eruit vliegen en dat ze het vieren met wijn uit hun ‘wijnkast’ ugh.

Laura Brijde heeft al meer dan 6.000 euro omzet gemaakt met haar e-book van nog geen 9 euro :scream: (Ja hier gaat nog belasting en andere kosten vanaf, ook zal ze de opbrengst delen met haar schoonmoeder geloof ik, maar toch. Dat boek van Sanny is 4x duurder ofzo?)

2 likes

In dat boek van Sanny zit ook wel heeeeel erg veel werk. Niet dat ik hem zelf ga kopen, maar het concept lijkt wel echt piekfijn in elkaar te zitten!

Ja dat ontken ik zeker niet! Had ik misschien ook even in mijn post erbij moeten zetten. Ik heb het puur over de prijs / omzet en niet over hoeveel werk erin zit.

Wat zit hier dan voor werk in? Ben best benieuwd? Ik geloof dat soort veel werk verhalen eigenlijk nooit. Niet dat je er niks voor hoeft te doen, maar een planner moet wel echt veel voorstellen om een prijs van 50 euro te rechtvaardigen?

3 likes