Ik vind Denise wel sympathiek, keek vroeger weleens (toen ze net op zoek was naar woning voor haarzelf) ze is wel al heel lang actief toch?
Vond de vlogs met haar oma schattig en kringloop vondsten wel aardig en je ziet ook dat ze veel tijd in haar videos stopt, maar had ook al een tijdje niet gekeken.
Zou het echt zo zijn dat er veel geklikt was onlangs omdat men verwachtte dat het uit was? Dat is stom
Ik ben al geabonneerd en ik vind Denise een leuk persoon maar ik vind haar videos gewoon niet meer zo interessant voor mezelf. Videos met oma Miep kijk ik wel altijd.
Ik ben stiekem een puberjoch en kijk graag naar de bankzitters.
huh hebben we wat te plannen in 2021?
Ik heb een nieuwe 2021 agenda gekocht en er al best veel in gezet
Edit: zo lijkt t net of ik allerlei leuke plannen heb ofzo, maar helaas! Wel veel ziekenhuisafspraken en werkafspraken enzo. Ik kan echt niets met de digitale agenda op mn telefoon. Al die streepjes per dag die ik dan apart moet gaan aanklikken om te zien wat t is. Ik wil gewoon een weekoverzicht! Ohja ik heb ook geen social media dus ik moet verjaardagen ook opschrijven want dat kan ik echt niet onthouden
Geen plannen, wel dromen
vaccineren
Ik ook! Dacht dat ik de enige was haha. Ik heb ook helemaal niks met games maar ik kijk toch regelmatig hun gamevideo’s (en sowieso alle 'gewone video’s), vooral die van Matthy vind ik heerlijk ge-edit.
Dat is het enige wat ik er super dik gedrukt en met een marker in zal zetten.
Zoveel mogelijk kilos aankomen in een uur. Dat is de kwaliteit content die we willen.
Om 11:30 komt de video van Teske waarin ze het familie en vrienden vertellen!
Ah, ik vind haar altijd erg sypmathiek, en vind het zo leuk dat ze ook haar baan naast haar youtubekanaal houdt.
Maar ik moet zeggen dat ik geen trouwe volger van haar kanaal ben, ik denk ook omdat ik haar video’s niet zo vaak in mijn feed krijg als bijvoorbeeld van Bonnie? Ik denk dat die naamswissel ook niet echt goed heeft gedaan, ik had die bijvoorbeeld helemaal niet meegekregen en had pas een tijd later door dat dat gebeurd was.
En de laatste tijd vond ik het, als ik iets voorbij zag komen, ook een beetje rare clickbait titels over dat ze haar hondenbeeld ging verkopen (maar dat helemaal niet van plan was).
Ik zie trouwens dat ze veel meer volgers heeft dan ik dacht, bijna 2x zoveel als bijvoorbeeld Bonnie of Sarah Rebecca, en veel meer dan Lotte, terwijl het hier over hen veel vaker gaat en zij wel fulltime youtubers zijn.
Ik krijg altijd plaatsvervangende zenuwen bij dit soort video’s haha, weet niet waarom. Maar echt een leuke, lieve video
Ahhh zo leuk en lief! Ik hoop dat als ik zwanger ben m’n beste vrienden minstens net zo reageren als Dylan en Marit hahah. En die vader en moeder van Teske hahah ‘we wisten het al!!’ ‘Neee we wisten het niet’ ‘jawel ik zei het gisteren al!!’
Haha ja heerlijk die hysterische reactie, zo hoort het!!
Ik heb de planner voor een vriendin besteld, maar ik kreeg dus net een mail dat ie überhaupt vandaag pas is ingepakt en verzonden? Heb hem begin december al besteld. Vind dit wel heel raar dan, dan ligt het dus blijkbaar niet eens aan de post?
Wow wat veel volgers heeft ze inderdaad, dat had ik ook niet verwacht!
Ik ben Teske gaan volgen sinds hier gepost werd dat ze in verwachting is. Normaal volg ik niet eens mommybloggers (to be), maar die zwangerschapsvideo’s tot nu toe zijn echt leuk gemaakt.
Ik keek de laatste video van Sophie Hol, waarin ze pizza eet en vragen beantwoord. Ze duwt de hele tijd haar katten weg van het eten en op een gegeven moment doet ze dat best hardhandig. Ik had daar in de comments iets over gezegd, maar ik werd gelijk beschuldigd van haat en dat ik 112 moest bellen?! Ik vind de mensen die het voor haar opnamen nogal extreem reageren.
Ik vind die video van Teske erg lief. Zoveel leuke reacties!