- Ja, Hoera!
- Nee, ik kijk liever oude optredens van Hind
- Misschien check ik af en toe in
- Ja, en ik ga stannen in de comments
0 stemmers
0 stemmers
Hahaha cirkeldiagram voor de gelegenheid
Een boncircle.
Ik lees hier de rellen wel
Ik vind Bonnie en haar video’s altijd wel leuk, maar livestreams vind ik altijd langdradig en saai eigenlijk. dus ik kan daar nooit zo enthousiast over zijn. Ik kijk hem wel terug als dat kan en dan skip ik gewoon driekwart
Oude optredens van Hind.
Haha wie is HIND. Maar ik kan dat ge ‘ooooohhhh’ niet meer aanhoren. Wil iemand mij wel laten weten hoe het met Nick gaat en de katten? Ik mis Nick☹️
Ja precies. Ik wacht wel tot het afgelopen is en skip dan door t filmpje heen met de hoogtepunten van hier als gids
Wel opvallend dat er hier tot nog toe niemand op optie 4 gestemd heeft. Hysterisch in de chat reageren met “OMG, NOG 1 MINUUT”, “WE WANT SJAKIE” en “WOW BON HEEFT BORSTEN”, niemand, nee?
Hoezo heb jij nog niet gestemd dan?
Ik vind de andere kat leuker.
Fadim heeft een video over een kerst etentje met volgens mij 6 personen zonder 1,5m afstand, en het enige waar het in de comments over gaat is dat zij als moslim geen christelijk feest zou mogen vieren
Iemand ook de home makeover van Vita gezien ism Rivera Maison? Ik had lelijker verwacht gezien het merk maar vind die kussens wel afschuwelijk
Heb jij ook het koffietijd optreden van Hind gezien? (Wat niet zo geweldig was)
Ik heb alleen nog haar stories gezien maar dat tv meubel is zo intens hoog, die bank staat er toch dicht op? Verder vond ik de slaapkamer er wel nice uitzien!
Ik zelf vind het ook erg onsmakelijk dieren bij eten
Het is net de Efteling. Dat had ik vandaag ook bij de Albert Heijn met zo’n wachtrij.
Bonnie over de reacties op haar kerstoutfit: ze vindt het zelf heel mooi staan en Nick vond het ook leuk en ook al vond Nick het niet mooi dan was het ook niet erg geweest want ze vindt het zelf gewoon mooi en iedereen moet zich verder lekker met zichzelf bemoeien (niet precies die woorden maar dit was wel de strekking)