Haha wow: “Dat is winst, dus dat valt nog wel mee, toch? Ik ga wel voor meer, hoor.”
Ik heb echt te weinig ambitie. Tussen de één a twee ton winst per jaar wel mee vinden vallen?
Haha wow: “Dat is winst, dus dat valt nog wel mee, toch? Ik ga wel voor meer, hoor.”
Ik heb echt te weinig ambitie. Tussen de één a twee ton winst per jaar wel mee vinden vallen?
Ik krijg de indruk dat mensen de laatste tijd echt Bonnie’s vlogs gaan kijken om vervolgens hier ergernissen te plaatsen of bepaalde gedragingen te analyseren/bekritiseren. Ik weet dat je niet in dit topic moet zijn voor de goede moraal, maar ik vind dit best wel een beetje pestgedrag? Ik vond de kritiek op hoe ze over slavernij sprak echt helemaal terecht en goed dat dit wordt besproken, maar de laatste dagen gaat het echt over alles wat ze doet.
Komt denk ik door vlogmas en iedereen nu meer ziet dan gebruikelijk. Gelukkig is vlogmas bijna overal voorbij.
Wooow wat heftig joh. Heel raar idee ook dat je dus naar iemand zit te kijken die iemand echt zwaar mishandeld heeft en niet op komt dagen bij rechtszaken etc. Vraag me echt af wie dat zou kunnen zijn, maar vrij logisch dat ze dat natuurlijk niet deelt. Maar kijk nu wel op een andere manier ook naar het programma, kan een single of vrouw met relatie zijn ook.
De mensen in dat artikel zijn nogal aan het humble braggen. Sowiezo, als iemand zichzelf verkoopt geloof ik geen snars van het bedrag wat ze noemen, want natuurlijk moet je zeggen dat jouw concept goed verkoopt. “Ik verdien 2 ton per jaar” valt in deze in dezelfde categorie als “onze shampoo is de allerbeste en geneest gespleten haarpunten spontaan”.
Maar stel dat het wel waar is, wat niet onmogelijk is in die industrie, dan is het inderdaad niet veel, omdat je er bij dit soort bedrijven / beroepen vanuit moet gaan dat je het niet de rest van je leven kan doen. Voor een voetballer bijvoorbeeld is 2 ton per jaar ook niet veel, omdat je weet dat het stopt. Een influencer carriere kan morgen ineens voorbij zijn, en dan moet je in theorie nog 30 jaar door met dat geld (in de praktijk kun je terug in loondienst natuurlijk, maar zo reken je niet bij een bedrijf).
Haha zit wat in. Achja, perspectief. Je kunt ook altijd iets anders gaan doen. Ik ben al blij met mijn muzikanten hongerloon dus bedragen van 200.000 klinken voor mij echt ziek.
Veel geld ja. Maar ik snap wel dat het aanslaat. Voor onze generatie lijkt alles maakbaar en maar binnen handbereik áls je er voor werkt/het graag genoeg wil. Daarom komen al die coaches overal op. Spiritualiteit was een paar jaar geleden nog zweverig en geitenwollensok en nu is het hip. Sanny komt voor de meeste kijkers denk ik over als een leuk mensen met een succesvol leven dus dan wil je haar product van hoe je dat voor elkaar krijgt wel kopen.
Ik geloof ook dat zeeeeer hoog van de toren blazen onderdeel in van de marketing.
Krijg ook de indruk dat Sanny of de auteur van get stuk windt verwart met omzet. ‘Dat is winst, dus het valt mee’ is totaal onlogisch namelijk.
Ahh had ik het toch goed begrepen ze wonen niet meer samen.
He godver net nu ik wist waar ze woonde. (Kwam dr perongeluk tegen haha)
Ik geloof 2 ton makkelijk. Sanny’s online programma kost 350 euro. Als je in een jaar duizend mensen zo gek krijgt om dat te doen heb je een omzet van 350.000 euro. Het maken van zo’n programma is niet heel ingewikkeld en kost ook echt niet zo heel veel. Met 10.000 euro zou je een zeer gelikt online programma kunnen afleveren. Als je echt veel uitbesteed heb je misschien een kostenpost van 50.000 euro. Je hebt zo een soort melkkoe. Heel weinig kosten voor heel veel opbrengsten.
Huh waarom wonen ze niet meer samen? Kan ff niet kijken
Ben ff af aan het kijken ik zal zo ff verslag geven.
Deze zin klopt niet volgens mij. Klinkt als iemand die winst en omzet door elkaar haalt.
Het voelde voor Jeroen niet meer goed, Jessie was heel aanhankelijk en wilde veel leuke dingen doen samen en ze voelde zich telkens ongemakkelijk omdat ze merkte dat Jeroen meer vrijheid nodig had. In het begin van hun samenwonen ging het communiceren niet goed en Jessie is daarin een beetje doorgeslagen. Ze zijn toen groter gaan wonen zodat ze thuis meer ruimte hadden maar ook dat was voor Jeroen niet prettig. Hij is 1,5 maand in Berlijn geweest en woont nu ergens anders en Jessie gaat ook verhuizen. Dit huis zou sowieso maar voor twee jaar zijn en daarna zouden ze weer apart gaan wonen maar nu dus al.
@Banananana Lang verhaal kort. Jeroen vind het soieso lastig om samen te wonen en heeft behoefte aan ruimte. Toen zijn ze groter gaan wonen maar toen voelde het nog steeds niet helemaal goed. En nu woont Jeroen niet meer daar en gaat Jessie vgm ook verhuizen. Ze zijn nog wel vrienden en blijven elkaar zien en samen filmen enzo. Maar het is beter voor hun vriendschap om niet meer samen te wonen.
Volg hen niet, maar ik vind ze in die thumbnail echt heel erg op elkaar lijken:p
Dit gevoel krijg ik ook altijd bij Alwin hier. Ik vind het altijd beetje zielig voor hem ofzo, hij doet zijn best om leuke video’s te maken en echt naar zijn kijkers te luisteren (ik had vorige week nog een DM gesprek met hem over iets wat hij moet proberen in een video). Maar als hij een keer een klein beetje mayo naast zijn mond heeft dan staat de wereld op zijn kop of als hij iets over het hoofd heeft gezien op een verpakking.
Ze hebben ook ooit een video gemaakt waarin hij zich verkleed als Jessie en daar leken ze ook echt heel erg op elkaar haha
Er is ook een video waar Jessie verkleed ging als jeroen
Ik vind Jessie haar make-up zo vreemd hier. Hele kleine oogjes heeft ze en die neus is veel te donker gepoederd.