Alice bedoel ik
Anna had haar uitgenodigd in zo’n spill the tea q&a. Nav de commotie tussen Alice en aantal andere kortzichtige personen (feit dat Alice opkwam voor juiste benaming en behandeling transgenders). Heel stoer juist. Ipv dat Anna haar momentum gunde en haar steunde, deed Anna zo kinderachtig van: “oh Alice jij wil alleen maar drama en mensen cancellen”, terwijl dat het hele punt niet was. Iedereen viel erover in de comments, en daarna maakte Anna wederom een (tone-deaf) filmpje over dat zij altijd zo aangevallen wordt (huilie huilde). Alice heeft zelf ook gereageerd inmiddels (kortgezegd; jammer dat Anna zich zo opstelde en dat ze niets meer van haar had gehoord) https://youtu.be/0VdBMFPJOqs
Ik vond het leuk in de tijd dat ze bij Heleen (?) in die studio kleding had uitgezocht en je dat zag. Nu al een eeuwigheid niet meer gekeken om alle bovenstaande redenen.
Anna was toch ook al een hele tijd geleden ten huwelijk gevraagd? Heb eigenlijk nooit meer iets gehoord over een eventuele bruiloft.
Nee, heb ook het idee dat zij nooit wilde trouwen. Dat zij ze vroeger ook altijd en dat ze geen kinderen wilde. Misschien stelt ze het gewoon uit onder het mom van corona.
Ik vond Anna echt heel leuk rond 2016 ofzo, ik had toen zelfs haar boek (nu weggeven lol) maar hoe bekender ze werd, hoe minder persoonlijkheid ze liet zien naar m’n idee.
Ik volg haar ook niet meer en ik vergeet met enige regelmaat dat ze überhaupt nog bestaat.
Ik ben toen expeditie robinson gaan kijken, omdat ik benieuwd was naar haar persoonlijkheid. Maar ik werd er niets wijzer van 
Het enige wat ik me van expeditie nog kan herinneren van haar is dat ze sokken tot dr knieën droeg. En dr haar zat na 2 weken nog steeds mooi
Je hoort en ziet haar wel een stuk minder dan eerst. Dat is wat er besproken wordt.
Ik vind Bonnie’s outfits altijd leuk maar nu 
https://www.instagram.com/p/CJRdSFgh4F8/?igshid=12twhi4s7lwdd
Merry titmass
Super leuk outfit! Staat haar echt goed
Haha ik vind het echt een vreselijke outfit. Gevalletje #NMSMVPE
Bij mij zou het halve kerstdiner in m’n decolleté verdwijnen #knoeienforlife
Oei wat ordinair
Oei, you do not pass the vibe check. 
De commentsectie onder de foto overigens wel, op twee reacties na ziet het er allemaal positief uit.
Hahaha ja omdat we nu weten dat de rest wordt verwijderd. Maar omdat het kerst is vergeef ik haar alleen vandaag. Vraag me wel af wat al die 13 jarige volgers hier van vinden. En wim en til 
Lullig om dat over je moeder te zeggen
Bonnie heeft ballen.
Het zijn maar borsten hea, calm your tits