Ik snap niet waarom iedereen de behoefte heeft om te zeggen dat zij hem niet zouden dragen of delen?
oke, dan koop je hem niet?
Om nog even terug te komen op anna, het valt me ineens op dat zij en jessy jazz niet meer in elkaars leven voor lijken te komen.
De jaren 50 belde, ze willen hun meningen terug.
If woman donāt want sex then why boob
Haha maar echt, zoveel meningen over een jurkje waarin je wat tiet ziet

Waarom mogen er geen meningen gegeven worden over jurkjes waarin toevallig tieten te zien zijn? En mogen er wel meningen gegeven worden over kledingstukken die niet bloot zijn?
Nou ja er zijn toch minder reacties als er niet-blote kleding becommentarieert wordt
Laten we outfits waar een beetje bloot te zien is gewoon niet ordinair noemen. Daarmee zeg je eigenlijk " Die vrouw laat haar lichaam zien en dat is sletterig".
Ik denk als iemand anders dan Bonnie het droeg en in een balzaal stond met mooie panty en hakken het niet zo snel ordinair genoemd zou worden idd
Gaat het echt om de blote huid? Het ziet er gewoon niet uit, zo opgepropt en dan de rest van de outfit en haar
Dit voelt een beetje alsof je verteld dat je geen vlees eet en mensen dan zeggen: āWat goed van je! Ja echt super goed dat je dat doet. Ik zou het zelf alleen echt noooooooooit kunnen.ā
I. Donāt. Care.
Dat jij het niet mooi vind betekend niet dat het dan ook niet mooi is. Misschien heb jij wel gewoon geen smaak kan ook he.
Ik vind de outfit ook een beetje gek om te zien bij Bonnie omdat ze de rest van het jaar heel anders kleed en gedraagt. Maar als zij er blij van wordt, prima.
Maar daarom staat het ook op dit forum en niet direct onder Bonnieās post 
Ik ben jaloers op Bonnie⦠ik loop al 3 dagen in pyjama 
ik kan geen comments zien bij haar post⦠heel vreemd.
Ik spui geen gal, zei juist dat ik het goed voor haar vond dat ze die foto gewoon plaatst, omdat ik dat zelf nooit zou durven 
Volgens mij moet je dan even op dat tekstballonnetje klikken onder de insta post! Dan komen ze eronder te staan.
Ook dat is eigenlijk raar om te zeggen. Ā“įŗat goed dat jij een foto plaatst waar je een beetje lichaam ziet. Ik zou nooit zomaar mn lichaam posten want ik vind dat raar/eng om te doen.Ā“
Ja, omdat het gewoon zou moeten kunnen. Maar in je achterhoofd weet je al dat mensen er negatieve dingen over gaan zeggen/denken, dus daarom zou ik het persoonlijk niet durven. Maar eigenlijk zou je daar niet eens over na hoeven denken.