Ja terwijl Resley kneiterziek is geweest door Corona. Dan zou je toch zeggen dat je er van kan leren maar neeeeen
Zou toch geweldig zijn als we dit soort types met terugwerkende kracht nog konden bekeuren.
Ik heb juist het idee dat mensen die erg ziek zijn geworden daarna extra schijt hebben omdat je het niet makkelijk nog een keer kan krijgen. Is me al bij meerdere mensen opgevallen.
Die psychologische prijzen van komma, 99 ook
Ach, wat de gek ervoor over heeft⦠
Andere mensen dan haar schoonfamilie? Ik volg haar niet goed maar zie op insta weleens wat voorbij komen. Zijn ze daar niet sws al constant de afgelopen weken? Dan ben je toch basically lang genoeg samen om niet als ānieuwe mensen uitnodigenā valt. Ofzo.
Je hebt wel mensen die naar de kunstacademie willen en dan vooraf zoān vooropleiding volgen bij een academie zelf $$$ en dan heb je meer kans of meer inzicht of je eventueel toegelaten word. Misschien dat soort mensen? Dan ben je 16-17-18 ofzoā¦
Daar leer je hopelijk meer dan tassen en kaarsen maken.
Nee dat is alles wat ik gedaan heb op de kunstacademie hoor??1
Bedoelde dan die duurdere cursussen!
Mijn God Nienke Plas is lekker aan het social distancen. Not. In haar nieuwe video is het weer dramatisch. Ik SNAP het gewoon niet, Resley heeft zelf Corona gehad dus dan zou je denken dat je het dan serieuzer neemt als je t zelf hebt meegemaakt, maar t lijkt wel anderson. Ze zien hele horden aan mensen inclusief hun oma die al behoorlijk oud is volgens mij.
En Tien wilde niet filmen met de feestdagen omdat ze ervan wilde genieten.
Sureā¦
Ik moet zeggen dat het erg opvalt dat er dit jaar een stuk minder kerst en oud en nieuw videos zijn. Normaal gesproken word je nu overspoelt door allemaal terugblik en voornemen videos en kerst vlogs. Maar nu zijn er heel veel vloggers die halverwege december tot de eerste week van januari ofzo even een stop hebbenā¦
Verdacht omdat het influencers zijn maar tegelijkertijd denk ik: en terecht? Ieder zān eigen verantwoordelijkheid wat betreft de maatregelen. Dan houden ze zichzelf maar voor de gek. Maar kan me ergens echt wel goed voorstellen dat je je op andere dingen wil focussen deze dagen.
Ik ben in Maastricht aangenomen voor de mode textiel richting maar daar is het eerste jaar algemeen, dus gecombineerd met alle richtingen en vakken. Daar vonden ze me te commercieel en ben ik gestopt na het eerste jaar.
En daarna ben ik nog toegelaten tot het amfi voor fashion & branding. Maar daar ben ik niet aan begonnen omdat ik niet naar Amsterdam durfde te verhuizen
ik was 19⦠dus tot zover mijn creatieve carrière.
Laatste kan ik je ook niet aanraden. Durf de school niet eens meer in 
Ooh wat zonde! Ik heb die opleiding gedaan aan het amfi
@Trenchcoat haha hoezo durf je de school niet in?
Jaaa zo ākenā ik jou van het amfi topic!! Kon me jouw horror verhalen nog herinneren ook
Na 4,5 jaar amfi zat ik tegen een burn out aan en heb ik het gebouw met een hyperventilatie aanval verlaten
@Karl_Lagerfeld
Oh joh haha dit wist ik niet eens meer 
Ja vind ook wel jammer achteraf maargoed ik ben nu verpleegkundige en dat vind ik super leuk dus weet ook niet of het helemaal mijn ding was geweest.
Wow wtf
Ik heb wel meer van dat verhalen gehoord.
Mijn afstudeer klas was ook nog maar 12 van de 30 waarmee we begonnen