Dit vind ik nog zo’n jammere thumbnail, het is een MTV dingetje dus
Heb de video aangeklikt en ik snap echt niet dat mensen er vrijwillig voor kiezen + geld betalen om er zo uit zien. Ik ben echt niet vies van een beetje botox, maar dit ziet er gewoon echt niet uit? Ze lijkt net 40 terwijl ze nog hartstikke jong is. Echt zonde…
Ik denk dat je het op een gegeven moment zelf niet meer ziet? Dat je alleen maar meer meer meer wil, maar helemaal niet door hebt dat je echt een soort karikatuur word.
Op zich is ze 31 dus zoveel ouder lijkt ze dan niet.
Ze heeft zichzelf behoorlijk toegetakeld, maarja als zij het zelf nou mooi vindt?
Vond haar vroegah wel een knappe meid toen ze wat natuurlijker was.
Een vrouw die ik ken en botox gebruikt heeft precies datzelfde effect. Ik dacht altijd die is megaoud, maar ziet er nog goed uit voor haar leeftijd. Maar ze bleek aan de botox te zitten, maar juist door die “bewerkte look” leek ze ouder. Ik geef toe dat ik er ook wel eens over denk, maar dit soort resultaten maken me huiverig. Josh V vind ik dan wel weer mooi (maar iemand op t forum wees me er laatst op dat zij veeeeel meer dan een beetje botox had gedaan😅)
Haha Cynthia heeft een artikel over haar nieuwe keuken, en daarin zegt ze:
“En als we ooit dit huis gaan verkopen geloof ik ook niet dat een keuken heel veel invloed heeft, dat is toch iets wat je relatief makkelijk verbouwt (wat met een badkamer bijvoorbeeld weer minder makkelijk is).”
Een keuken verbouwen relatief makkelijk? En het gaat dan toch vooral om de kosten als je het hebt over waardevermeerdering, volgens mij zijn keukens vaak nog duurder dan badkamers maar goed
Een badkamer moet je helemaal kapot hakken als je wilt verbouwen.
En een keuken alleen kasten erin en eruit.
Als je geen leidingen moet verleggen.
ja als je precies dezelfde indeling wil houden inderdaad, maar dat is meestal toch niet zo als je aan zo’n project begint
Maar bovendien: het is toch niet dat mensen een keuken die niet hun smaak is maar voor lief nemen omdat het verbouwen eenvoudig is? Eerder omdat ze niet de financiële middelen hebben of erin willen steken lijkt mij, als de keuken verder nog prima is. Ik denk dat een specifieke (trendgevoelige) keuken potentiële kopers wel degelijk kan afschrikken. Vind het een beetje gek geformuleerd zo
Ik vond het verbouwen van mijn keuken een stuk makkelijker dan mijn badkamer. En de badkamer kost ook veel meer dan dat ik voor de keuken heb betaald. En dan scheelt het het wel dat ik in mijn keuken geen aansluitingen heb hoeven verplaatsen. En als ik mijn keuken qua kastjes zat ben is het relatief eenvoudig dit aan te passen terwijl dit bij een badkamer niet kan.
Morgen Anna Nooshin bij De Slimste Mens. Ze moet wat om nog op tv te komen. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen
Zo trendgevoelig is die keuken toch ook weer niet? De deurtjes zijn zwart. Dun blad, geen specifieke stijl. Verder is het een super standaard keuken met degelijke apparatuur en deurtjes kan je vaak best goed verven of vervangen. De tegels zijn wit en de gele verf is in een middag overgeschilderd. (Edit: als dit je als potentiële koper al afschrikt ga je in deze markt lastig een huis vinden).
Je kan het als influencer ook echt niet goed doen. Het alternatief is dat je een doorsnee keuken plaatst in een huis waar je nog met plezier woont en niet zo snel weg gaat, omdat er misschien ooit iemand met een andere smaak ik jouw huis gaat wonen.
Ik ben ook benieuwd, die twee tegen wie ze moet zijn erg goed de afgelopen afleveringen
gaat ze echt voor de zoveelste keer vertellen dat ze vroeger “allebei dingen hebben gedaan die te ver gingen”?
ik heb al jaren niks van haar gekeken maar ik hoor het haar nog zeggen.
Even een promo voor Denise hoor, vind haar zo lief en eerlijk in deze video en echt sneu voor haar dat haar kanaal niet zo lekker loopt. Dus: even kijken, liken & subscriben FF’jes!
Zo’n grap is dit toch niet? Als die te laat komt beging je toch lekker in week 2 met plannen?
Zo werkt het natuurlijk niet met dwangmatig plannen
neee
Niet iedereen gaat mee met jou op de positieve tour he dus er word niks geliked
Haha fair enough. Maar vind het oprecht sneu voor haar!