Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Haha ik heb niet zo’n jurkje maar als ik hem zou hebben, zou ik niet zo’n foto maken en delen met zo veel volgers. Ben daar veel te preuts voor. Daarom wel gaaf dat zij het wél doet. Ieder zijn ding en daar heb ik het ook niet over.

Ik vind Nick zijn reactie gewoon tof. Ze delen echt nooit iets over hun seksleven (wat ik meer dan logisch vind). Maar dat hij dan zoiets reageert vind ik wel weer tof ofzo

3 likes

Ik snap niet waarom iedereen de behoefte heeft om te zeggen dat zij hem niet zouden dragen of delen? :sweat_smile: oke, dan koop je hem niet?

84 likes

Om nog even terug te komen op anna, het valt me ineens op dat zij en jessy jazz niet meer in elkaars leven voor lijken te komen.

De jaren 50 belde, ze willen hun meningen terug.

14 likes

If woman don’t want sex then why boob

6 likes

Haha maar echt, zoveel meningen over een jurkje waarin je wat tiet ziet :exploding_head: :joy:

5 likes

Waarom mogen er geen meningen gegeven worden over jurkjes waarin toevallig tieten te zien zijn? En mogen er wel meningen gegeven worden over kledingstukken die niet bloot zijn?

18 likes

Nou ja er zijn toch minder reacties als er niet-blote kleding becommentarieert wordt

Laten we outfits waar een beetje bloot te zien is gewoon niet ordinair noemen. Daarmee zeg je eigenlijk " Die vrouw laat haar lichaam zien en dat is sletterig".

43 likes

Ik denk als iemand anders dan Bonnie het droeg en in een balzaal stond met mooie panty en hakken het niet zo snel ordinair genoemd zou worden idd

Gaat het echt om de blote huid? Het ziet er gewoon niet uit, zo opgepropt en dan de rest van de outfit en haar

6 likes

Dit voelt een beetje alsof je verteld dat je geen vlees eet en mensen dan zeggen: “Wat goed van je! Ja echt super goed dat je dat doet. Ik zou het zelf alleen echt noooooooooit kunnen.”

I. Don’t. Care.

11 likes

Dat jij het niet mooi vind betekend niet dat het dan ook niet mooi is. Misschien heb jij wel gewoon geen smaak kan ook he.

24 likes

Ik vind de outfit ook een beetje gek om te zien bij Bonnie omdat ze de rest van het jaar heel anders kleed en gedraagt. Maar als zij er blij van wordt, prima.

2 likes

Maar daarom staat het ook op dit forum en niet direct onder Bonnie’s post :joy:

Ik ben jaloers op Bonnie… ik loop al 3 dagen in pyjama :see_no_evil:

10 likes

ik kan geen comments zien bij haar post… heel vreemd.

Ik spui geen gal, zei juist dat ik het goed voor haar vond dat ze die foto gewoon plaatst, omdat ik dat zelf nooit zou durven :woman_shrugging:t3:

Volgens mij moet je dan even op dat tekstballonnetje klikken onder de insta post! Dan komen ze eronder te staan.

Ook dat is eigenlijk raar om te zeggen. ´Ẃat goed dat jij een foto plaatst waar je een beetje lichaam ziet. Ik zou nooit zomaar mn lichaam posten want ik vind dat raar/eng om te doen.´

2 likes