Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Is in het midden ook goed? Wel stromende tranen maar niet dramatisch met uithalen janken

1 like

Alles is goed uiteraard, ik ken het zelf niet maar dat maakt niet Dat het niet goed is natuurlijk

1 like

Is geen biecht toch? Ieder het zijne. Ik ben er alleen door verrast!

Denk dat ik dit jaar wel over de 37 zit, dat is nog geen 1x per week. Nou daar zat ik wel aan hoor in het shitjaar 2020

2 likes

Maar nu terzake, hoevaak poepen jullie per week en houden jullie dit bij op een lijstje? En als dit bovengemiddeld veel is moeten er dan kritische vragen gesteld worden?

9 likes

Ik zal normaal aan passen naar gemiddeld, dan kun je stoppen met je druk maken.

4 likes

Nou ja in onzekere hamstertijden vind ik wel dat je rekening kan houden met de medemens qua toiletpapiergebruik. Lijkt me dus een interessant onderwerp voor een discussie!

1 like

Ongeacht hoe vaak ik zelf huil, antwoord op je vraag: dit is normaal.
1 keer per jaar huilen is normaal en 100 keer huilen per jaar is ook normaal.

12 likes

Ik zeg niets geks toch? Mijn inschatting is dat Lotte erg gevoelig is. Hangt verder geen oordeel aan.

1 like

Denk dat het oordelend overkomt omdat gevoelig soms een negatieve associatie heeft van dat iemand niet zo sterk/weerbaar is. Je kunt prima een heel gevoelig mens zijn en nooit huilen en je kunt ook gewoon huilen zonder meteen gevoelig te zijn.

(Ik word altijd een beetje geirriteerd als mensen zeggen dat ik zo gevoelig ben, omdat ik toevallig vaak huil. Dan voel ik me direct zo’n weerloos zwak vrouwtje. Huilen heeft daar bij mij niet zoveel mee te maken: het is gewoon een manier om emoties te uiten (zowel geluk als boosheid als verdriet) Ik denk niet dat ik dingen nu per se meer voel dan anderen :stuck_out_tongue:)

27 likes

Ik huil nooit. Vorig jaar november voor het laatst.

1 like

Wat doe je dan als je verdrietig bent?
Komen er gewoon nooit tranen of hou je het tegen?

1 like

Ik kan heel vaak niet huilen, ik vind huilen ook heel vervelend om te doen en het lucht nooit op. Zou echt willen dat ik zoals in films boehoehoe kan huilen, maar ergens heb ik dan een stemmetje in mijn hoofd dat zegt “jezus spaarlamp” en dan houdt het op. En ik vind het heeeeel irritant als mijn gezicht nat wordt, dus tranen vind ik ook kut.

Maar aan de andere kant moet ik wel traantjes wegpinken bij zielige filmpjes ofzo dus ik snap mezelf ook niet helemaal. :joy:

4 likes

leuke hometour van Sofie. Grappig om het verschil van voor en na de verbouwing te zien. Het huis is mooi opgeknapt! Wat ik geinig vind om te zien, is dat ze haar oude huis wel heeft meeverhuisd. Niet alleen door de meubels, maar ook door de kleuren ofzo.

3 likes

Ik ben echt wel verdrietig soms, maar ik gewoon dan nooit. Ik ga ook vaak wat anders doen.

Zou zomaar een dag uit mijn leven kunnen zijn.

Hier in huis grappen er wel eens dat mijn motto is “Een dag niet gehuild is een dag niet geleefd”

Fijne vakantie afgelopen? Huilen. Mooi liedje op de radio? Huilen. Boos? Huilen. Moe? Huilen. En zo kan ik nog wel even doorgaan

50 likes

Bedankt voor je antwoord :slight_smile:

Ik heb door dat ik niet onder het gemiddelde val qua aantal keer huilen. Ik wist wel dat ik niet snel huil en hoe dat komt maar dit verschil is behoorlijk. Ik wist niet dat het gemiddelde zo veel hoger lag dan ik dacht.

Ik moest net bijna huilen in een frietzaak omdat die man zo lief deed :sob::heart:

10 likes

Titia Hoogendoorn had ineens zakjes kots(?) in haar achtertuin liggen en blijkt dat iemand dit expres heeft gedaan

Zo benieuwd naar het vervolg

Edit o hallo weinig batterij

3 likes

Wtf

1 like