Wat doe je dan als je verdrietig bent?
Komen er gewoon nooit tranen of hou je het tegen?
Ik kan heel vaak niet huilen, ik vind huilen ook heel vervelend om te doen en het lucht nooit op. Zou echt willen dat ik zoals in films boehoehoe kan huilen, maar ergens heb ik dan een stemmetje in mijn hoofd dat zegt âjezus spaarlampâ en dan houdt het op. En ik vind het heeeeel irritant als mijn gezicht nat wordt, dus tranen vind ik ook kut.
Maar aan de andere kant moet ik wel traantjes wegpinken bij zielige filmpjes ofzo dus ik snap mezelf ook niet helemaal. 
leuke hometour van Sofie. Grappig om het verschil van voor en na de verbouwing te zien. Het huis is mooi opgeknapt! Wat ik geinig vind om te zien, is dat ze haar oude huis wel heeft meeverhuisd. Niet alleen door de meubels, maar ook door de kleuren ofzo.
Ik ben echt wel verdrietig soms, maar ik gewoon dan nooit. Ik ga ook vaak wat anders doen.
Zou zomaar een dag uit mijn leven kunnen zijn.
Hier in huis grappen er wel eens dat mijn motto is âEen dag niet gehuild is een dag niet geleefdâ
Fijne vakantie afgelopen? Huilen. Mooi liedje op de radio? Huilen. Boos? Huilen. Moe? Huilen. En zo kan ik nog wel even doorgaan
Bedankt voor je antwoord 
Ik heb door dat ik niet onder het gemiddelde val qua aantal keer huilen. Ik wist wel dat ik niet snel huil en hoe dat komt maar dit verschil is behoorlijk. Ik wist niet dat het gemiddelde zo veel hoger lag dan ik dacht.
Ik moest net bijna huilen in een frietzaak omdat die man zo lief deed 

Titia Hoogendoorn had ineens zakjes kots(?) in haar achtertuin liggen en blijkt dat iemand dit expres heeft gedaan
Zo benieuwd naar het vervolg
Edit o hallo weinig batterij
Wtf
Wat een extreem random iets om te doen wtf.
Juist niet expres toch? Niet op haar getarged in ieder geval (zegt ze). Nog steeds goor maar goed.
Vind haar zo leuk om te volgen trouwens!
Ze zegt juist van wel. EDIT, zie nu in haar stories van niet.
Enzo heeft een vrijstaand huis gekocht.
Ik ben heel erg benieuwd.
Vrijstaand is ook wel nodig bij hem 
Je kan geen gemiddelde bepalen uit een paar reacties in een topic. Je leidt hier nu echt teveel uit af.
Sinds mân spiraal huil ik echt om zoveel terwijl ik voorheen noooit huilde. Bij all you need is love bij elke ontmoeting echt tranen over mn wangen 
Ik heb de vervelende gewoonte om te huilen als ik boos ben
Ja heb ik ook, heeeel irritant.
Veel te weinig, voel me soms echt een ijskonijn
Ze zijn allemaal om te huil0n
Aint life beautyful