Ik zie mensen dit vaker zeggen, zou je willen uitleggen wat hiermee wordt bedoeld?
Ik vond het eigenlijk ook wel opvallend van Bonnie. Tuurlijk, een goede boodschap, maar tegelijkertijd houdt zij zich zichtbaar niet aan de maatregelen verder dus dan voelt het wel een beetje dubbel. Veel āhypocrieterā dan Mascha iig, wiens rant over de lockdown in het beutyblogtopic werd besproken.
Ik hoor Lisa een opmerking maken over het feit dat hij een keer zijn bord heeft afgelikt, verder doet hij een scene uit een film na en zeggen ze beide grappend nu heb ik geen trek meer maar dat is overduidelijk een grap. Dat roasten valt ook wel weer mee.
En als hij met zijn kom achterover wil leunen in het bijzijn van vrienden dan moet hij dat toch lekker doen, het is niet alsof hij in een restaurant zit. Zie het Bradley ook net zo goed trouwens alleen zit hij net ietsjes meer naar voren.
Door iemand te cancellen verander je waarschijnlijk weinig aan diens gedrag. Je ānegeertā het ipv dat je de persoon in kwestie er op aanspreekt en op die manier dus probeert iemand bewust te maken.
Niet de cancel culture afschaffen zolang Youp nog een podium heeft
Ja maar dan ben je toch alsnog zelf dichterbij iemand geweest? Misschien niet vanuit jouw bedoeling maar jij was het net zo goed.
Wat enorm sneu, het zoontje van Emmy is in haar buik overledenā¦
Ik las het net ook. Zo ontzettend verdrietig voor ze.
āKomenā kan gelezen worden als een benaderende beweging maken. Als in: wie heeft de benaderende beweging naar wie toe gemaakt?
Je kunt dus dichtbij iemand zijn geweest, zonder maar diegene toe te zijn bewogen.
Wat een prachtige namen hebben ze hun kind gegeven.
Haha om de kerstsfeer ten goede te komen?
ah wat ongelofelijk naar
Wat vreselijk voor Emmy!
Ik vind het erg voor Emmy, maar ik heb even geen idee wie het isā¦
De gastblogger op cynthia.nl
Emmy ter Horst
Oh jeetje ik las het net in het andere topic ja! Echt heel verdrietig!
Ik vind Jessie en Jeroen echt mega welbespraakt en rustig in die video, gewoon heel volwassen eigenlijk. Ze brengen echt goed onder woorden hoe ze zich voel(d)en en waarom ze niet meer samenwonen. Heb wel zin in nieuwe videos van Jeroen, its been too long
Hahahahah ja die lach van hem zo aanstekelijk
Stamt denk ik nog uit zān lijsttrekkersrol voor het CDA⦠we all know how that endedā¦