Ben ff af aan het kijken ik zal zo ff verslag geven.
Deze zin klopt niet volgens mij. Klinkt als iemand die winst en omzet door elkaar haalt.
Het voelde voor Jeroen niet meer goed, Jessie was heel aanhankelijk en wilde veel leuke dingen doen samen en ze voelde zich telkens ongemakkelijk omdat ze merkte dat Jeroen meer vrijheid nodig had. In het begin van hun samenwonen ging het communiceren niet goed en Jessie is daarin een beetje doorgeslagen. Ze zijn toen groter gaan wonen zodat ze thuis meer ruimte hadden maar ook dat was voor Jeroen niet prettig. Hij is 1,5 maand in Berlijn geweest en woont nu ergens anders en Jessie gaat ook verhuizen. Dit huis zou sowieso maar voor twee jaar zijn en daarna zouden ze weer apart gaan wonen maar nu dus al.
@Banananana Lang verhaal kort. Jeroen vind het soieso lastig om samen te wonen en heeft behoefte aan ruimte. Toen zijn ze groter gaan wonen maar toen voelde het nog steeds niet helemaal goed. En nu woont Jeroen niet meer daar en gaat Jessie vgm ook verhuizen. Ze zijn nog wel vrienden en blijven elkaar zien en samen filmen enzo. Maar het is beter voor hun vriendschap om niet meer samen te wonen.
Volg hen niet, maar ik vind ze in die thumbnail echt heel erg op elkaar lijken:p
Dit gevoel krijg ik ook altijd bij Alwin hier. Ik vind het altijd beetje zielig voor hem ofzo, hij doet zijn best om leuke videoâs te maken en echt naar zijn kijkers te luisteren (ik had vorige week nog een DM gesprek met hem over iets wat hij moet proberen in een video). Maar als hij een keer een klein beetje mayo naast zijn mond heeft dan staat de wereld op zijn kop of als hij iets over het hoofd heeft gezien op een verpakking.
Ze hebben ook ooit een video gemaakt waarin hij zich verkleed als Jessie en daar leken ze ook echt heel erg op elkaar haha
Er is ook een video waar Jessie verkleed ging als jeroen
Ik vind Jessie haar make-up zo vreemd hier. Hele kleine oogjes heeft ze en die neus is veel te donker gepoederd.
Ik zit nu zijn nieuwe video te kijken en hij wordt zelfs door zân eigen vrienden geroast om zijn dubieuze eetgewoontes. Dat mensen er hier telkens over vallen is echt niet zo raar, het is niet af en toe maar in elke video.
Ook nu, gaat hij met zân kom soep achterover leunen. Ik ben echt niet van de etiquettes maar als je met anderen eet je bord aflikken en zoals hij hier ook in zân eigen bubbel zit te eten vind ik toch apart. Het valt op dus wordt er over gepraat.
(Die Bradley is overigens de oprecht irritante van t stel, mijn GodâŠ)
Hij heeft het zelfs ff over die thirsty tiktoks die over hem gemaakt worden
Wat zegt hij daarover?
Ik vind het wel vet dat Robbert hem âevenâ in zijn YT serie krijgt!
Dat zijn dochter het âwalgelijkâ en âewwwâ vindt
Ik vond het wel een leuk interview.
Aaaaah echt he, die Bradley is net je 14 jarige vervelende betweterige alternatieve (verder niks mis mee maar wel als het er zo dik boven op moet liggen) neefje.
Ik vind Alwin ook niets. Lisa wel, ik snap niet wat zij daar tussen doet eerlijk gezegd. Maargoed, ik vind haar ook altijd te leuk voor Bonnie
Haha waarschijnlijk is dit een hele onpopulaire mening hier, maar ik vind Bradley dus echt heel aantrekkelijk
Neeee wow ik heb hier geen woorden voor
Ik vind het ook een leuk interview, Robbert doet het ook heel leuk!
Als ik zo naar ze zit te kijken zou Hugo trouwens zo zijn vader kunnen zijn qua uiterlijk
Hahah ja bij nader inzien denk ik ook dat dat zomaar kan inddđ