Haha om de kerstsfeer ten goede te komen?
ah wat ongelofelijk naar
Wat vreselijk voor Emmy!
Ik vind het erg voor Emmy, maar ik heb even geen idee wie het isā¦
De gastblogger op cynthia.nl
Emmy ter Horst
Oh jeetje ik las het net in het andere topic ja! Echt heel verdrietig!
Ik vind Jessie en Jeroen echt mega welbespraakt en rustig in die video, gewoon heel volwassen eigenlijk. Ze brengen echt goed onder woorden hoe ze zich voel(d)en en waarom ze niet meer samenwonen. Heb wel zin in nieuwe videos van Jeroen, its been too long
Hahahahah ja die lach van hem zo aanstekelijk
Stamt denk ik nog uit zān lijsttrekkersrol voor het CDA⦠we all know how that endedā¦
Ik weet niet of dit op Instagram of YouTube is, maar door je post realiseer ik me nu dat ik haar nog steeds volg op YouTube. Ze post bijna nooit iets, dus ik was het vergeten. Misschien zijn er meer mensen zoals ik? Anders zou ik het ook niet weten.
Op YouTube heeft ze 274 k volgers! Op insta een miljoen.
Ik heb bij Anna een beetje het idee dat haar tijd voor fame al voorbij is. Ze was een tijdje helemaal hip en happening en nog wel eens op tv te zien, en nu lijkt het alsof dat alweer voorbij is. Wel typerend ook voor dat wereldje, de ene dag ben je de shit en de andere dag ben je niets meer (en sta je Lingo te presenteren)
Edit: Ik ben haar zelf niet meer interessant gaan vinden doordat ze zo weinig persoonlijkheid laat zien. Haar insta is een verzameling van reclame en gestyleerde modellenfotoās, echt totaal niet boeiend
Ze doet ook echt niets bijzonders ofzo of iets dat kenmerkend Anna is. Ze is gewoon een soort beginnende beschrijving van een influencer ijkpersoon lijkt het wel. En ze is āmooiā/wordt doorgaans knap gevonden. Dat helpt.
- Roosmarijn = thriftshopper/fashionista
- Bonnie = kneuterig/burgerlijk
- Teske = toegankelijk vegan/eten/dierenvriend/bewust doch casual leven ofzo
- Mascha = beauty-/vloggloss, niet meer echt kenmerkend maar nostalgie is genoeg & ondanks voor mij unrelatable, ergens toch relatableš
- Josh V = jonge, rijke zakenvrouw & moeder
- Jessie-Maya = beauty & lifestyle
Als mensen iets willen kijken of mensen willen volgen, denk ik nooit: daarvoor moet je echt bij Anna zijn
Dat vond ik wel meer net voordat ze heel erg bekend werd. Dus toen ze nog met Danny samen was en veel met vrienden afsprak. Haar kledingstijl was toen ook leuker vind ik, nu is het allemaal wel heel extravagant (naar mijn idee niet op een leuke manier). Toen vond ik het heel bewonderenswaardig hoe hard ze werkte en haar ambitie inspirerend. Nu vind ik het een beetje een lege huls van wat je ziet.
Ja toen had ze nog een soort girl boss vibes wat haar interessant maakte. Dat is nu ook niet meer, jammer genoeg
Nou toen wilde ze ook nog een beetje Kim K (Ye - stijl) van de lage landen zijn qua fashjion. Pumps onder trainingsbroek, wat Jaimie Li ook vaak doet
Kreeg bij haar de indruk dat er wel veel potentie is (was toch een van de grotere influencers, Nmsbl was eerst wel aardig) maar zelf ook erg zoekende is, nooit tevreden (zoiets zei Robbert Rodenburg over haar), slecht tegen haar verlies kan (deal waar ze tonnen in had geĆÆnvesteerd) en kritiek niet goed verwerkt (zie ook Shell-relletje). Uiteindelijk is ze niet onderscheidend genoeg meer en vind ik haar ook niet zo sympathiek (Alies verhaal), reden waarom ik haar niet meer volg
Wat is het Alies verhaal?
Ik had dat ook bij haar, ik vond het knap dat ze heel hard werkte en hoeveel dingen ze tegelijkertijd deed. Ze had ook wel eens filmpjes met hoe ze haar haar deed en haar makeup enzo en was ze heel relatable. Toen het uit ging met Danny en ze gelijk een relatie kreeg met een nieuwe man waar ze een tattoo mee had gezet direct en afstandelijk ging doen heeft ze een beetje credits verloren. Ook heb ik het idee dat ze opdrachten nooit af maakt: ze begint met een serie op youtube en opeens heb je maanden geen filmpje, dan heeft ze een magazine wat ze promoot en dan hoor je er niks van. Er is gewoon geen continuiteit.
Alice bedoel ik
Anna had haar uitgenodigd in zoān spill the tea q&a. Nav de commotie tussen Alice en aantal andere kortzichtige personen (feit dat Alice opkwam voor juiste benaming en behandeling transgenders). Heel stoer juist. Ipv dat Anna haar momentum gunde en haar steunde, deed Anna zo kinderachtig van: āoh Alice jij wil alleen maar drama en mensen cancellenā, terwijl dat het hele punt niet was. Iedereen viel erover in de comments, en daarna maakte Anna wederom een (tone-deaf) filmpje over dat zij altijd zo aangevallen wordt (huilie huilde). Alice heeft zelf ook gereageerd inmiddels (kortgezegd; jammer dat Anna zich zo opstelde en dat ze niets meer van haar had gehoord) https://youtu.be/0VdBMFPJOqs
Ik vond het leuk in de tijd dat ze bij Heleen (?) in die studio kleding had uitgezocht en je dat zag. Nu al een eeuwigheid niet meer gekeken om alle bovenstaande redenen.