Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ohja moet niet zo aan mezelf twijfelen. Is daar toevallig een cursus voor?

1 like

Ik heb in 2004 een kaarsenworkshop gevolgd met mijn oma in Reusel en destijds maakten we ook van die disrupting dildo spiral kaarsen

23 likes

Ik vraag me ook af wat die kaarsen cursus inhoud. Is het zo dat je helemaal je eigen mal mak ontwerpen en daar de wax in giet.
Of krijgt iedereen zon pakketje.

39 likes

Ja zoiets alleen dan met de bekende mallen van Ali in
-naakte vrouwen vorm
-kubus van bollen
-schelp vorm

6 likes

In De Kei? :laughing:

2 likes

Haha nee, het was bij een Brabantse creative aan huis. De cursus werd spijtig genoeg nog gegeven in het Nederlands ipv Dunglish :frowning:

4 likes

idd, vindt ook zo jammer dat Rutger en Thomas zich nu meer richten op de spondeals etc. waardoor de videos niet echt leuk meer zijn en allemaal op elkaar lijken.

Sok komt niet terug denk ik. Hij is altijd op pad dus niet genoeg tijd en aandacht voor de kat. Daarom is ze ook nog bij die ouders van die vriendin

1 like

Ik zit heel hard na te denken maar kan me hier echt niks bij voorstellen. Heb je een voorbeeld van een nummer waar dit in zit? :sweat_smile: groetjes iemand die nooit rap luistert

Zoek op youtube naar skkrt en je hoort het

Ja terwijl Resley kneiterziek is geweest door Corona. Dan zou je toch zeggen dat je er van kan leren maar neeeeen

5 likes

Zou toch geweldig zijn als we dit soort types met terugwerkende kracht nog konden bekeuren.

3 likes

Ik heb juist het idee dat mensen die erg ziek zijn geworden daarna extra schijt hebben omdat je het niet makkelijk nog een keer kan krijgen. Is me al bij meerdere mensen opgevallen.

5 likes

Ik heb ook in Reusel gewoond :face_with_monocle:

@Paling

Die psychologische prijzen van komma, 99 ook :joy: Ach, wat de gek ervoor over heeft… :woman_shrugging:t4:

1 like

Andere mensen dan haar schoonfamilie? Ik volg haar niet goed maar zie op insta weleens wat voorbij komen. Zijn ze daar niet sws al constant de afgelopen weken? Dan ben je toch basically lang genoeg samen om niet als ‘nieuwe mensen uitnodigen’ valt. Ofzo.

1 like

Je hebt wel mensen die naar de kunstacademie willen en dan vooraf zo’n vooropleiding volgen bij een academie zelf $$$ en dan heb je meer kans of meer inzicht of je eventueel toegelaten word. Misschien dat soort mensen? Dan ben je 16-17-18 ofzo…

1 like

Daar leer je hopelijk meer dan tassen en kaarsen maken.

3 likes

Nee dat is alles wat ik gedaan heb op de kunstacademie hoor??1

Bedoelde dan die duurdere cursussen!

3 likes

Mijn God Nienke Plas is lekker aan het social distancen. Not. In haar nieuwe video is het weer dramatisch. Ik SNAP het gewoon niet, Resley heeft zelf Corona gehad dus dan zou je denken dat je het dan serieuzer neemt als je t zelf hebt meegemaakt, maar t lijkt wel anderson. Ze zien hele horden aan mensen inclusief hun oma die al behoorlijk oud is volgens mij.

1 like