Jawel
Ja maar waarommmm. Was ‘t trouwens nou wel of geen kots?
Ik heb Anne Merel en Tuur opgezocht en mijn oordeel is dat hij er 100% uitziet als iemand van 50. Ik zou hem zelf 55 geven.
Ja precies… genoeg grijs haar, genoeg rimpels. Het is niet mijn type, maar hij is wel heel sportief voor 50. Maar aan de andere kant…zoooo oud is 50 nu ook weer niet.
Wel om vader te worden trouwens,snap wel dat zijn familie het niet meer had verwacht.
Haha ja ik. Nog steeds een raar verhaal omdat ze geen details kan geven.
Hopelijk is ze er nu echt van af!
Wow echt niet verwacht dat Chahid in de auto rookt waar zijn kinderen bij zijn
Hij leert er zeker niet van, want 2 tellen later zit hij weer op zijn telefoon.
Vond het eerst wel fascinerend om hem te volgen. Ook omdat hij zelf een vermogen heeft opgebouwd. Maar het wordt steeds irritanter en extremer. Zijn kinderen zitten los in de auto, lopen rond terwijl ze zo het zwembad in kunnen lopen en staan vlakbij een kraantje waar hij als een kleuter mee heen en weer zwaait. Als je met zo’n kraantje de hersens van je kind in slaat, dan maakt het weinig uit dat je multimiljonair bent hoor.
Nog even over Tuur (vreselijke afkorting). Hij zou een broer kunnen zijn van Martien Meiland. Echt!
Helemaal mee eens !! Hij is zo onverantwoordelijk naar zijn kinderen toe, idd met dat kraantje rijden en je kind er aan hangen
en Rob Geus!
Huh is dat niet zijn naam ;o
Ik had geen idee over wie het ging dus even opgezocht maar wtf is dit??? Een puber die kinderen heeft?
@marley @anon44347600 tijd om een profiel foto te kiezen. Raak helemaal in de war van jullie haha.
Consider it done.
Gio gaat in zijn vlog van vandaag naar België, omdat daar sneeuw ligt. Vervolgens gaan ze niet naar de plaats die ze eerst in gedachte hadden, omdat Alex (een vriend die in België woont) aangeeft dat daar politie is en het daar te druk is. Eerst zegt Gio nog: oh dat is leuke content maar ze gaan toch maar naar een rustiger bos.
Ik vind dit echt niet kunnen. Je gaat toch niet de grens over alleen voor sneeuw.
Dit doen helaas echt veel mensen! Mijn hele instagram staat er vol mee. Komt wel omdat wij vlak bij de grens wonen denk ik maar dan nog. Trekt veel bekijks. Stonden ook hele files om een dropje in zuid Limburg in te komen waar sneeuw lag afgelopen weekend.
Je mag toch eigenlijk überhaupt de grens niet over zonder reden? Of ben ik nou zo’n brave Hendrik.
Gio mag ook elke dag met meer dan 2 mensen tegelijk afspreken.
Dacht ik ook. Ik zie ook veel mensen de grens over richting Antwerpen, want daar mag wel gewinkeld worden.
Ik mag zeker geen grap maken over dat hamerhaaien in een groep leven of wel.