Ik denk omdat je graag samen bent? Dat ze het alleen kan is trouwens ook maar een aanname gebaseerd op dat ze haar huidige huis ook alleen heeft.
Cynthia af en toe⦠Ze geeft als reactie op iemand dat zij ook een kantoorjob heeft en ondanks dat makkelijk de 10.000 stappn haalt; uur voor het werk wandelen, dan in de middag en avond. Ik denk vaak niet at zij zich realiseert wat ākantoordagenā echt voor werkdagen zijn qua tijden als ik haar planningen zieš
Hoezo kan dit niet dan? Ik bedoel, ik doe het absoluut niet, maar als je het echt zou willen lijkt me dat toch best haalbaar. Cynthia staat ook supervroeg op he.
Klopt is ook zeker wel zo, maar ik vind haar dagen niet te vergelijken met kantoordagen. Dat ze zelf zegt dat ze kantoorwerk heeft vind ik gek. Ik zit om 07.15 uur in de auto en ben rond 19.00 uur thuis, dan koken&eten is het zo 20.30. Bij haar zie ik zoo vaak "s middags in haar planner dinger als ādutjesā, āwandelenā e.d.
Ze wandelt 3 uur per dag? Respect hoor
Sophie (hol) koopt wat prul via Wish en betaald gewoon ā¬25 verzendkosten!! En het is dat ze het niet thuis liet bezorgen, want dan was het ā¬50. Snap niet dat je okĆ© gaat met ā¬25 verzendk. voor wat kleine prul. Ben sowieso geen fan van sites als Wish, maar je zou verwachten dat ā¬25 verzendk. wel afschrikt.
Maar dan is de vraag of de beperkende factor niet jouw reistijd is ipv de kantoorbaan.
Ze zijn toch al bijna 1 jaar samen? Wat is er bizar aan
Nou bijna een jaar is toch nog echt helemaal niks. En een huis kopen is nogal wat. Zeker als je allebei al een huis hebt.
Komkommertijd op Youtube. alleen Mascha post nog stug door (saaie dingen dus die kijk ik niet meer)
Ik zie er zelf niet veel kwaad in, ze zullen er vast goed over nagedacht hebben en persoonlijk vind ik die overweging om een huis samen te kopen niet bizar als je al bijna jaar samen bent.
Klopt; zure-kantoormodus & werken in de zorgmodus uit Ik moet ook een cursus gaan ontwikkelen en dutjes kunnen doen 's middags.
Nee, twee uur per dag volgens mij ongeveer!
Het scheelt natuurlijk wel dat ze een hond heeft dus sowieso moet wandelen! Denk dat je dan ook al een stuk gemotiveerder bent
Ik denk dat het misschien een minder grote stap is wanneer je vrij veel geld hebt en je het waarschijnlijk ook wel alleen kan betalen? Als je uit elkaar gaat is het dan toch een minder groot drama.
Het gaat me niet eens om het geld maar de commitment. Zou niet in me opkomen. Maar ja he niet mijn lijf niet mijn lefe
Met mijn kantoorbaan kom ik ook makkelijk aan de 10.000 stappen, als ik dat wil, en dan loop ik alleen maar als het buiten licht is. Je moet er alleen bewuster voor kiezen. Alle nutteloze kwartiertjes waarop je bijvoorbeel op je telefoon zit bijvoorbeeld
Maar inderdaad, met haar agenda is het wel een stuk makkelijker
Nou echt, zo saai.
@Banananana Ja het leek me ook wat aan de vroege kant.
Zijn ze al 1 jaar samen? ze had laatst een āhappy 6 monthsā gepost. Dat was idd 3 mnd geleden zie ik dus nu 9 mnd officieel en dan daten. Ik denk dat iedereen hier eigen tempoās en āregelsā voor heeft. Ikzelf denk dan, lekker toch nog even eerste 1/2 jaar blijven genieten van enkel samenwonen, 2 huizen apart is ook handig benoemt ze steeds. Ze willen een groot huis (grotere fin verplichtingen). ZL nog even laten wennen? Het is een grote stap maar kids ziin wel weer heel flexibel.
Ik zou het haar niet na doen maar R lijkt me wel een goeie gast