Of omdat mensen met kerst ‘als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan maar niets’ hanteren.
Ik vind het mooi dat jij dit mooi vindt
Scroll omhoog en je zult zien waarom
Salty
Nee joh, dat is toch geinig juist
Ik vind de jurk enzo best cool. Maar die scrunchie maakt alles weer zo “Hihihi”
Maar ik heb dan ook niks met kinder elastieken.
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar ik zou nooooooit zo’n foto plaatsen for everyone to enjoy (naast het feit dat ik de outfit een beetje uit de toon vind vallen naast Nick die strak in pak is). Wel goed voor Bon dat zij dat wel gewoon doet en durft.
Haar kinderwens, relatie en verloving heeft ze zelf publiekelijk verklaard. Haar karakter: ik vind en vond haar arrogant en soms ook gemeen, bijvoorbeeld tegen Alice, en haar ’ hier gaan we het niet over hebben’ opmerkingen tegen de Telegraaf.
Ik had pas door dat Bonnie lange kousen aan heeft over haar panty toen ik de foto zag die Nick had geplaatst. Aparte keuze wel.
Haha heftig outfitje van Bon. Wel grappig die reacties van hunzelf op insta. Zelf heb ik helemaal niks met decolleté showen, al helemaal niet zoveel. Vind borsten op de een of andere manier gewoon niet per se mooi De rest van de outfit vind ik dan wel weer mooi staan inderdaad.
Haha ik heb niet zo’n jurkje maar als ik hem zou hebben, zou ik niet zo’n foto maken en delen met zo veel volgers. Ben daar veel te preuts voor. Daarom wel gaaf dat zij het wél doet. Ieder zijn ding en daar heb ik het ook niet over.
Ik vind Nick zijn reactie gewoon tof. Ze delen echt nooit iets over hun seksleven (wat ik meer dan logisch vind). Maar dat hij dan zoiets reageert vind ik wel weer tof ofzo
Ik snap niet waarom iedereen de behoefte heeft om te zeggen dat zij hem niet zouden dragen of delen? oke, dan koop je hem niet?
Om nog even terug te komen op anna, het valt me ineens op dat zij en jessy jazz niet meer in elkaars leven voor lijken te komen.
De jaren 50 belde, ze willen hun meningen terug.
If woman don’t want sex then why boob
Haha maar echt, zoveel meningen over een jurkje waarin je wat tiet ziet
Slow day in influencer land blijkbaar.
Waarom mogen er geen meningen gegeven worden over jurkjes waarin toevallig tieten te zien zijn? En mogen er wel meningen gegeven worden over kledingstukken die niet bloot zijn?
Nou ja er zijn toch minder reacties als er niet-blote kleding becommentarieert wordt
Laten we outfits waar een beetje bloot te zien is gewoon niet ordinair noemen. Daarmee zeg je eigenlijk " Die vrouw laat haar lichaam zien en dat is sletterig".