Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Nee, wel over het groomen van minderjarige meisjes.

18 likes

Wat is groter? De afstand tussen zijn ogen of het leeftijdsverschil met Jade?

82 likes

Ik vind gewoon alles irritant en fout aan dat ventje.

3 likes

Omg :joy:

1 like

Hoe zijn bovenstaande opmerkingen okƩ? Ik lees dit vol verbazing.

42 likes

Ja, echt :exploding_head:

1 like

Hij maakt video’s over hamerhaai en Jade/leeftijdsverschil memes omdat hij dat zo grappig vindt. Dus vind dat ik er dan ook best een grapje over mag maken.

Klopt maar influencers mogen dat wel

Ja precies. Iemand moet het plebs bezig houden. Goed dat ze zich voor ons opofferen.

2 likes

Lijkt me leuk. Wie gaat er mee naar Dubai?

3 likes

Wauw :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Toen ik de outfit van bonnie lelijk vond werd er heel anders gereageerd. En ik zei niet eens iets over haar lichaam, alleen over de jurkšŸ˜… En nu dit. Hypocriet.

Zit net de nieuwe afl van layers of me te kijken, komt wel binnen :pleading_face: maar heel mooi gemaakt

23 likes

Wellicht door anderen maar dat maakt mij niet hypocriet. Een outfit kun je overigens veranderen en de stand van je ogen niet. Ik dacht dat we opmerkingen over het lichaam van een ander (m/v/x) hadden achtergelaten in 2020.

4 likes

Ik bedoelde ook zeker niet jou hoor!

Het is Gio zijn handelsmerk zo onderhand, zie de post van @Soy.peor en hij verkoopt zelf ook hamerhaaien via zijn website;

Hij wordt zo genoemd (en noemt zichzelf ook zo) door de stand van zijn ogen en hij heeft er ook nog eens extra inkomsten door. Ik zou het anders vinden als ik deze opmerking random over iemand zou plaatsen. Of over iemand zijn/haar zorgvuldig uitgekozen outfit.

6 likes

Ik zit hier schaamteloos te janken, jeetje… Ik hoop niet dat iemand me nu een beeldoproep doet op werk haha. Maar echt mooi gemaakt ja.

en hallo PMS

4 likes

Ja maar toch over Gio en z’n zelfspot. Hij ā€˜moet’ wel omdat het toch al gebeurt. Kan je het soms maar beter voor zijn. Net zoals dat dikke mensen soms zelf al grapjes maken omdat anders anderen het doen. Ik vind dat juist sneu.

Dat iemand de grap over zichzelf maakt, al dan niet gemeend maakt nog niet dat buitenstaanders dat ook mogen/moeten doen.

Roel van Velzen maakt ook grapjes over z’n lengte. Toen ging de tv-kantine hem persifleren met korte beentjes. Ik vind dat echt niet tof of grappig maar vallen onder pesten.

83 likes

Heeft iemand van jullie hier de les van Mascha gevolgd? Ik ben benieuwd. Ik gebruik Insta ook zakelijk maar ik verwacht toch ergens een open deur waardoor het me weerhoud in te schrijven.