Ik denk dat het als een soort van tegenhanger bedoeld is van pottenbakcursussen die worden gegeven in een schuur op een boerderij door Thea uit Woerden. Als je het zo bekijkt vind ik het op zich best leuk. (Als dit al het idee erachter is.) Maar ik ben verder ook niet overtuigd van de uitvoering hoor. En inderdaad pretentieus. Ik ben heel benieuwd wie zich hier wél voor zouden inschrijven.
Ik ben van mening dat Romy helemaal niet zo creatief is. Alles wat ze de afgelopen jaren heeft gedaan is eigenlijk gewoon een copy-paste van het vorige project. Ze heeft wel lef, ze heeft enorm veel lef en daarom gaat ze dit wel verkopen denk ik. Mensen vallen waarschijnlijk voor het feit dat zo eerlijk en open is op sociale media. Maar mocht je nou echt designer willen worden dan is de kunstacademie wellicht een beter idee
Same, die pottenbakcursus klinkt juist enig.
Creatief is ze dan wel maar dan vind je haar niet zo origineel denk ik?
Ik heb daar zelf sowieso moeite mee, als ik naar een paar Etsy shops kijk, die ik ook op insta volg. Wanneer ben je baanbrekend?
Nu bijv met al die Matisse look a like prints, maar goed het is ook echt niet iets waar ik veel verstand van heb, en missch doe je soms ook iets mee met trends omdat het nu eenmaal goed verkoopt. Ook al lijkt dat op je vorige project
Op de insta van het platform zelf staan ook alleen maar reacties van haar vrienden en kennissen die haar veren in haar reet steken, volgens mij geen potentiele klanten (noem je dat zo in dit geval?). Dus hier word je ook geen wijs uit.
Ik keek ff op de insta van die Romy en ik weet al genoeg over die cursussen. Ze post vierkante tie die kussens met daarop een print die er op geplakt is met transfer papier en wat random tekeningentjes.
Ik denk dat die cursussen op niveau ¨ Je eigen tshirt bekladden op een kinderfeestje ¨ zijn.
Nou dan mag ik hopen dat je bij die “cursus” ook nog cake gaat versieren met slagroom en hagelslag
En van die gipsen boerderijdieren beeldjes gieten en beschilderen
Mijn vader spoot altijd een laagje vernis over mijn beschilderde dieren en dat vond ik vroeger zooooooo fancy. Alsof ik een echte “creative” was.
Ben je toch ook meis
Ohja moet niet zo aan mezelf twijfelen. Is daar toevallig een cursus voor?
Ik heb in 2004 een kaarsenworkshop gevolgd met mijn oma in Reusel en destijds maakten we ook van die disrupting dildo spiral kaarsen
Ik vraag me ook af wat die kaarsen cursus inhoud. Is het zo dat je helemaal je eigen mal mak ontwerpen en daar de wax in giet.
Of krijgt iedereen zon pakketje.
Ja zoiets alleen dan met de bekende mallen van Ali in
-naakte vrouwen vorm
-kubus van bollen
-schelp vorm
In De Kei? 
Haha nee, het was bij een Brabantse creative aan huis. De cursus werd spijtig genoeg nog gegeven in het Nederlands ipv Dunglish 
idd, vindt ook zo jammer dat Rutger en Thomas zich nu meer richten op de spondeals etc. waardoor de videos niet echt leuk meer zijn en allemaal op elkaar lijken.
Sok komt niet terug denk ik. Hij is altijd op pad dus niet genoeg tijd en aandacht voor de kat. Daarom is ze ook nog bij die ouders van die vriendin
Ik zit heel hard na te denken maar kan me hier echt niks bij voorstellen. Heb je een voorbeeld van een nummer waar dit in zit?
groetjes iemand die nooit rap luistert
Zoek op youtube naar skkrt en je hoort het