Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

ja als je precies dezelfde indeling wil houden inderdaad, maar dat is meestal toch niet zo als je aan zo’n project begint
Maar bovendien: het is toch niet dat mensen een keuken die niet hun smaak is maar voor lief nemen omdat het verbouwen eenvoudig is? Eerder omdat ze niet de financiële middelen hebben of erin willen steken lijkt mij, als de keuken verder nog prima is. Ik denk dat een specifieke (trendgevoelige) keuken potentiële kopers wel degelijk kan afschrikken. Vind het een beetje gek geformuleerd zo

1 like

Ik vond het verbouwen van mijn keuken een stuk makkelijker dan mijn badkamer. En de badkamer kost ook veel meer dan dat ik voor de keuken heb betaald. En dan scheelt het het wel dat ik in mijn keuken geen aansluitingen heb hoeven verplaatsen. En als ik mijn keuken qua kastjes zat ben is het relatief eenvoudig dit aan te passen terwijl dit bij een badkamer niet kan.

Morgen Anna Nooshin bij De Slimste Mens. Ze moet wat om nog op tv te komen. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen

15 likes

Ik ben ook benieuwd, die twee tegen wie ze moet zijn erg goed de afgelopen afleveringen

2 likes

gaat ze echt voor de zoveelste keer vertellen dat ze vroeger “allebei dingen hebben gedaan die te ver gingen”?

ik heb al jaren niks van haar gekeken maar ik hoor het haar nog zeggen.

Even een promo voor Denise hoor, vind haar zo lief en eerlijk in deze video en echt sneu voor haar dat haar kanaal niet zo lekker loopt. Dus: even kijken, liken & subscriben FF’jes!

15 likes

Zo’n grap is dit toch niet? Als die te laat komt beging je toch lekker in week 2 met plannen?

2 likes

Zo werkt het natuurlijk niet met dwangmatig plannen

20 likes

:scream::scream::scream: neee

1 like

Niet iedereen gaat mee met jou op de positieve tour he :joy: dus er word niks geliked

15 likes

Haha fair enough. Maar vind het oprecht sneu voor haar!

1 like

Ik vind Denise wel sympathiek, keek vroeger weleens (toen ze net op zoek was naar woning voor haarzelf) ze is wel al heel lang actief toch?
Vond de vlogs met haar oma schattig en kringloop vondsten wel aardig en je ziet ook dat ze veel tijd in haar videos stopt, maar had ook al een tijdje niet gekeken.
Zou het echt zo zijn dat er veel geklikt was onlangs omdat men verwachtte dat het uit was? Dat is stom

Ik ben al geabonneerd en ik vind Denise een leuk persoon maar ik vind haar videos gewoon niet meer zo interessant voor mezelf. :see_no_evil: Videos met oma Miep kijk ik wel altijd.

4 likes

Ik ben stiekem een puberjoch en kijk graag naar de bankzitters.

5 likes

huh hebben we wat te plannen in 2021?

7 likes

Ik heb een nieuwe 2021 agenda gekocht en er al best veel in gezet :sweat_smile:
Edit: zo lijkt t net of ik allerlei leuke plannen heb ofzo, maar helaas! Wel veel ziekenhuisafspraken en werkafspraken enzo. Ik kan echt niets met de digitale agenda op mn telefoon. Al die streepjes per dag die ik dan apart moet gaan aanklikken om te zien wat t is. Ik wil gewoon een weekoverzicht! Ohja ik heb ook geen social media dus ik moet verjaardagen ook opschrijven want dat kan ik echt niet onthouden :sweat_smile:

4 likes

Geen plannen, wel dromen :sob:

1 like

Ik ook! Dacht dat ik de enige was haha. Ik heb ook helemaal niks met games maar ik kijk toch regelmatig hun gamevideo’s (en sowieso alle 'gewone video’s), vooral die van Matthy vind ik heerlijk ge-edit.

2 likes

Dat is het enige wat ik er super dik gedrukt en met een marker in zal zetten.

6 likes

Zoveel mogelijk kilos aankomen in een uur. Dat is de kwaliteit content die we willen.

5 likes