Ik vind het toch wel iets anders of iemand af en toe eens uit zelfbescherming een grapje maakt over korte benen of dik zijn, dan speciaal video’s erover maken en knuffels verkopen.
Gio zegt bijvoorbeeld best vaak in zijn vlogs dat hij onzeker is over zijn puisten. Daar zal ik ook zeker geen grapjes over maken, omdat hij daar zelf erg mee zit.
Ik vind de grens te dun dus vind bij twijfel niet doen. Edit: vind het gewoon nooit gepast om grapjes te maken over iemands uiterlijk, ook al doet diegene het wel over zijn/haar eigen lichaam.
Misschien heeft iemand hier de ontwikkelingen beter meegekregen: Ik zie in een story voorbij komen dat het natuurdromers forum is overgedaan naar twee andere mensen, maar ik ben zelf geen lid en heel duidelijk zie ik het allemaal niet op de Instagram van Jennie/degene die het forum overgenomen zou hebben.
Heeft ze dat project zo snel alweer losgelaten? Of moet ik gewoon denken aan een constructie dat Jennie hulp heeft gezocht bij het runnen van het forum?
Edit: ik heb gezocht met de zoekfunctie, maar hier ook niks kunnen vinden. Maar misschien zoek ik op de verkeerde termen
Ja, ik zag dit in de stories van de groene muts (een vriendin van Jennie). Jennie zelf heeft eerder aangegeven hulp te krijgen bij de moderatie en doorontwikkeling van het forum. Het klonk bij de groene muts wel heftiger dan bij Jennie.
Er staat letterlijk: overgedragen aan. En diegene heeft nu ook de link naar dat forum in haar bio. Was dit altijd al de bedoeling? Dacht dat Jennie zelf grootse plannen hiermee had. Denk dat veel mensen ook alleen betaald hebben door de link met haar.
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor. Als @Nescio dit forum van de hand doet, worden er vast een heleboel kritische vragen gesteld. Dat was na EGF al het geval. En dan betaal je niet eens
Ja MrBeast is echt een held. Ik gun hem ook echt de kijkers en abonnees omdat ik weet dat hij daar weer goede dingen mee gaat doen. En ik vind altijd mooi dat hij gewoon in een joggingsbroek loopt enz haha, je ziet echt niet aan hem dat hij miljoenen dollars binnenhaalt per jaar. Gewoon lekker gewoon gebleven.
Dat is zeker waar, ze heeft al zoveel dingen bedacht, opgestart en dan maar kort (zelf) gedaan (hoepelshop, kledingwebshop, instagram agency nextdoor, podcast, forum, tijdschrift), maar zo heeft ze dit niet gepresenteerd. Ze was hiermee wel van plan/heeft het doen lijken alsof dit haar grote nieuwe ding was en ze er zelf ook lang bij betrokken zou zijn.
De afgelopen weken heb ik hier heel hard aan gewerkt en nu staat het dan eindelijk live! Mijn community genaamd Natuurdromers.nl, waar jonge natuurliefhebbers met elkaar in contact kunnen komen. (…) Ik ben zo enthousiast hierover en zie dit echt als iets wat ik de komende jaren wil opbouwen. Deze community voelt als iets wat alles van de afgelopen jaren afmaakt en samenbrengt. (…) Zoveel zin in de plannen die ik nog hiermee heb en om te zien hoe het allemaal gaat lopen de komende tijd.
Ik snap wel dat je niet bij voorbaat zegt "ik start dit op en als ik er geen zin meer in heb stop ik ermee. Word allemaal lid!’, maar bij elk ding waarbij ze heel enthousiast is en snel weer stopt wordt het wel een beetje minder geloofwaardig. Op een gegeven moment weet je toch wel dat je aandachtspanne misschien niet zo lang is, zeg dan niet meteen dat je er jaren aan wilt werken. Ik zou me in ieder geval niet snel abonneren op weer een nieuwe dienst/uitgave van Jennie die weer met veel enthousiasme gepresenteerd wordt, want wie weet hoe lang het duurt?
Dat vind ik best wel een gemene uitspraak over Joey die dan nog eens niet eens zelf vlogger/influencer is, maar enkel de vriend van?
Ik vond net in de verbouw vlogs (voor die paar minuten die ik ervan gezien heb) dat ie wel betrokken en als een harde werker over kwam.
Ik vind Joey ook wel eens bot overkomen, maar at the end of the day moet Lotte met hem samenleven dus wat wij vinden boeit eigenlijk niet. Over looks is het niet handig/fair om een uitspraak te doen.