Super leuk outfit! Staat haar echt goed
Haha ik vind het echt een vreselijke outfit. Gevalletje #NMSMVPE
Bij mij zou het halve kerstdiner in mân decolletĂ© verdwijnen #knoeienforlife
Oei wat ordinair
Oei, you do not pass the vibe check. 
De commentsectie onder de foto overigens wel, op twee reacties na ziet het er allemaal positief uit.
Hahaha ja omdat we nu weten dat de rest wordt verwijderd. Maar omdat het kerst is vergeef ik haar alleen vandaag. Vraag me wel af wat al die 13 jarige volgers hier van vinden. En wim en til 
Lullig om dat over je moeder te zeggen
Bonnie heeft ballen.
Het zijn maar borsten hea, calm your tits
Of omdat mensen met kerst âals je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan maar nietsâ hanteren.
Ik vind het mooi dat jij dit mooi vindt 
Scroll omhoog en je zult zien waarom
Salty
Nee joh, dat is toch geinig juist 
Ik vind de jurk enzo best cool. Maar die scrunchie maakt alles weer zo âHihihiâ
Maar ik heb dan ook niks met kinder elastieken.
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar ik zou nooooooit zoân foto plaatsen for everyone to enjoy (naast het feit dat ik de outfit een beetje uit de toon vind vallen naast Nick die strak in pak is). Wel goed voor Bon dat zij dat wel gewoon doet en durft.
Haar kinderwens, relatie en verloving heeft ze zelf publiekelijk verklaard. Haar karakter: ik vind en vond haar arrogant en soms ook gemeen, bijvoorbeeld tegen Alice, en haar â hier gaan we het niet over hebbenâ opmerkingen tegen de Telegraaf.
Ik had pas door dat Bonnie lange kousen aan heeft over haar panty toen ik de foto zag die Nick had geplaatst. Aparte keuze wel.
Haha heftig outfitje van Bon. Wel grappig die reacties van hunzelf op insta. Zelf heb ik helemaal niks met decolleté showen, al helemaal niet zoveel. Vind borsten op de een of andere manier gewoon niet per se mooi
De rest van de outfit vind ik dan wel weer mooi staan inderdaad.