Wat een extreem random iets om te doen wtf.
Juist niet expres toch? Niet op haar getarged in ieder geval (zegt ze). Nog steeds goor maar goed.
Vind haar zo leuk om te volgen trouwens!
Ze zegt juist van wel. EDIT, zie nu in haar stories van niet.
Enzo heeft een vrijstaand huis gekocht.
Ik ben heel erg benieuwd.
Vrijstaand is ook wel nodig bij hem
Je kan geen gemiddelde bepalen uit een paar reacties in een topic. Je leidt hier nu echt teveel uit af.
Sinds mān spiraal huil ik echt om zoveel terwijl ik voorheen noooit huilde. Bij all you need is love bij elke ontmoeting echt tranen over mn wangen
Ik heb de vervelende gewoonte om te huilen als ik boos ben
Ja heb ik ook, heeeel irritant.
Oh, ik stemde zonder te kijken in welk topic ik zat. Waarom gaat het hier over huilen? Is het influencer-related?
Ja joh. Want ik lees hier zeker nog niet genoeg iedere dag om alles in de gaten proberen te houden.
Veel te weinig, voel me soms echt een ijskonijn
Ze zijn allemaal om te huil0n
Aint life beautyful
De sfeer is hier weer om te janken (hehe) dus deel ik even een handige tutorial die ik bij mn aanbevolen kreeg.
In ander nieuws (al weet ik niet of dit beter hier of in het complottheorieƫntopic oid past)
Ik volg een Instagramaccount waar je āconfessionsā in kan sturen over high fashion etc. Vandaag kwam dit langs:
De reacties eronder zijn ook niet mals. Ze valt dus niet alleen in NL op met haar meningen over de huidige situatie.
Ja zou kunnen hoor, maar in de comments reageren vooral niet-Nederlanders, vandaar
Hfconfess heet het
Ik zag net de insta van Danny van Anna Nooshin voorbij komen, maar hij lijkt in Bali te zitten? Kan dat überhaupt nu, dacht dat die landen echt op slot waren voor toeristenā¦
Ik las (hier?) Laatst dat je een bewijs van een fulltime baan ofzo kan kopen op Bali en dan mag je erheen? Maar ik weet t niet precies
Je kan wel naar binnen met een working visa en volgens mij kan je dat vrij makkelijk krijgen als je een laptop en een social media account hebt.