Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik zat te bedenken dat zo’n ring deurbel me handig lijkt omdat je dus op telefoon ziet wanneer iemand aanbelt, lijkt me handig als ik in de zomer in de tuin zit. Maar toen bedacht ik me dat de enige mensen die bij mij aanbellen pakketbezorgers zijn en die verwacht ik ook altijd. Hoef geen andere mensen aan mn deur dus niet nodig. En daarnaast is het in de zomer 600 graden in de tuin dus eigenlijk zit ik niet buiten. Al met al: onnodig zo’n hippe bel.

8 likes

Wij hebben zo’n bel maar dan van Ali en die werkt echt top. Ik ontvang vaak pakketjes en kan ze dan instructies geven die achter het huis te zetten bijvoorbeeld. Ook als ik sochtends nog in bed lig of net uit de douche kom kan ik aangeven dat ik even 2 min nodig heb, of dat ze het gewoon neer mogen zetten. Is voor de bezorgers ook fijn lijkt me.

4 likes

Een vriendin van mij heeft ook zo een bel en als zij dan bij mij is gaat haar telefoon om de seconde af omdat er dan mensen in een bepaalde straal lopen. Mega irritant ik zou er helemaal lijp van worden. Ik word er na 2 uur met haar even eten al lijp van

1 like

Als er beweging voor de camera is kun je dat ook laten melden, maar dat kan je gewoon uitzetten.

Ja zij heeft het aan staan. Echt heel irritant

Heb je een linke toevallig? :see_no_evil:

1 like

Dat werkt hier dus soms al niet, want dan komt er zon irritante energie verkoper aan de deur. Als je hem dan wijst op die sticker, zegt ie: ik kom niks verkopen, maar adviseren!

Is ons nu al 2 keer overkomen, dat ze het op ‘advies’ gooien :expressionless: :expressionless: :expressionless:

Ik snap niet zo goed waarom Jennie zich van altijd zo van onderaf filmt als ze in de camera praat?
Ze doet het echt bijna altijd, of ze nou loopt of stil staat. Ze houdt hem nooit goed recht voor zich, je ziet het plafond en heel vaak valt ook de bovenkant van haar hoofd daarom van het beeld af. Na een aantal vlogs heb je dat toch wel door?
Ik vind het er altijd zo raar uit zien, ik ken ook geen een andere vlogger die dit zo doet.

kikkerperspectief

10 likes

Haar vriend had daar vorige keer commentaar op en toen zei ze dat ze de camera gewoon te zwaar vind

1 like

Is wel minder heftig voor je armspieren om hem zo vast te houden haha, dat zou mijn reden zijn.

Oh, dat heb ik totaal gemist.
Nou, koop dan een klein statiefje of zo zodat je je arm lager kunt houden, maar doe er iets aan :stuck_out_tongue: (ben verder niet veeleisend hoor)

edit: dat is trouwens een GRATIS bossbabe tip die ik zomaar weggeef

34 likes

Omg wat irritant zeg :weary: wegwezen

https://www.aliexpress.com/item/32890371511.html?spm=a2g0o.store_home.productList_44583867.pic_1 maar hij is niet meer beschikbaar geloof ik, al even geleden besteld.

1 like

Als vloggen je ‘ding’ is kun je toch minstens je arm een paar minuten omhoog houden lijkt mij? Vind het heel vreemd lol.

4 likes

Waarom is Sanne haar uitkering ingekort? Wat is er gebeurd?

Ik denk (vanuit wat ik zie op mijn werk) dat heel veel sites dit ook graag zouden willen. Wat dit lastig maakt is dat als je website voor elke transactie moet afdragen aan de dienst die deze betaling voor je int (dus Mollie/Paypal/iDeal etc.). En vrij veel ook. Daardoor is het bijna onmogelijk losse artikelen aan te bieden voor een prijs die mensen ook daadwerkelijk bereid zijn te betalen

1 like

De gemeente gaf werkweigering als reden, maar Sanne vond dat niet kloppen omdat ze wel had gesolliciteerd naar die functie en heeft bewijzen daarvan gestuurd zegt ze, maar de gemeente heeft wel 30% gekort.

1 like

Het kan serieus best zwaar zijn hoor, maar zoek dan een oplossing of train jezelf inderdaad.
Voor iemand die zichzelf zo serieus neemt als ze iets nieuws onderneemt dat ze meteen alle apparatuur aanschaft en al het andere laat vallen (op haar blog verschijnt niets anders meer) vind ik dit dan weer zo gemakzuchtig?
Maar ik vind het ook echt gewoon lelijk beeld, terwijl het dan zogenaamd wel om de ‘geweldige sfeer en beelden’ in de video gaat.
Net zoals ik er niet bij kan dat Bonnie veel werk in haar vlogs steekt maar het prima vindt om constant die witte vlakken in beeld te plakken als ze naakt is oid. Doe er dan iets leuks mee en plak zoiets over jezelf heen:

JA DAT IS NOG EEN

46 likes

Ja geen idee hoor zelf. Ik vertelde wat Sanneke zei in haar stories. Dan heeft ze vast niet het hele verhaal verteld.

Een maatregel wordt inderdaad niet zo snel opgelegd door de Gemeente. Ik volg haar verder niet maar zij woont toch in Rotterdam? Daar zijn ze wel iets strenger. Maargoed je kan 100% krijgen en ook nog voor meerdere maanden dus 30% is echt wel kak voor haar maar het kan dus nog “erger”.

2 likes