Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Dankjewel! En aanvaardt :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik vind het beschuldigen voor scheefwonen zo nutteloos. De schuld ligt (al willen sommige partijen je dat graag laten geloven) niet bij de huurder die liever niet al zijn/haar inkomen in een huis steekt, maar bij een samenleving die wonen ontbetaalbaar heeft gemaakt, waardoor de stap van een betaalbare woning naar een vervolgstap gigantisch groot is geworden. Een scheefwoner is vaak niet iemand met gigantisch kapitaal, maar iemand die netto niet genoeg verdient om op de particuliere markt fatsoenlijk te kunnen huren.

114 likes

Inderdaad, ik herken dit wel. Wij huren nu ook scheef maar zijn hard op zoek naar een koophuis, maar dat is zo ontzettend moeilijk. Er moet toch echt gespaard worden daarvoor en dat kan gelukkig nu wel.

6 likes

Ik bedoelde dat het goedkoop wonen wel de mogelijkheid biedt om veel te sparen. Maar scheefwonen klinkt inderdaad als een beschuldiging.

1 like

Ja en dat heeft ze ook weleens zelf benoemd dat ze relatief goedkoop wonen en hierdoor goed hebben kunnen sparen (idd in neutrale zin; niet als verwijt)

1 like

Rebecca Denise is zwanger van de tweede, heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen!

3 likes

Ik kijk echt net de video, zo leuk. Ben haar gaan volgen vanaf de eerste zwangerschap en vond het echt heftig met de postnatale depressie.

1 like

Is dat die ene met een huilbaby die alles over haar kind op insta gooit?

Of is dat een van de vele andere influencers met dubbele naam

Volgens mij het tweede, ik vind haar niet vervelend iig en ik volg haar al ruim voor haar eerste zwangerschap.

Nee dat is sarah rebbeca volgens mij

9 likes

Haha ik wilde net zeggen!

Aaah ja, die is nou wel vervelend en volg ik dus niet :joy:

1 like

rebBECa

32 likes

Ohja

Close enough haha

35 likes

Omg ik dacht dat ik het opbiechttopic had aangeklikt en dat dit nog ging over de biecht van de forummer die het op een bankje had gedaan. Vond het al een wat zakelijke benadering van de situatie tot ik begreep dat het gewoon over huizen gaat haha.

41 likes

Ik zit K3 zoekt K3 te kijken (omg’en mag), en ik zie ineens Nienke voorbij komen, de vriendin van Co. Zij is sindsdien echt veranderd!

5 likes

Hahaha ik ga nu toch maar eens even kijken in dat opbiecht topic :grin:

1 like

Ze hadden heinwee naar Amsterdam

Oh nee nooit meer doen dit haha. Ik vind Sarah dus echt heel vervelend en die ben ik juist gaan stoppen met volgen sinds haar zwangerschap

2 likes

Ik kijk dit ook weer :joy:

2 likes