Je mag een outfit best ordinair vinden maar weet wel dat je dan gewoon gevangen zit in het patriarchaat. Met je middeleeuwse mening.
welkom op het forum
Ik vraag me trouwens af of een outfit ordinair noemen wel jouw eigen mening is. Of dat je dat snel denkt omdat onze maatschappij dat beeld heeft gevormd.
@tuula haha ik heb soms het idee dat onze berichten sneller op t forum staan dan wij denken. Soms heb ik iets net 1 sec gepost en dan is het al geliket haha. Maar miss staat het dr dan al langer.
Ik zou willen dat ik er zo uit kon zien als Bonnie.
Groetjes van jaloerse theezak Gerda.
Ja dit inderdaad. En het verschilt ook per cultuur en verandert met de mode wat men ordinair of mooi vind. In de jaren 80 waren mijn grote borsten de droom, in de jaren 90 moest je eruit zien als een heroin chic topmodel en nu moet je Kim k zijn met dikke billen. En mannen mogen gewoon t zelfde blijven maar met een nieuw kapsel
Wat is er precies ordinair of ongepast aan? Ze zit thuis met haar vriend.
(En ook al wilde ze dit buiten aan doen, ook priem natuurlijk maar denk wel goed om te beseffen dat ze gewoon kerst wilde vieren en een âspecialerâ jurkje aan wilde doen)
Waarom prijzen we Vera constant voor iets wat we bij Bonnie nu ordinair noemen?
Ze ziet er fantastisch uit. Dat jij het niet zou dragen, prima, maar dat hoeft ook niet toch? Hoe heb je er last van dat haar boobies er zo mega goed uit zien??? Net zoals dat Vera er ontzettend goed uit ziet.
Laten we als vrouwen eens een keer niet zo haten op (het lichaam van) andere vrouwen.
Trouwens nog een toevoeging waarom ik dit bericht dom vind. Er zijn hier veel verschillende mensen met veel verschillende meningen. Maar omdat mensen nu aangeven waarom jouw mening eigenlijk niet echt oke is kom jij met een " Naah andere mensen mogen dit en dit zeggen en ik mag niet even dit zeggen "
Ik denk dat van mannen en jongens tegenwoordig wel wordt verwacht dat ze er gespierder uitzien dan in de jaren 80.
Nou ja, jij gaf niet alleen je mening maar zei ook dat zij gevangen zat in het patriarchaat, en een middeleeuwse mening had. Ook niet per se constructief (en, historicus speaking, historisch incorrect, maar dat staat er los van ;)), dus ik kan me voorstellen dat ze defensief zou worden.
Maar het is toch heel normaal om deze reactie te hebben? Dit topic gaat letterlijk om het reageren op dingen die vloggers doen/zeggen. Ik vind âje projecteert je onzekerhedenâ ook een beetje dezelfde trant als zeggen âje bent jaloersâ op het moment dat iemand minder dan positief is. Dat ik mân decolletĂ© niet zou willen showen op een publiek insta account is een bewuste keuze van mij, maar ik vind het goed dat andere mensen dat wel doen.
Dat was pas erna. Plus het geld niet alleen voor die opmerking nu. Ik zie vakwr dat mensen wat zeggen en dat er mensen het er niet mee eens zijn. En dan komt de " Je mag hier vanalles bespreken maar dit niet?!"
Het is een forum met verschillende meningen wat verwacht je
Ugh ik vind Josh echt vaak queen humblebrag âOmg jongens trouwens, wat ik nou ECHT niet had verwacht, de partycollectie is bijna helemaal uitverkocht!!â Zoiets in ongeveer iedere vlog
Ik weet niet hoe lang jij op FF/EGF hebt gezeten maar dit topic was letterlijk bedoeld als inhoudelijke kritiek op het âwerkâ dat influencers leverden. Dat het nu een soort afvalputje van dit forum is geworden, waar iedereen meent te kunnen zeggen wat ze willen maakt niet dat het ooit met die intentie gestart is.
Het idee van de âmiddeleeuwse toestandenâ is anders een super achterhaald concept, maar bedankt voor deze nuttige toevoeging.
Kun je dit toelichten? Bedoel je omdat er toen altijd decolleté werd getoond (als ik Outlander moet geloven maar goed hoe accuraat was dat)
Al was die mening iets van gister ik hou ervan om alles middeleeuwen te noemen.
Het enige wat ik kan denken bij die outfit is: nmsmvpe
Dat zeg ik ook niet. Ik heb het alleen over mijn eigen reactie waarin ik zeg dat ik dit niet zou durven.
Ik scrollde van beneden naar boven in dit topic en ik had echt een heel heftige outfit bij Bonnie verwacht, aan de reacties te lezen, maar ik snap echt de ophef niet? Het is een vrij gemiddeld jurkje met een halslijn die lager is dan normaal ivm kerst. Het staat haar sowieso fantastisch. Ik had niet verwacht dat er in 2020 nog zulke heftige reacties zouden zijn over een outfit als deze.