Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Jongens mocht je je afvragen wat Annemerel afgelopen jaar heeft gedaan… nú een recap op haar stories! Gelukkig maar, anders had ik géén idee gehad wat ze zoal heeft uitgevoerd, jullie?

21 likes

Ik zou het best leuk vinden om statistieken van mezelf van een jaar terug te zien, maar alles zelf bijhouden, ain’t nobody got motivation for that

3 likes

Annemerel en alle anderen die nog blogs schrijven :joy:

Ik vind 't zo dwangmatig overkomen

3 likes

Ik weet niet of het nu nog kan, vast wel maar lang niet meer opgezocht.
Je kunt dus ook zien hoe veel WhatsApp berichten je stuurt/tijd, ik word dan geconfronteerd met hoe zonde/tijdverdrijf. Had ik mijn tijd niet beter kunnen besteden en andere existentiële holes

Één keer per jaar.

Hoeveel weken is ze ook alweer getrouwd?

4 likes

Ooh maar ik vind klesingstukken bijhouden en (welke) films/boeken/series je hebt gekeken heel leuk/slim! Soms kan ik zo genieten van een serie of film, maar ik weet nu bij wijze van spreke niet meer wat ik begin 2020 heb gekeken!

1 like

Genoeg weken om er Tuureluurs van te worde

46 likes

Ik hoorde iets vaags over belastingtechnisch voordeliger uit zijn als je minder geld op je rekening hebt op 1 januari. Wat is dat precies.

Heb een buffer voor noodgevallen, maar verder echt karig. Kreeg ik opeens geld van een opdracht. Nu denk ik: zal ik ipv de incasso afwachten dan vast mijn huur overmaken ofzo en de cadeautjes kopen die ik al de hele week uitstel te kopen? Lekker last-minuts dit ook😂

Ik vermoed, maar ik weet het niet zeker, dat dit gaat om het belastbare vermogen. Je betaalt belasting over geld dat je hebt (alle rekeningen bij elkaar geteld) boven de (ongeveer) 30.000 euro. Dus als je nu door die opdracht net op 30.100 euro uitkomt, dan kan het slimmer zijn om even 110 euro uit te geven. Je hebt nog een half uur :wink:

Edit: die link hierboven is beter. Het is inderdaad verhoogd, ik dacht dat het pas inging in 2021 (dus over je vermogen van 2021, niet 2020).

1 like

HAHAHAHAH. Nvt voor mij. Mijn studieschuld komt daar dichter bij in de buurt :joy:

@FISSA dank! Ik vroeg mij al af of ik het misschien niet goed begreep ofzo, maar ik was dichtbij hahah

Edit: ik zie nu pas (2u later) dat ik in het verkeerde topic dit geplaatst heb :joy: excuus.

6 likes

37 keer gehuild :astonished: het is vanuit mij oprechte verbazing, maar hoe dan :astonished::astonished::astonished:

Is dit gemiddeld? Huilen jullie ook met deze regelmaat? En is dat dan een traantje of echt hoppa volle bak snot, rode ogen en gierende uithalen? En waarom dan?

1 like

ik ga de mascha uithangen maar ik denk dat ik 1x per jaar huil. (ok miss 3x max??) maar volgens mij ben ik ook niet de meest emotionele persoon ooit.

2 likes

Ik jank om de week wel om een film.

Maar echt janken om andere dingen doe ik denk ik 1x per maand of zo.

Denk dat dit wel heel persoonlijk is. Maar als je de film-jankmomenten ook meetelt, kom ik ook wel op 37.

1 like

Lotte is sowieso wel heel gevoelig. Ik snap gewoon niet waarom je huilen zou tracken in zo’n app.

1 like

Nou ik dus ook zoiets dus dit staat zo ver van me af dat ik er echt verbaasd over ben!

1 like

Nou ik heb een maandelijkse PMS bui dus zit sws op 12. Daarnaast jank ik vrij makkelijk bij films en raak ik makkelijk ontroerd bijv op mn werk.

3 likes

En is dat dan een simpel traantje of een alles erop en eraan jankbui?

Het is een oprechte vraag vanuit mij he? Ik wil weten of deze hoeveelheid huilen herkend wordt door mensen hier, en uit de antwoorden blijkt van wel, ergo, ik wijk af. Zit verder geen oordeel aan vanuit mij, is gewoon gemiddelden nemen.