Waarom zou je dat dan zo filmen in een mukbang?
Ja of als ze gewoon als twee volkomen debielen voor het huis rennen en dan vergeten dat de deur hard is dus dat je daar je kop heel hard tegen stoot. Die beesten schudden twee keer met hun kop en lopen door.
Haha ik dacht aan rund moest het even 2 x opnieuw lezen
Ik zou helemaal gek worden met al die beesten om me heen tijdens het eten, vind haar ook nog mild dus. Niet dat je een dier moet slaan, maar die Trappy (die naam trouwens, zo bijzonder haha) is echt niet te doen irritant. Ik had de katten zelf echt in een ander deel van het huis gezet en de deur dicht gedaan.
Edit; later in de video geeft ze hem een stukje, dat is natuurlijk ook niet zo handig. Snap nu waarom hij zo opdringerig schooit
Nou dit was toch wel weer een anticlimax. Ze adverteerde het met een thumbnail met Nick, er was geen Nick en verder was het gewoon een uur lang suffe vragen beantwoorden en juicy vragen negeren.
Hier een filmpje van Hind en een van haar megahits voor degenen die teleurgesteld zijn:
Zoals we gewend zijn van Bonnie dus.
Wie is Hind?
Kaliber Sita en Do
*beweegt muispijltje naar kruisje.
Haha fuck nee iets meer respect voor hun. Zie dat ze deze maand nog 120.000 luisteraars hadden op spotify?? Gekkenhuis
Ohja Denise⦠Waar slaat dat Dichtbij ook op echt? Ik vind haar videoās me ook niet meer aanspreken, komt heel schreeuwerig over met clickbait titels. Denk dat mensen nu gewoon meer kijken naar de Bonnieās en Aimeeās.
Over Denise gesproken. Rutger doet ook nog steeds hetzelfde Kinderachtige en schreeuwerige challenges over eten. In al zijn tumbnails trekt hij hetzelfde gezicht
En dan is Thomas weer een slap aftreksel van Rutger, die lijkt elke keer geld weg te geven aan 1 van zijn vrienden om een idiote challenge te voltooien. Vaak met enorm veel verspilling van eten en spullen
Ja en deze week hebben ze allebei dezelfde spon
Ook nog steeds niets veranderd
Ik weet niet of het hier of in Boulevard topic hoort: maar ik beland net via via op de insta van de vriendin van Lil Kleine. Jeetje, ik weet niet wat ik zie in de stories. Feesten in het buitenland, nonchalant met mondkapjes om, vriendinnen die elkaar kussen op de wang en 1 filmpje met zes dames zij aan zij de bar die een workshop lijken te krijgen⦠En dat allemaal met Estelle Cruijf er tussen, die ik op 1 of andere manier niet kan matchen met hun
Oh maar die Estelle is toch bevriend met Koen Kardashian en hij weer met Jamie dus zullen ook wel gemeenschappelijke vrienden zijn
Forever respect dat hun album schuurpapier heette
Nee van k-liber
En Starmaker