Ohh jeetje wat sneu. Was zij niet een tijdje in behandeling geweest? Haar volgers smeekten haar ook echt in de comments om hulp te zoeken. Kan me herinneren dat Shane Dawson toen nog een soort docu over haar had gemaakt. Toen leek het iets beter met haar te gaan.
Ik lees nu juist overal dat Shane het alleen maar erger heeft gemaakt met zijn docu. Ze heeft nog meer volgers nu en dat is voor haar natuurlijk nog meer voer (oke misschien slechte woordkeuze maar weet echt even niks beters) om dit te blijven doen.
Ik ken die Amberlynn niet maar ik ga haar eens opzoeken. Moet ik wel zeggen dat ik bij Eugenia ook heel erg mijn vraagtekens zet bij haar ouders want die profiteren keihard mee van haar geld.
Ja en zo is er meer te vinden over haar ouders waar ik echt een hele slechte vibe bij krijg. Haar moeder schijnt haar ook uit de kliniek te hebben gehaald.
Ik heb echt precies hetzelfde met Amberlynn Reid. Maar ik vind bij haar echt het meest bizarre dat er zoveel reactie-kanalen zijn die zich helemaal op haar videoâs focussen. Vraag me ook altijd af of zij (die reactie-kanalen zoals Zachary Micheal) daar nou ook geld aan verdienen ofso. Dat zou ik wel echt triest vinden.
Ik begrijp hier ook echt niks van. Aan de griep gaan 300.000-650.000 mensen per jaar dood, zonder alle beperkende maatregelen die we nu hebben, en aan COVID zijn al 2 miljoen mensen overleden? Voor een deel van de mensen verloopt de griep en COVID misschien ongeveer hetzelfde, maar het is gewoon echt niet hetzelfde?
Oh foodie beauty volg ik niet zo heel erg dus dat drama heb ik niet helemaal meegekregen. Ik vond Charlie Gold trouwens in eerste instantie best leuk toen ze videoâs over Amberlynn maakte, maar ik vind haar echt steeds onsympathieker geworden. Er is nu ook weer gedoe om Charlie toch omdat ze weigert een âweigh inâ te doen maar wel anderen bekritiseert?
Waaauw wat een rare kop zeg. Daarnaast is het feit dat een bekende youtuber een host wordt toch veel interessanter dan ââeen transgenderââ
Pffffff dit kan écht niet, hoe kun je dit nou zo publiceren zeg
Godverdomme wat genant van metro zeg. En ook âdat heeft de Nederlandse transgender zelf aangekondigdâ
Metro België be like: nikkie vanaf nu heb je voor ons één enkele identiteit en die bepalen wij voor jou!!1!
@NInja @CaptainCheesecake ik ben echt plaatsvervangend boos. Echt hoe krijgt iemand dit uit zijn vingers. En is er ook geen redacteur of zo die dit na leest en zegt nee dit kun je niet zo neer zetten?!
Nou echt he! Zo van fuck je youtube carriere met miljoenen volgers, transgender is je carriere
Nou inderdaad, het lijkt me sterk dat dit niet langs meerdere mensen is gegaan voordat ze het zo online hebben gegooid. En dan niemand die fff denkt van goh misschien is dit wel heel onbeschoft geformuleerd (op zân zachtst gezegd). Bah
Bah walgelijk maar wel vet dat we Nikkie als host gaan zien. Hoopte ik stiekem al.
Ja maar echt, ik zit het steeds met verbazing na te lezen. Wie denkt er nou weer dat dit okĂ© is?? Het had nog een leuk bericht kunnen zijn als ze hadden gefocust op het feit dat ze (voor zover ik weet?) de eerste trans presentatrice is maar haar hele naam en carriere is gewoon gereduceerd tot ââde transgenderââ
Dit leest alsof diegene geen idee had wie Nikkie was en niet verder is gaan lezen dan de artikelen over haar coming out
Ik vind dit zo naar voor haar, die kop is puur gericht om reacties te ontlokken, ze gebruiken en misbruiken haar gewoon. Walgelijk.
Ja en zelfs dat vernoemen zou niet eens nodig zijn. Aangezien ze ook niet zeggen de eerste vrouw met blond haar of krullen die het songfestival presenteert. Maar het is dan in ieder geval nog beter dan op deze manier
Ik vind het vooral raar dat ze altijd gewoon bekend was als een vrouwelijke beauty guru. En dan niet even maar al meer dan 10 jaar ofzo. En sinds ze uit de kast is , is transgender ineens haar identiteit?
Ik kan me voorstellen dat als je jaren lang iemand kent als het ene geslacht en ÂŽineensÂŽ wilt diegene dat je diegene aanspreekt met de pronounce van het andere geslacht dat je je nog vaak kunt vergissen.
Maar we hebben nooit hoeven wennen ofzo aan het feit dat ze transgender is of iets. Ze is verder ook helemaal niet veranderd ofzo voor ons het enige wat veranderd is is dat we het nu weten. Dus je zou zeggen dat het gekker zou voelen om ipv gewoon Nikkie ineens ÂŽdie trans van youtubeÂŽ te zeggen. Mja je hebt altijd randdebielen rond lopen die het gewoon expres doen om iemand zich kut te laten voelen.
Ze zegt dit zelf ook in die strekking in haar docu. En ook in haar coming out video of die er na dat ze bang is dat mensen haar nu zo gaan zie . Well it happend