haha, de Jonge is even lekker bezig met benaderbaar zijn
Ik zit nu zijn nieuwe video te kijken en hij wordt zelfs door zân eigen vrienden geroast om zijn dubieuze eetgewoontes. Dat mensen er hier telkens over vallen is echt niet zo raar, het is niet af en toe maar in elke video.
Ook nu, gaat hij met zân kom soep achterover leunen. Ik ben echt niet van de etiquettes maar als je met anderen eet je bord aflikken en zoals hij hier ook in zân eigen bubbel zit te eten vind ik toch apart. Het valt op dus wordt er over gepraat.
(Die Bradley is overigens de oprecht irritante van t stel, mijn GodâŠ)
Hij heeft het zelfs ff over die thirsty tiktoks die over hem gemaakt worden
Wat zegt hij daarover?
Ik vind het wel vet dat Robbert hem âevenâ in zijn YT serie krijgt!
Dat zijn dochter het âwalgelijkâ en âewwwâ vindt
Ik vond het wel een leuk interview.
Aaaaah echt he, die Bradley is net je 14 jarige vervelende betweterige alternatieve (verder niks mis mee maar wel als het er zo dik boven op moet liggen) neefje.
Ik vind Alwin ook niets. Lisa wel, ik snap niet wat zij daar tussen doet eerlijk gezegd. Maargoed, ik vind haar ook altijd te leuk voor Bonnie
Haha waarschijnlijk is dit een hele onpopulaire mening hier, maar ik vind Bradley dus echt heel aantrekkelijk
Neeee wow ik heb hier geen woorden voor
Ik vind het ook een leuk interview, Robbert doet het ook heel leuk!
Als ik zo naar ze zit te kijken zou Hugo trouwens zo zijn vader kunnen zijn qua uiterlijk
Hahah ja bij nader inzien denk ik ook dat dat zomaar kan inddđ
Shit dit heb ik gemist, zir hier nog niet zo lang! Wat was er dan?
Ik denk dat mijn 13 jarige ik hem wel interessant had gevonden hoor, maar nu prik ik er wel door heen (oke hij komt wel sociaal over ja)
Die nieuwe vriend van Julia Mekkes ziet er wel echt sympathiek uit! Leuk voor haar, ze zien er schattig uit samen hij wil volgens mij nog niet echt in de vlogs (als dat maar geen Wouter 2.0 wordt haha)
Hij zag vroeger bij mij op de middelbare, die is goed opgedroogd
Wilde het eigenlijk komen plaatsen over Bonnie en dat ze oh zo bang is⊠sorry maar echt te hypocriet dit, echt met de dag erger. Ze ziet nog net niet ELKE dag mensen. Ik heb al vier maanden geen één vriendin of familielid gezien. Is alsnog niet vanaf het begin, maar toen nam ik het nog niet serieus dat geef ik eerlijk toe. Deze meid leeft echt een dubbel leven. Haar youtube persoonlijkheid staat helemaal los van haar andere (instagram?) persoonlijkheid.
Is ze vergeten dat ze destijds was gestopt met dagelijks vloggen (geloof ik) omdat mensen commentaar hadden op het feit dat ze elke dag vrienden zag en geen afstand hield, zodat ze die beelden er gewoon uit kon knippen of het niet hoefde te laten zien?
Is ze echt zo bang? Wauw. Ik denk dat ze dan zo bang is omdat ze zoveel contacten heeft en zoveel risico loopt dat ze haar ouders besmet. Gerechtvaardigd dus. Die Lisa zat ook echt schouder aan schouder met Alwin. Waarom zien we niet op YT dat er influencers ziek worden en elkaar hebben besmet?
Ik ben wel echt benieuwd wat Bonnie gaat doen deze dagen. Ze is bewust eerder gestopt met vloggen. (Ook een raar verhaal was dat)
Wat ik er een beetje uit kan opmaken. Is dat hij een paniek aanval heeft gehad. Ik denk dat jeroen gewoon liever op zichzelf is maar zn vrienden teveel in zn aura kwamen ofzo
Sowieso een goed idee om mensen te vertellen dat ze kunnen liegen om er onder uit te komen. Lekker pussy.
Wat een gezeik weer op Bonnie met haar story. Doet ze het goed en verspreidt ze een boodschap waarmee ze wil uitdragen dat mensen zich aan de regels moeten houden, wordt er weer terug gegrepen aan dat ze het zelf niet goed genoeg gedaan heeft in het verleden. Geef haar gewoon de kans om het nu beter aan te pakken en een goede boodschap te verspreiden.
@Juuldie Superfijn dat jij geen enkele drempel voelt om dat aan te geven, maar dat geldt echt niet voor iedereen, en kan me voorstellen dat Bonnie veel jongere volgers heeft ook die dat veel moeilijker vinden om daarin voor zichzelf op te komen.
@Appelstroop Dat jij de regels al 4 maanden lang zo extreem interpreteert dat je helemaal niemand meer ziet (humblebrag much?) moet je zelf weten, ik snap ook echt niet wat dat hiermee te maken heeft.