Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Bizzey en zijn vrouw zitten ook al een hele tijd op Bali. En volgens mij heb ik nog wat influencers voorbij zijn komen die daar zitten of zaten vrij recent.

1 like

Bizzey woont daar de helft van het jaar. Heeft volgens mij ook een eigen huis daar. Misschien dat het dan anders is

Je zou zeggen dat hij daar alle tijd zou hebben om een liedje te schrijven met meer dan 3 woorden die 50x herhaald worden…

66 likes

Ik zal het jaar wel zuur beginnen hoor maar die extra video van Bonnie is uiteraard weer heel leuk voor haarzelf maar mega saai voor de gemiddelde kijker…

(Elke dag 2 seconden gefilmd)

8 likes

Ja ze hebben daar recent 3 villa’s laten bouwen… volgens mij zit Danny in 1 van die villa’s ook

Haha ik wilde net een kwartier geleden, dus vlak voor jouw bericht, al schrijven ā€˜zure posts over Bonnie’s net geüploade video in 3, 2, 1’ en ja hoor…

1 like

Ik vind dat wel leuk om te zien, leuker dan zo’n 50 minuten durende opruim video van Mascha bijvoorbeeld :sleeping:

2 likes

Vind allebei niet zo boeiend :woman_shrugging:

2 likes

Drup drup drup drup drup

7 likes

Laag laag laag laag.

7 likes

Vind het idee tof maar wel wat raar dat er een paar geblurde beelden tussen zitten

3 likes

Ja ja ja ja ja ja ja

12 likes

hahaha omg nu moet ik weer hieraan denken.
ik was een tijd terug in de ub, doodstil.
zie ik een vent lopen die boeken aan het terugleggen is

met dit shirt

maar dan stond het op z’n rug

dus ik vond dat grappig, die mensen dachten waarschijnlijk wat is dit voor raar wijf dat spontaan begint te lachen.

33 likes

Lotte is that you

15 likes

Ik denk dat ze rond de 11e meestal ongesteld is :joy:

3 likes

Enig idee van het thema al?

Weet iemand waar Bo Mulder is gebleven? Ik dacht laatst nog even naar haar instagram kijken om te zien of ze nog in New York zit maar ik kan haar site en insta niet meer vinden

De video van Roosmarijn was leuk vandaag. Leuke stukjes die ik echt iets voor haar vind met die meeuw en de kleding uitzoeken.

Vreemd… ik heb deze van de week al gezien…?

Ze had perongeluk die vlog geupload. Later offline gehaald en degene online gezet die online had moeten gaan. Maar sommige hebben dus de video van vandaag vd week al gezien idd.