Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik wens al deze mensen dat ene buikgriep virus toe. Waar alles tegelijkertijd uit alle gaten komt. Als je dat ooit hebt gehad dan neem je elke griep serieus.

45 likes

Heb het 1x gehad ik heb nog steeds traumas hahaha. En het was ongeveer 10 jaar geleden ofzo haha

4 likes

Ik zou wel een simulatie willen zien hoe de situatie zou zijn zonder maatregelen, hoeveel doden er dan zouden zijn gevallen.

8 likes

Zou iemand hier niet al een model voor gebouwd hebben? Dit moet bestaan toch?

Ik kwam gister op insta een video tegen waarin een of andere roddelinstagrammer de zaak besprak van een youtuber die destijds heel erg is mishandeld. En dat kwam ter sprake omdat de dader nu in een tv programma zit. Hebben jullie dit ook gezien toevallig?

1 like

Gaat dit over Aimee en iemand uit temptation island?

2 likes

Klopt van Fawry. Gaat over Aimee en degene die haar mishandeld heeft is nu een verleidster in temptation island. Hij liet ook een geblurde foto zien en het ging over een klein meisje met krullen. Edit: naam weg.

1 like

Ah ok, wist niet zeker of ik haar naam kon noemen maar wordt al besproken dus. Ik zal daar even lezen.

afbeelding

Deze vacature vond ik net bij de Rijksoverheid. Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar ik vond dit wel opmerkelijk. Ben benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden.

Edit: linkje https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/influencer-RWS-2020-1482

25 likes

Haha ik ben wel benieuwd naar de functieomschrijving, ook omdat het niveau HBO is, heb je een linkje?

5 likes

Standpunt van Nienke Plas is ook hier opgepikt:

7 likes

Heb ‘m in de edit gestopt!

Ik kwam van de zomer een corona wappie in real life tegen en die noemde het ook maar een griep. Toen zei ik; heb jij ooit 3 maanden of langer van een griep moeten herstellen? Toen bleef het heel lang stil :joy:

20 likes

Ja maar echt. De vriend van mijn nicht post dit de hele dag door op Facebook (ik volg hem inmiddels niet meer). “Jullie zijn allemaal schapen” “wordt eens wakker?” “WIE IS ER NU NOG NIET WAKKER?” “Al die slapende schapen” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Ook off-topic sorry. Maar ik ging hierdoor op zijn pagina kijken en hij post nu dit...

26 likes

Nou echt! En ik vind ze zelf maar een stel schapen (om in hun eigen termen te blijven) want ze vertellen allemaal dezelfde halve informatie.

@Rozecoupeschaar net als je denkt dat het niet erger kan :joy:

5 likes

Lol schapen is wel echt het favo woord van die wappies.

Ik krijg gewoon kortsluiting in mijn hoofd door al die wappies. Ik was vorige week een bestelling in een eettentje afhalen, ik stond binnen te wachten met een andere kerel, hij had geen mondkapje op en hij was luidruchtig aan het bellen: jaaaaaaaaa wat er tegenwoordig gebeurt jongen, ongekend, on-ge-kend. Mensen zijn vervreemd van elkaar!!! Ze lopen met een boog om elkaar heen!!! ha-ha-ha En allemaal zo dom, zo dom, allemaal zo’n domme mondkap op ha-ha-ha-ha. En weetje watvoor geluid ze maken: BEHHH BEHHHHH, het zijn allemaal domme schapen bulderlach

Het meisje in het eettentje reageerde er verder niet op. Ik wou hem aanspreken maar mijn hoofd ging alleen maar: ??? Zoveel poep uit zijn mond

27 likes

Haha wat grappig dat ze zich dan ook echt op ‘influencers’ richten. Klinkt wel als een leuke baan, beetje de oude grijze mannetjes uitleggen hoe je social media kan gebruiken om mensen te beïnvloeden haha. En schaal 10, dus klinkt ook wel dat je meer in een adviseursrol zit dan simpelweg instagramposts maken

2 likes

En dan vooral die ergste dagen dat je een slokje water nog niet eens binnen kan houden en alleen maar gal kan spugen en kan huilen.

4 likes

We hebben een sneuere diersoort nodig waarmee we de wappies kunnen aanduiden.

Hoewel wappie ook al wel lekker bekt.

Als je lang genoeg in het fabeltjesfuik zit vind je vanzelf een antwoord wat in je straatje past.

5 likes