Om antwoord te geven op je vorige vraag; je denkt hier inderdaad te makkelijk over.
Helaas
True
Volgens mij zijn ze wel gewoon bij elkaar. Ik heb ook wel eens iets over haar gehoord in zijn vlogs, en ze liken altijd elkaars fotoās.
Ik dacht dat zij wel eens heeft verteld dat er iets met haar gezondheid is, maar ik weet niet wat precies.
Ik kijk sinds een paar dagen de vlogs van Matijn Nijhuis terug en ik heb nu het gevoel dat ik onderdeel ben van de radio 2 familie/wil erbij horen
Ik las een artikel op de NOS app dat maar 6/7% van de Nederlanders overstapt van zorgverzekering. Dat zijn vast niet de mensen die naar een partij overstappen die volgens mij nieuw is (ofja cheapo lijn van onvz). Had echt nog nooit van deze gehoord en ken er toch best een aantal .
Ik baal zo dat hij niet meer vlogt was zo leuk altijd!
Ja daar kom ik dus ook net achter!!! Maar zal wel met corona te maken hebben, hij werkt volgens mij volledig vanuit huis dus heeft wat minder te laten zien? Hoop dat hij wel weer gaat vloggen later, vind het echt leuk om naar te kijken.
Ja en ook ivm zijn pleegkinderen denk ik
Ja, ook begrijpelijk!
Hij vlogt ook met zān camera op anderen gericht dus nu hij vooral thuis is snap ik dat er weinig te vloggen valt, je wil die kinderen niet de hele tijd op film willen.
Vind de kracht van zijn vlogs in een normale situatie overigens wel dat āandersomā vloggen. Hij heeft in elke vlog een thema/vraag en zo krijg je tenminste wat nuttige en/of leuke informatie van mensen te weten. Echt een verademing ten opzichte van vloggers die de camera constant op hun gezicht hebben staan.
Welke niet-Nederlandse vloggers volgen jullie? Ik vind de laatste tijd Eamon & Beck leuk! Als iemand soortgelijke vloggers kent let me know.
Jaa love eamon & beck! Eerst vooral verbaasd over hoe kan je in een van leven, daarna dat ze de nieuwe gingen bouwen en nu weer de cabin die ze aan het verbouwen zijn.
Je hebt nog zo een stel die ook een cabin bouwen maar dan echt helemaal vanaf het begin. Ik ben even hun naam kwijt. Die vind ik ook leuk om te volgen
Edit: trent & allie
Leonie ter Veld heeft een blog over haar vruchtbaarheidstraject. Wel mooi dat ze er open over is.
Je merkt wel dat ze over meer wil praten dan alleen eten (interieur en reizen bijv) maar ze blijft vasthouden aan dat Wat een studentje eet. Zou dat als ik haar was wel heroverwegen en een meer algemene blog starten, maar miss is ze bang dan bezoekers kwijt te raken oid
Ja ik zag het! Project baby. Ik was tijdje terug ook wel onder de indruk van haar instagrampost daarover. Ik vind Leonie altijd redelijk hysterisch maar fijn om ook haar persoonlijkere kant te zien ofzo (alleen treurig dat dit natuurlijk de aanleiding is).
Vind het project alleen wel misstaan op haar blog idd. Verander de titel of lanceer een nieuwe site voor haarzelf als persoon, denk ik dan
Ik heb bij haar een hele tijd het gevoel gehad (weet niet 100% zeker of het zo is) dat het merendeel van haar content bestond uit gastblogs dus kreeg sowieso niet echt de indruk dat ze nog veel met het oorspronkelijke idee achter haar blog heeft. Ze lijkt me persoonlijk wel een leuk en positief mens en zou een blog over dit onderwerp ook zeker wel volgen.
Ooh tof! Ik loop nog een aantal vlogs achter. Maar super fijn dat die weer terug is!
Leuk ik zal is kijken! Ik hou echt van die cabin en hoe het gaat worden. Volg ze dus ook pas eigenlijk sinds ze die cabin hebben.
Ik zie opeens dit voorbijkomen. Wie maakt deze thumbnails, iemand die een hekel aan haar heeft?
Ik kan ook niet tegen die titels tegen woordig. SINTERKLAAS BESTAAT NIET en DE KERSTMAN OOK NIET maar DE PAASHAAS WEL.
Doe even alles in capslock of niks.
Ja verschrikkelijk, ik hoor in mān hoofd ook iemand tegen me schreeuwen als ik dat soort titels lees en dan wil ik t al helemaal niet meer zien.