Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Bij de versie die ik heb kun je alleen kiezen uit een stuk of 20 standaard geluidjes, helaas!

1 like

Ik snap niet waarom Bonnie blijft vasthouden aan die verhuisvlogs? Vooral omdat ze in andere vlogs ook huisdingen doet.

In de vlog van vandaag zie je volgens mij wel goed waarom sommige mensen haar nu anders vinden, het gaat bijna alleen maar over welke dure spullen ze gaat kopen voor zichzelf (want je mag jezelf wel eens verwennen. Tuurlijk maar daar lijkt me niet echt gebrek aan de laatste tijd :p), welke nieuwe telefoon ze gekocht heeft, een samenwerking over welke sponsoring ze gekregen heeft, de nieuwe apparaten die ze in huis heeft… Het is alles bij elkaar best veel.

19 likes

Ja he, daar moest ik ook aan denken toen ze zichzelf een iPhone van €1200 euro cadeau deed :see_no_evil: Bonnie zuinig of gierig? Nahhhh :grimacing:

9 likes

Ik gok dat ze van die telefoon BTW terug kan krijgen omdat ze het op de zaak zet. Dan is het iets goedkoper.

Was vooral verbaasd dat zij zo verbaasd was over de groothoek. Dat is toch al wel langer een ding in telefoons?

1 like

Omdat dat goed scoort op YouTube

Heeft iemand dit gezien? Ik ken die gast niet maar wat een vreemde vogel.

Ik stoor me er niet echt aan maar ik snap wel dat mensen het anders vinden, vooral omdat het nu niet één ding is maar bijna de hele vlog. En ik heb ook het idee dat de vlogs steeds meer samenraapsels zijn van verschillende momenten en dagen dan dat het echt een dag is, het lijkt alsof ze er vooraf minder over nadenkt.
En dingen zoals die piepende airfryer vind ik inderdaad wel heel irritant, kom op zeg denk een beetje na. Dat zou je in een video voor een klant toch ook niet zo doen?

1 like

Dit vind ik nu eigenlijk niet zo gek of storend, ze zijn net verhuisd en hebben daar (lijkt me?) flink voor gespaard om nu goede apparatuur te kopen voor in huis.

Maar dat je na het kopen van een huis nog geld over hebt om de nieuwste iPhone te kopen is wel jaloersmakend. :sob:

Ja klopt hoor, en het is natuurlijk leuk dat ze er blij mee is. Het is allemaal niet zo heel gek, maar het is alles bij elkaar gewoon best veel en er zit weinig anders in deze vlog.

Ik zie net dat Paul Cliteur die stopt met FVD, vader van Claartje Rose Cliteur is. :open_mouth:

Edit: Oh nee toch niet.

1 like

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in, ik weet dat ik veel over haar post en het is niet vaak positief.

Oja klopt idd :nerd_face::face_with_hand_over_mouth:

Ja, precies! Je wordt niet gekort als je een miscommunicatie hebt over een vacature. Er worden altijd brieven gestuurd en je wordt een aantal keer gebeld. Wij krijgen maar een gedeelte van de communicatie mee.

4 likes

Nou ja, ze kon haar abonnement verlengen he dus ze hoeft dat bedrag niet in een keer op te hoesten. Een lening voor je telefoon wordt aan het BKR gemeld en als je een huis wil kopen, stellen veel mensen dat nog even uit. Daarnaast is ze ZZPer en kan je dan gebruik maken van aantrekkelijke regelingen.

1 like

Niemand weet de precieze situatie van Sanne behalve zij en de gemeente wellicht, dus het lijkt me een beetje onnodig om daarover te gaan speculeren eigenlijk. Plus ze heeft een afgeschermd Twitterprofiel, waarom het dan op een openbaar forum bespreken?

35 likes

Omdat het openbaar op insta staat. Maar eigenlijk heb je wel gelijk verder: we weten te weinig.

1 like

Ik heb even gekeken maar kan het niet vinden? Dus dan heeft ze het denk ik verwijderd.

Hoe gaat dit dan in z’n werk met zo’n relatief klein bedrag als een telefoon, krijg je dan €200 minder hypotheek verstrekt haha?

@Xiomara het stond in haar stories, dus is na 24 uur automatisch verdwenen. Ben het met je eens dat we dit hier niet hoeven te veroordelen want wij kennen idd haar situatie niet, maargoed ze slingert het wel zelf het openbare internet op dus dan moet je ook accepteren dat mensen daar over gaan praten. Zelfs al is de story nu niet meer zichtbaar. Weg is nooit echt weg op het internet.

2 likes

Nee. Het gaat factor 10 ofzo. Kun je gewoon allemaal op internet vinden maar kan zo 12000 euro schelen.

1 like

Ik weet de details niet precies, maar het gaat om je maandbedrag, net als bij de studieschuld. Als je al 50 euro per maand aan de takkedure telefoon uitgeeft, kan je dat niet uitgeven aan een huis ookal is het een vrij kortdurende lening. Vooral bij ondernemers of als je heel krap aan het juiste bedrag komt, is het soms handig het af te betalen.

1 like