Maar ze is zwanger? Mag serieus hopen dat er niets met haar kindje is en dat er maar een iemand naar de de neonatologie mag.
âAlleen dat levert geld op dus zal daar niet zo snel mee geminderd wordenâ
Om vervolgens een soort tegengesteld argument te maken âwaar wel goed geld mee verdiend kan worden; een vaccinâ.
Ehhhh Nienke iets met overvolle ICâs en zorgmedewerkers??? Waar zijn zij in deze opsomming van Corona=de griep???
Oooh neeee Nienke Plas is echt een van de weinige youtubers die ik echt nog leuk vind om te kijken en nu zegt ze dit??
IkâŠzucht
Het irritante is dat de meeste mensen in die commentsectie er blijkbaar ook zo over denken, en dan maar afvragen waarom we nog steeds zulke regels hebben. Stelletje domboâs echt, zitten zeuren op een probleem wat ze zelf erger maken.
Zet de eerste 5 minuten van de kater van 2020 van Comedy Central aan en dan kom je tot dezelfde conclusie.
Ja vooral aangezien dat programma al fucking 4 dagen op repeat staat daar
Dit valt me zoooo tegen
Wat mag precies niet?
Huh volgens mij heeft Nienke Plas nu iets anders geschreven? Vind het bericht wat ze schreef in dit screenshot echt stuitend! Vind/vond haar echt een leuke YTâer maar dit valt me echt tegen van haar.
Nu heeft ze meer iets geschreven in de trant van dat ze een menselijke brainfart had en in de spontaniteit elkaar geknuffeld hebbenâŠ
Huh? Vind het bericht hierboven ook totaal niet Nienke?
Het lijkt me echt lastig om te leven als je zo paranoĂŻde bent over de overheid en denkt âeen kant te worden opgeduwdâ. Ik vind dat echt iets voor mensen met een laag IQ
Ik kan uberhaubt niet eens lezen wat ed op die screen staat. Sorry jongens maar ik ben ook geen 18 meer.
Geld verdienen corona vaccin
Oh, het bericht komt elders in de comments onder de video terug. Jeetje, dat valt me echt enorm tegen.
Zijn er ook nog leuke, interessante YouTube-ers die Corona wél serieus nemen?
Zijn er uberhaubt nog leuke interesante vloggers
Toen weleens onder een vlog van haar en Bizzey (hij verscheen ineens op het toneel) werd gezegd dat zij broer/zus waren, zag ik dat zo voor me
Is niet zo
Huh ja dat is toch tegenstrijdig wat ze schrijft of is mijn begrijpend lezen nou zo achteruit gegaan
De overheid verdient aan tabak en alcohol (want: accijns), maar wat verdient de overheid aan een vaccin? Dat kost toch alleen maar geld? Ik heb iig nog geen Tikkie gehad van De Jonge
Oooh kan me er zo boos over maken. Let it goooo âkleinmeisjeâ, let it go!! Zijn al die youtubers zo dom ofzo? Lijken wel allemaal Coronawappies. Het rotte is dat zij ook gewoon veel invloed hebben. Ik heb niks met dâr, maar een Kim Kötter deelt tenminste wel hoe belangrijk het is om je aan de maatregelen te houden. Zouden meer mensen moeten doen. Urgh.