Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

hoezo is dat een humblebrag? Weird flex but ok.

15 likes

Daar heeft ze een heel jaar voor gehad. Nu moet ze niet ineens met kerst heilig gaan doen. Dan moet je met kerst ook gewoon dezelfde yolo vibes hebben en je hele fam uitnodigen. Go big or stay home.

(Ik weet dat het go home is maar ik vind stay home toepasselijker)

30 likes

Snap dat ook niet :joy:, op anderhalve meter mag en kan je gewoon mensen zien. Vind boodschappen doen gevaarlijker.

2 likes

Als ze dit echt zou doen, zou het einde carriĂšre zijn. Ik ben het wel met @Junebug85 eens. Nu Bonnie goed gedrag laat zien, is het nog niet goed.

Dit is gewoon het goede om te doen, verwacht je nu een schouderklopje? En aangezien je zelf aangeeft niet vanaf het begin het juiste te hebben gedaan, kan je toch wel dezelfde compassie voor Bonnie tonen? What did that girl do to you?

12 likes

“Nu doet ze een x iets goed” 1 story dat andere mensen moeten uitkijken met kerst. Nou hoera.

Ik hoop dat ze er nog een post uitgooit to free the world and let them know its xmas time

14 likes

Maar ze laat eigenlijk geen goed gedrag zien. In haar vlogs zien we dat ze bijna iedere dag wel mensen opzoekt. Ze heeft nu alleen een keer wat gepost op IG, dat is meer een intentie maar nog geen goed gedrag.

9 likes

nee nee frie the pieple

3 likes

Dat is dan een zwakke woordkeuze aan mijn kant geweest, want dit ben ik wel met je eens. Het is inderdaad niet zo dat ze zelf al goed gedrag laat zien met die story, maar ze spoort anderen wel aan om het goede te doen. Als je daar kritisch over wil zijn kan je beter zeggen dat je het nu graag van haar wilt zien (die kritiek zou ik wel begrijpen nu je uitlegt dat je de story nog geen goed gedrag vindt) in plaats van alle keren dat ze het niet liet zien benoemen vind ik.

Ik heb een emotioneel manipulatieve schoonmoeder en covid krijgen is bij wijze van spreken makkelijker dan haar uitgelegd krijgen dat we écht niet kunnen komen.

15 likes

Zelfs al heb je geen emotioneel manipulatieve schoonmoeder, dan is het ook wel dichterbij te vinden. :joy: Ik vier dit jaar geen Kerst en dat wordt me niet in dank afgenomen; de hele familie blijft aandringen dat ik moet komen. De afgelopen dagen is het rustig maar vandaag of morgen verwacht ik nog wel een paar keer ‘en weet je het zeker dat je niet wil komen’.
Ik zou er alleen niet over liegen, eerlijk gezegd vind ik dat ook slecht advies van Bon al kan ik me voorstellen dat dat voor sommige mensen ‘makkelijker’ is.

1 like

Ik vind het heel zwart-wit om te stellen dat iemand die zich niet volledig aan de regels houdt hypocriet is of een dubbel leven leidt.

In dit artikel gaat het over cognitieve dissonantie. Je bent snel geneigd om zelf te denken dat je het goed doet, dat je de regels netjes opvolgt en dat de dingen die je wel doet “gewoon kunnen”. En je hebt het sneller door als iemand anders iets verkeerd doet. Vond dit een heel goed voorbeeld in het artikel:

“bij een lezing een half jaar geleden, in een zaal waar afstand gehouden werd, vroeg hij: wie komt er zelf weleens dichter bij dan 1,5 meter bij iemand anders? Twee mensen staken hun hand op. Toen vroeg hij: Bij wie komt iemand anders weleens dichterbij 1,5 meter van jou? Toen stak bijna iedereen zijn hand op.”

Ik denk dat dit de tegenstrijdigheid in het gedrag van Bonnie kan verklaren, net als bij de meeste andere mensen. Alleen bij haar valt extra op omdat zij alles filmt. En dan weer een heel publiek heeft dat kan zien wat ze allemaal niet goed doet.

25 likes

Er overlijden mensen aan corona en wij moeten vervolgens niet zeuren als een influencer één IG story plaatst na een jaar lang compleet schijt aan de regels te hebben gehad terwijl ze daar meermaals op gewezen is? LOL.

60 likes

Ik geloof gewoon niet dat zij met de feestdagen zich zelf aan de regels gaat houden.
Als ze dit zou posten en haar gedrag aanpast zou het geloofwaardig zijn maar er is een reden dat ze de vlogs vroeger stopt neem ik aan

1 like

Dit is zo overdreven en gewoon niet waar.

7 likes

Er is wel een verschil tussen afwegingen maken, kijken of dingen verantwoord zijn en dan in een onvoorziene situatie komen waarin het echt even niet anders kan, zoals een paar momenten net iets te dichtbij mijn bezoek staan én daags na de horeca sluiting in een restaurant gaan eten, veel gasten ontvangen en vloggen terwijl je overduidelijk geen afstand houdt.

3 likes

Overdreven ja? Naar een restaurant gaan tijdens een tweede!! Horeca lockdown noem ik gewoon schijt hebben.

27 likes
Hoe vaak per jaar houd jij je aan de carona maatregelen?
  • 1 keer per jaar
  • Wanneer ik niet op curaçao zit
  • Wanneer ik geen spon uitnodiging krijg voor een restaurant
  • Als kaarsen een essentieel product zijn

0 stemmers

8 likes

Joe jij ook! :christmas_tree:
Verder hebben @Twijfelaar @VickyViolence en @Hejira al gezegd wat ik verder nog zou willen antwoorden.

1 like

Mijn kerstgedachte voor dit jaar:
Bonnie = cancelled

(Nu keek ik haar toch nooit want ik hou niet van gezapig en fake)

11 likes

Ik hoop dat we de cancel culture achterlaten in 2020.

58 likes