Shit dit heb ik gemist, zir hier nog niet zo lang! Wat was er dan?
Ik denk dat mijn 13 jarige ik hem wel interessant had gevonden hoor, maar nu prik ik er wel door heen (oke hij komt wel sociaal over ja)
Shit dit heb ik gemist, zir hier nog niet zo lang! Wat was er dan?
Ik denk dat mijn 13 jarige ik hem wel interessant had gevonden hoor, maar nu prik ik er wel door heen (oke hij komt wel sociaal over ja)
Die nieuwe vriend van Julia Mekkes ziet er wel echt sympathiek uit! Leuk voor haar, ze zien er schattig uit samen hij wil volgens mij nog niet echt in de vlogs (als dat maar geen Wouter 2.0 wordt haha)
Hij zag vroeger bij mij op de middelbare, die is goed opgedroogd
Wilde het eigenlijk komen plaatsen over Bonnie en dat ze oh zo bang is⊠sorry maar echt te hypocriet dit, echt met de dag erger. Ze ziet nog net niet ELKE dag mensen. Ik heb al vier maanden geen één vriendin of familielid gezien. Is alsnog niet vanaf het begin, maar toen nam ik het nog niet serieus dat geef ik eerlijk toe. Deze meid leeft echt een dubbel leven. Haar youtube persoonlijkheid staat helemaal los van haar andere (instagram?) persoonlijkheid.
Is ze vergeten dat ze destijds was gestopt met dagelijks vloggen (geloof ik) omdat mensen commentaar hadden op het feit dat ze elke dag vrienden zag en geen afstand hield, zodat ze die beelden er gewoon uit kon knippen of het niet hoefde te laten zien?
Is ze echt zo bang? Wauw. Ik denk dat ze dan zo bang is omdat ze zoveel contacten heeft en zoveel risico loopt dat ze haar ouders besmet. Gerechtvaardigd dus. Die Lisa zat ook echt schouder aan schouder met Alwin. Waarom zien we niet op YT dat er influencers ziek worden en elkaar hebben besmet?
Ik ben wel echt benieuwd wat Bonnie gaat doen deze dagen. Ze is bewust eerder gestopt met vloggen. (Ook een raar verhaal was dat)
Wat ik er een beetje uit kan opmaken. Is dat hij een paniek aanval heeft gehad. Ik denk dat jeroen gewoon liever op zichzelf is maar zn vrienden teveel in zn aura kwamen ofzo
Sowieso een goed idee om mensen te vertellen dat ze kunnen liegen om er onder uit te komen. Lekker pussy.
Wat een gezeik weer op Bonnie met haar story. Doet ze het goed en verspreidt ze een boodschap waarmee ze wil uitdragen dat mensen zich aan de regels moeten houden, wordt er weer terug gegrepen aan dat ze het zelf niet goed genoeg gedaan heeft in het verleden. Geef haar gewoon de kans om het nu beter aan te pakken en een goede boodschap te verspreiden.
@Juuldie Superfijn dat jij geen enkele drempel voelt om dat aan te geven, maar dat geldt echt niet voor iedereen, en kan me voorstellen dat Bonnie veel jongere volgers heeft ook die dat veel moeilijker vinden om daarin voor zichzelf op te komen.
@Appelstroop Dat jij de regels al 4 maanden lang zo extreem interpreteert dat je helemaal niemand meer ziet (humblebrag much?) moet je zelf weten, ik snap ook echt niet wat dat hiermee te maken heeft.
hoezo is dat een humblebrag? Weird flex but ok.
Daar heeft ze een heel jaar voor gehad. Nu moet ze niet ineens met kerst heilig gaan doen. Dan moet je met kerst ook gewoon dezelfde yolo vibes hebben en je hele fam uitnodigen. Go big or stay home.
(Ik weet dat het go home is maar ik vind stay home toepasselijker)
Snap dat ook niet , op anderhalve meter mag en kan je gewoon mensen zien. Vind boodschappen doen gevaarlijker.
Als ze dit echt zou doen, zou het einde carriĂšre zijn. Ik ben het wel met @Junebug85 eens. Nu Bonnie goed gedrag laat zien, is het nog niet goed.
Dit is gewoon het goede om te doen, verwacht je nu een schouderklopje? En aangezien je zelf aangeeft niet vanaf het begin het juiste te hebben gedaan, kan je toch wel dezelfde compassie voor Bonnie tonen? What did that girl do to you?
âNu doet ze een x iets goedâ 1 story dat andere mensen moeten uitkijken met kerst. Nou hoera.
Ik hoop dat ze er nog een post uitgooit to free the world and let them know its xmas time
Maar ze laat eigenlijk geen goed gedrag zien. In haar vlogs zien we dat ze bijna iedere dag wel mensen opzoekt. Ze heeft nu alleen een keer wat gepost op IG, dat is meer een intentie maar nog geen goed gedrag.
nee nee frie the pieple
Dat is dan een zwakke woordkeuze aan mijn kant geweest, want dit ben ik wel met je eens. Het is inderdaad niet zo dat ze zelf al goed gedrag laat zien met die story, maar ze spoort anderen wel aan om het goede te doen. Als je daar kritisch over wil zijn kan je beter zeggen dat je het nu graag van haar wilt zien (die kritiek zou ik wel begrijpen nu je uitlegt dat je de story nog geen goed gedrag vindt) in plaats van alle keren dat ze het niet liet zien benoemen vind ik.
Ik heb een emotioneel manipulatieve schoonmoeder en covid krijgen is bij wijze van spreken makkelijker dan haar uitgelegd krijgen dat we écht niet kunnen komen.
Zelfs al heb je geen emotioneel manipulatieve schoonmoeder, dan is het ook wel dichterbij te vinden. Ik vier dit jaar geen Kerst en dat wordt me niet in dank afgenomen; de hele familie blijft aandringen dat ik moet komen. De afgelopen dagen is het rustig maar vandaag of morgen verwacht ik nog wel een paar keer âen weet je het zeker dat je niet wil komenâ.
Ik zou er alleen niet over liegen, eerlijk gezegd vind ik dat ook slecht advies van Bon al kan ik me voorstellen dat dat voor sommige mensen âmakkelijkerâ is.
Ik vind het heel zwart-wit om te stellen dat iemand die zich niet volledig aan de regels houdt hypocriet is of een dubbel leven leidt.
In dit artikel gaat het over cognitieve dissonantie. Je bent snel geneigd om zelf te denken dat je het goed doet, dat je de regels netjes opvolgt en dat de dingen die je wel doet âgewoon kunnenâ. En je hebt het sneller door als iemand anders iets verkeerd doet. Vond dit een heel goed voorbeeld in het artikel:
âbij een lezing een half jaar geleden, in een zaal waar afstand gehouden werd, vroeg hij: wie komt er zelf weleens dichter bij dan 1,5 meter bij iemand anders? Twee mensen staken hun hand op. Toen vroeg hij: Bij wie komt iemand anders weleens dichterbij 1,5 meter van jou? Toen stak bijna iedereen zijn hand op.â
Ik denk dat dit de tegenstrijdigheid in het gedrag van Bonnie kan verklaren, net als bij de meeste andere mensen. Alleen bij haar valt extra op omdat zij alles filmt. En dan weer een heel publiek heeft dat kan zien wat ze allemaal niet goed doet.