Er overlijden mensen aan corona en wij moeten vervolgens niet zeuren als een influencer één IG story plaatst na een jaar lang compleet schijt aan de regels te hebben gehad terwijl ze daar meermaals op gewezen is? LOL.
Ik geloof gewoon niet dat zij met de feestdagen zich zelf aan de regels gaat houden.
Als ze dit zou posten en haar gedrag aanpast zou het geloofwaardig zijn maar er is een reden dat ze de vlogs vroeger stopt neem ik aan…
Dit is zo overdreven en gewoon niet waar.
Er is wel een verschil tussen afwegingen maken, kijken of dingen verantwoord zijn en dan in een onvoorziene situatie komen waarin het echt even niet anders kan, zoals een paar momenten net iets te dichtbij mijn bezoek staan én daags na de horeca sluiting in een restaurant gaan eten, veel gasten ontvangen en vloggen terwijl je overduidelijk geen afstand houdt.
Overdreven ja? Naar een restaurant gaan tijdens een tweede!! Horeca lockdown noem ik gewoon schijt hebben.
- 1 keer per jaar
- Wanneer ik niet op curaçao zit
- Wanneer ik geen spon uitnodiging krijg voor een restaurant
- Als kaarsen een essentieel product zijn
0 stemmers
Joe jij ook!
Verder hebben @Twijfelaar @VickyViolence en @Hejira al gezegd wat ik verder nog zou willen antwoorden.
Mijn kerstgedachte voor dit jaar:
Bonnie = cancelled
(Nu keek ik haar toch nooit want ik hou niet van gezapig en fake)
Ik hoop dat we de cancel culture achterlaten in 2020.
Ik zie mensen dit vaker zeggen, zou je willen uitleggen wat hiermee wordt bedoeld?
Ik vond het eigenlijk ook wel opvallend van Bonnie. Tuurlijk, een goede boodschap, maar tegelijkertijd houdt zij zich zichtbaar niet aan de maatregelen verder dus dan voelt het wel een beetje dubbel. Veel ‘hypocrieter’ dan Mascha iig, wiens rant over de lockdown in het beutyblogtopic werd besproken.
Ik hoor Lisa een opmerking maken over het feit dat hij een keer zijn bord heeft afgelikt, verder doet hij een scene uit een film na en zeggen ze beide grappend nu heb ik geen trek meer maar dat is overduidelijk een grap. Dat roasten valt ook wel weer mee.
En als hij met zijn kom achterover wil leunen in het bijzijn van vrienden dan moet hij dat toch lekker doen, het is niet alsof hij in een restaurant zit. Zie het Bradley ook net zo goed trouwens alleen zit hij net ietsjes meer naar voren.
Door iemand te cancellen verander je waarschijnlijk weinig aan diens gedrag. Je “negeert” het ipv dat je de persoon in kwestie er op aanspreekt en op die manier dus probeert iemand bewust te maken.
Niet de cancel culture afschaffen zolang Youp nog een podium heeft
Ja maar dan ben je toch alsnog zelf dichterbij iemand geweest? Misschien niet vanuit jouw bedoeling maar jij was het net zo goed.
Wat enorm sneu, het zoontje van Emmy is in haar buik overleden…
Ik las het net ook. Zo ontzettend verdrietig voor ze.
‘Komen’ kan gelezen worden als een benaderende beweging maken. Als in: wie heeft de benaderende beweging naar wie toe gemaakt?
Je kunt dus dichtbij iemand zijn geweest, zonder maar diegene toe te zijn bewogen.
Wat een prachtige namen hebben ze hun kind gegeven.