Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Anna was toch ook al een hele tijd geleden ten huwelijk gevraagd? Heb eigenlijk nooit meer iets gehoord over een eventuele bruiloft.

Nee, heb ook het idee dat zij nooit wilde trouwen. Dat zij ze vroeger ook altijd en dat ze geen kinderen wilde. Misschien stelt ze het gewoon uit onder het mom van corona.

1 like

Ik vond Anna echt heel leuk rond 2016 ofzo, ik had toen zelfs haar boek (nu weggeven lol) maar hoe bekender ze werd, hoe minder persoonlijkheid ze liet zien naar m’n idee.

Ik volg haar ook niet meer en ik vergeet met enige regelmaat dat ze überhaupt nog bestaat.

12 likes

Ik ben toen expeditie robinson gaan kijken, omdat ik benieuwd was naar haar persoonlijkheid. Maar ik werd er niets wijzer van :sweat_smile:

Het enige wat ik me van expeditie nog kan herinneren van haar is dat ze sokken tot dr knieƫn droeg. En dr haar zat na 2 weken nog steeds mooi

7 likes

Grappige aan dit hele gesprek over Anna is dat iedereen hier doet alsof we spreken over iemand die volledig in de vergetelheid is geraakt, terwijl ze nog steeds 1 miljoen volgers op Instagram heeft, volgens mij nog steeds hntm presentatrice is, flink goed verdiend, dat geld voor de toekomst in vastgoed heeft zitten. Volgens mij gaat het prima met haar hoor.

5 likes

Je hoort en ziet haar wel een stuk minder dan eerst. Dat is wat er besproken wordt.

10 likes

Ik heb niks met Anna dus geen idee waarom ik de neiging voel het voor haar op te nemen (wellicht zit ik diep in de kerstgedachte), maar dit is exact de reden dat influencers dit forum haten. Hier wordt niet enkel opgemerkt dat je haar minder ziet, maar vervolgens ook een vol speculatie zittende analyse gedaan. Ik lees dingen over haar karakter, slechte eigenschappen, haar kinderwens, haar relatie en verloving. Het gaat best ver terwijl het meest voor de hand liggende antwoord is dat ze hoogstwaarschijnlijk gewoon even bezig is met andere dingen?

4 likes

Ik vind Bonnie’s outfits altijd leuk maar nu :heart_eyes:

https://www.instagram.com/p/CJRdSFgh4F8/?igshid=12twhi4s7lwdd

8 likes

Merry titmass

60 likes

:joy:

97 likes

Super leuk outfit! Staat haar echt goed

3 likes

Haha ik vind het echt een vreselijke outfit. Gevalletje #NMSMVPE

103 likes

Bij mij zou het halve kerstdiner in m’n decolletĆ© verdwijnen #knoeienforlife

27 likes

Oei wat ordinair

4 likes

Oei, you do not pass the vibe check. :anguished:

De commentsectie onder de foto overigens wel, op twee reacties na ziet het er allemaal positief uit.

19 likes

Hahaha ja omdat we nu weten dat de rest wordt verwijderd. Maar omdat het kerst is vergeef ik haar alleen vandaag. Vraag me wel af wat al die 13 jarige volgers hier van vinden. En wim en til :sweat_smile:

3 likes

Lullig om dat over je moeder te zeggen

30 likes

Bonnie heeft ballen.

Het zijn maar borsten hea, calm your tits

51 likes