Ik ook niet maar daar gaat het toch ook niet over? Lekker passief agressief weer.
Elke keer als ik zo’n interieur zie, denk ik, hoe dan? Zo lelijk.
Het bericht van @Mhysa lijkt me duidelijk genoeg. Maar ik zal je helpen door de relevante zinsnede te copy pasten.
Jeeeetje. Ik weet niet of iemand haar hier kent maar ik kijk af en toe vlogs van Molly Bailey, een Amerikaanse vlogger/fitness YouTuber en ze deed eerst ook vlogmas. Toen ineens postte ze een tijdje geen video’s meer en bleek dat het uit was gegaan tussen haar en dr vriend. Nu heeft ze gister voor het eerst sinds december weer geüpload en ze zit helemaal onder de blauwe plekken, heeft ook twee blauwe ogen. Blijkt dus dat haar ex haar geslagen heeft (vertelt ze in de comments). Die was ook gewoon regelmatig in haar video’s te zien. Heb er helemaal kippenvel van. Bah zo naar.
Je hebt de nivea micellair reclame gelinkt 

gefixt!
Keek iemand wel eens video’s van Jessica? Zij vlogt over vintage stijl fashion, doofheid & chronische ziekten etc. Ik kijk net de zwangerschaps q & a van Teske en zie opeens deze recommendations. Haar vrouw is zwanger!
Voelt echt alsof het baby’s regent 
Edit: Wat een traject trouwens. Eerst aantal maanden tevergeefs sperma injecteren, daarna bleek Claudia een verstopte eileider ofzo te hebben na een half jaar proberen. Daarna gelukkig succesvolle IVF. Op beeld zijn ze in het begin kei optimistisch en vlak voor ze ontdekken dat één eileider verstopt is, wordt die teleurstelling van negatieve tests steeds groter. Wat een ervaring.
Voor mij was het haalbaar toen ik een periode met het ov moest pendelen. (Alleen jammer dat 't me dubbel zoveel tijd kostte als met de wagen van deur tot deur, dus ik was heel blij toen ik eindelijk de sleutels van mijn nieuwe vickymobiel had hoor.)
Hee kennen wij elkaar? Haha, ik had precies die constructie die jij nu benoemt namelijk 
Ongemakkelijk hoe monica squat 
Ja ik volg haar! Ze zouden superleuke moeders zijn denk ik. Ik vind haar style ook zoo leuk
Haha ik ben een keer met een jongen mee naar huis gegaan en die had letterlijk dit, maar dan staken er ook nog kabels uit de stopcontacten en hij had nergens gordijnen. Zijn hoofdkussen was ook nog een een sierkussen die op de bank hoort 🥲
Hij zei dat sommige mensen expres minimalistisch willen leven en daar moeite voor doen, terwijl hij ook minimalistisch leeft zonder enige moeite 

Vind dat boxen ook ongemakkelijk om te zien 
Ik denk het ook! Het is ook wel echt een stijl die haar super goed past maar het is niet voor iedereen. In één video ruilt ze met Claudia van stijl en dat ziet er zo raar uit 
Ja! Vind Jessica heel leuk en ook hoe ze samen met Claudia is. Vond het echt een mooie video ook, denk inderdaad ook dat ze hele lieve ouders zouden zijn
Die lipfillers zijn naar dr hersenen gestegen ofzo
Slechte personal trainer ben je ook dan
Zij woonde toch ook in Amerika, of is dat alweer voorbij?