Echt precies dit!! Wat super naar voor haar.
Ja precies, echt zo ongelooflijk respectloos.
Het gebeurt ook altijd bij transgenders. Het is niet zo dat bijv Carlo boshart word aangekondigd ofzo als “Die homo van Irene“
Inderdaad! Alsof het een diersoort is of zo. Er heeft ook nog nooit gestaan over jan smit: de eerste hetero man die het song festival presenteert. En de hetero heeft er zin in.
Is hij homo
Klein beetje
Ik vond dat in het begin juist de kracht van Charlieās kanaal. Omdat ze zelf ook overgewicht had vond ik haar reactievideoās juist interessanter. Maar inmiddels zijn het meer pestvideoās geworden.
Wat ik er van meegekregen heb, zijn haar volgers boos omdat ze schijnbaar heeft gezegd dat ze haar kanaal zou verwijderen als ze haar streefgewicht eind 2020 niet bereikt zou hebben. En nu doet ze dus geen weigh-in en zijn haar volgers boos omdat ze Amberlynn en Chantal altijd heeft bekritiseerd omdat ze niet afvielen.
Jeffree Star gaat ook weer make up review videoās uploaden. Waarschijnlijk omdat er binnenkort een nieuwe collectie uit komt en hij weer even de exposure nodig heeft.
Heel raar.
Alies vertelde laatst ook in haar 2020-review dat ze een interview gaf aan het Haarlems dagblad ofzo. Van tevoren afgesproken dat er geen al te grote focus op haar transitie/transgender zijn, wordt gelegd.
Wat staat er vervolgens? Kop: āHaarlemse transgender wordt influencerā zoiets en ook in tekst zelf steeds benadrukt
Toen Alies de redacteur erop aansprak, snapten ze ook niet wat het probleem was
Ik snap ook echt niet waarom de media dat doet. Verwacht je dan dat je lezers denken “ Omg een transgender die iets kan wat knap zeg“
Of hoop je dan dat mensen het lezen en denken “Gadver transgenders“
Of gaan ze er van uit dat transgender zijn een hippe trend is en mensen dat helemaal amazing vinden en daarom gelijk dat lezen.
Het is ook niet een oude media ding dat ze zoiets hebben van oeeh youtube/tiktok heeft een nieuwe trend want er zijn ook programmas op tv over.
Haha huh heeft hij aldoor een filter over haar fotoās heen geplakt? Ik vind hem ook leuk!
Huh filter of niet, ze ziet er ook niet eens uit als 65
Huh ik snap hier niks van, waarom is dit een grap? Wat is de grap? Ja ze is geen 65 maar huh
Ze is gewoon van zijn eigen leeftijd en hebben zoān oudheidsfilter over haar hoofd gedaan, als je op hun insta kijkt zie je hoe ze er echt uit ziet
Oh jeez wat flauw
Bizar dat monica een huis aan het zoeken is met robert al
Opzich ook wel begrijpelijk, als je dat huis zelf toch alleen kan dragen als de relatie knapt snap ik niet waarom je zou wachten.
Ik vond het eerder bizar dat Zara-Lizzy hem nu al āpapa robertā noemt. Ik hoop zo dat het stand houd.
Als je toch elke dag samen bent? Eerder zonde als je dan nog 2 huizen hebt
Waarschijnlijk omdat ze het leuk vinden en graag samen willen wonen.