En Tien wilde niet filmen met de feestdagen omdat ze ervan wilde genieten.
Sure…
Ik moet zeggen dat het erg opvalt dat er dit jaar een stuk minder kerst en oud en nieuw videos zijn. Normaal gesproken word je nu overspoelt door allemaal terugblik en voornemen videos en kerst vlogs. Maar nu zijn er heel veel vloggers die halverwege december tot de eerste week van januari ofzo even een stop hebben…
Zo doorzichtig…
Verdacht omdat het influencers zijn maar tegelijkertijd denk ik: en terecht? Ieder z’n eigen verantwoordelijkheid wat betreft de maatregelen. Dan houden ze zichzelf maar voor de gek. Maar kan me ergens echt wel goed voorstellen dat je je op andere dingen wil focussen deze dagen.
Ik ben in Maastricht aangenomen voor de mode textiel richting maar daar is het eerste jaar algemeen, dus gecombineerd met alle richtingen en vakken. Daar vonden ze me te commercieel en ben ik gestopt na het eerste jaar.
En daarna ben ik nog toegelaten tot het amfi voor fashion & branding. Maar daar ben ik niet aan begonnen omdat ik niet naar Amsterdam durfde te verhuizen ik was 19… dus tot zover mijn creatieve carrière.
Laatste kan ik je ook niet aanraden. Durf de school niet eens meer in
Ooh wat zonde! Ik heb die opleiding gedaan aan het amfi
@Trenchcoat haha hoezo durf je de school niet in?
Jaaa zo ‘ken’ ik jou van het amfi topic!! Kon me jouw horror verhalen nog herinneren ook
Na 4,5 jaar amfi zat ik tegen een burn out aan en heb ik het gebouw met een hyperventilatie aanval verlaten
@Karl_Lagerfeld
Oh joh haha dit wist ik niet eens meer
Ja vind ook wel jammer achteraf maargoed ik ben nu verpleegkundige en dat vind ik super leuk dus weet ook niet of het helemaal mijn ding was geweest.
Wow wtf Ik heb wel meer van dat verhalen gehoord.
Mijn afstudeer klas was ook nog maar 12 van de 30 waarmee we begonnen
Oh dat is fijn! En ook een onwijs mooi beroep. Soms denk ik ook had ik niet beter een nuttig beroep kunnen kiezen want zowel tijdens mijn stage als dat ik klaar was met mijn opleiding ben ik de andere kant op gegaan (designer) Geen spijt van gehad maar ik heb wel momenten gehad dat ik dacht had ik maar echt een beroep ipv een studie waar je van alles doet en in principe ook alles kan worden wat je wilt als je maar geluk hebt en waar alles gewoon random is
Ik snap heel goed dat ze zich ergens anders op willen focussen deze dagen. Maar ik vind het typisch dat ze voorgaande jaren helemaal geen moeite hadden met hun feestdagen filmen. En dit jaar na een jaar vrij weinig doen ineens allemaal rust nodig hebben of wat hun smoes dan ook is.
Dat was vast op het oude forum… jammer had het graag gelezen…
Ik wil trouwens ook een switch gaan doen, ben daar ruim 10 jaar geleden afgestudeerd maar ben toe aan iets nieuws.
Ik wil even de youtubeserie wat motten we anders van Lize Korpershoek tippen met Eva Jinek, echt leuk gedaan en fijne onderwerpen. Dus bij deze, tip.
Als ik naar mijn afgestudeerde ex klasgenoten kijk is dat volgens mij de bedoeling
Haha ik heb een half jaar lang zo’n vooropleiding gedaan bij artez toen ik 18 was ofzo dus ik voel me aangesproken Super leuke tijd gehad maar ook heel hard tot de conclusie gekomen dat dat creatief MOETEN zijn niets voor mij was
Ja vreselijk, heb die tijd echt verdrongen
Ugh…dit soort reacties. Ik zit mezelf zo op te vreten.
“Minder focussen op elkaar”, ja dat is precies de reden waarom er zoveel zieken zijn trut, omdat zoveel mensen schijt aan elkaar hebben.
Oh pfff, wat dom. Valt me wel echt tegen van haar.