Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik denk als iemand anders dan Bonnie het droeg en in een balzaal stond met mooie panty en hakken het niet zo snel ordinair genoemd zou worden idd

Gaat het echt om de blote huid? Het ziet er gewoon niet uit, zo opgepropt en dan de rest van de outfit en haar

6 likes

Dit voelt een beetje alsof je verteld dat je geen vlees eet en mensen dan zeggen: “Wat goed van je! Ja echt super goed dat je dat doet. Ik zou het zelf alleen echt noooooooooit kunnen.”

I. Don’t. Care.

11 likes

Dat jij het niet mooi vind betekend niet dat het dan ook niet mooi is. Misschien heb jij wel gewoon geen smaak kan ook he.

24 likes

Ik vind de outfit ook een beetje gek om te zien bij Bonnie omdat ze de rest van het jaar heel anders kleed en gedraagt. Maar als zij er blij van wordt, prima.

2 likes

Maar daarom staat het ook op dit forum en niet direct onder Bonnie’s post :joy:

Het is misschien nog wel sneuer om speciaal naar een forum te surfen om daar je gal te spuien.

20 likes

Ik ben jaloers op Bonnie… ik loop al 3 dagen in pyjama :see_no_evil:

10 likes

ik kan geen comments zien bij haar post… heel vreemd.

Ik spui geen gal, zei juist dat ik het goed voor haar vond dat ze die foto gewoon plaatst, omdat ik dat zelf nooit zou durven :woman_shrugging:t3:

Volgens mij moet je dan even op dat tekstballonnetje klikken onder de insta post! Dan komen ze eronder te staan.

Ook dat is eigenlijk raar om te zeggen. ´Ẃat goed dat jij een foto plaatst waar je een beetje lichaam ziet. Ik zou nooit zomaar mn lichaam posten want ik vind dat raar/eng om te doen.´

2 likes

Ja, omdat het gewoon zou moeten kunnen. Maar in je achterhoofd weet je al dat mensen er negatieve dingen over gaan zeggen/denken, dus daarom zou ik het persoonlijk niet durven. Maar eigenlijk zou je daar niet eens over na hoeven denken.

1 like

Alsof dit hele topic daar niet om draait (lofit hoor, maar laten we eerlijk zijn) :sweat_smile: We komen hier niet voor de wetenschappelijke inzichten.

17 likes

Ik vind dat lastig, want daarmee geef je ook aan dat het iets uitzonderlijks is en niet normaal en dat de reacties er nou eenmaal bij horen.

Persoonlijk zou ik me daardoor niet perse meer gesteund voelen(mocht ik zelf zo een foto op instagram zetten). Ik zou dus die toevoeging gewoon weg laten.

Nog even een toevoeging: wat je eigenlijk nu doet is je eigen onzekerheid op haar projecteren. Misschien vind ze het helemaal niet spannend en zit ze niet zo met negatieve reacties, maar omdat jij daar wel mee zou zitten ga je er automatisch vanuit dat zij er ook zo in staat

Oh en dit klinkt allemaal misschien een beetje streng, maar in het echte leven is dit gewoon een irritatie, dus ik moet het even kwijt

7 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat bijna iedere vrouw in meer of mindere mate met deze onzekerhrid te maken heeft, ik zal zeker niet de enige zijn die zo denkt.

In de comments staat ook; oh Bonnie, je bent nu een echte vrouw geworden!!

Vind ik ook zo stom, alsof een decolete je een vrouw maakt.

55 likes

Echt veel moraalridders hier :joy: Hele levens worden hier besproken met roddels en al, namen belachelijk maken, familieleden bespreken, maar als iemands tetten er 2 keer uitvallen met een diner mag je niet ordinair vinden.

14 likes

(Gelukkig) is het een relatief beperkte groep die zich tot dit soort praktijken en onderwerpen verlaagt. Er is niks moraalridder aan om mensen aan te spreken op het commentaar geven op de kledingstijl van een andere vrouw. Dat is emancipatie

6 likes

Bonnie heeft wel vaker zulke outfits met décolleté aan bij feestjes. Vind t heel tof dat ze t doet. Ik heb ook grotere borsten en wil ze ook af en toe showen met een mooie top zonder bh, maar krijg vaak t idee dat mensen het sletterig vinden en het alleen mag als je kleine borsten hebt.

12 likes