Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik las ook dat ze een eigen reality serie krijgt, je zag op haar Snapchat ook een cameraploeg. Dus ze zijn echt met zoveel mensen…

Het zijn mensen die schijt hebben. Echt totaal onsympathiek en los van de maatschappij. Maar ja geld, dus ze hebben er geen last van in hun bubbel

Die Jamie zit binnenkort bij Vier Handen Op Een Buik, ben erg benieuwd naar hoe ze daar is

3 likes

Wanneer gaan mensen begrijpen dat influencers en BN’ers geen corona kunnen krijgen of overdragen??

6 likes

Nou ik snap dat echt niet, vooral die familie boers en friends (joey en iedereen die in hun vlog komt) knuffelt er op los. Lijkt wel normaal te zijn, als je popie jopie bent ben je niet besmettelijk denk ik.

2 likes

Ik was ook sarcastisch haha. Met kerst waren er ook ineens veel influencers die ineens niks meer posten. Heel opvallend.

6 likes

Ik ook :laughing:

1 like

ik denk dat mijn ouders stiekem influencers zijn :pensive:

2 likes

Ik ben in shock door Lotte’s 13x bed verschoond. Maar 13x in het hele jaar?:no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth:

29 likes

Oh oh ik voel een ‘‘hoe vaak was jij je gordijnen’’- moment aankomen.

74 likes

Wow, dat iemand dit wil bijhouden…? Ik hou ook van lijstjes, maar ik moet er toch niet aan denken dat ik na een huilbui denk ‘oh, even tracken in de app’.

49 likes

Nouja als je dat in het half jaar dat het wél kon 2 keer per week heb gedaan zit je daar zo aan.

1 like

Ja ik moet zeggen dat ik het niet exact heb bijgehouden maar sowieso de eerste 2.5 maand en toen van juno tot ergens in oktober met beperkte capaciteit.

1 like

Misschien dat dat ook wel op haar lijstje!

1 like

Snap het wel. vet kut om te doen. In de winter stel ik het ook uit tot het niet meer kan dus begrijp het wel.

Waarom zou je in godsnaam willen bijhouden hoe vaak je je boodschappen bent vergeten, een ijsje hebt gegeten of patat hebt gegeten :confused:

Ain’t nobody got time for that.

29 likes

Maar hoe vaak doe jij dat dan???

2 likes

Maar echt…

2 likes

Oh mij lijkt het echt leuk om bij te houden :see_no_evil:
Ik kon alleen de app niet vinden haha

3 likes

Lijkt me ook vermoeiend, net al al die journals en planners en boekjes met vragen voor iedere dag enzo leuk als je verder niet veel te doen hebt maar als je een druk leven hebt en dat ook nog allemaal bij moet houden. Jeetje. Niks voor mij in ieder geval.

6 likes

En dan ook opschrijven hoe laat je een boterham gaat eten, hoe laat je op staat, hoe laat je moet drinken, hoe laat en hoe vaak je moet pissen.

1 like