Is dat die ene met een huilbaby die alles over haar kind op insta gooit?
Of is dat een van de vele andere influencers met dubbele naam
Is dat die ene met een huilbaby die alles over haar kind op insta gooit?
Of is dat een van de vele andere influencers met dubbele naam
Volgens mij het tweede, ik vind haar niet vervelend iig en ik volg haar al ruim voor haar eerste zwangerschap.
Nee dat is sarah rebbeca volgens mij
Haha ik wilde net zeggen!
Aaah ja, die is nou wel vervelend en volg ik dus niet
rebBECa
Omg ik dacht dat ik het opbiechttopic had aangeklikt en dat dit nog ging over de biecht van de forummer die het op een bankje had gedaan. Vond het al een wat zakelijke benadering van de situatie tot ik begreep dat het gewoon over huizen gaat haha.
Ik zit K3 zoekt K3 te kijken (omgâen mag), en ik zie ineens Nienke voorbij komen, de vriendin van Co. Zij is sindsdien echt veranderd!
Hahaha ik ga nu toch maar eens even kijken in dat opbiecht topic
Ze hadden heinwee naar Amsterdam
Oh nee nooit meer doen dit haha. Ik vind Sarah dus echt heel vervelend en die ben ik juist gaan stoppen met volgen sinds haar zwangerschap
Ik kijk dit ook weer
In welke aflevering zit ze? Ik heb K3 zoekt K3 een tijd geleden nog gekeken, maar kan me haar auditie niet herinneren.
Hoi, weet iemand of Lotte(lovesbeauty) het in een video ooit heeft gehad over of zij een kinderwens hebben? Kan het niet vinden, maar ben er stiekem best benieuwd naarâŠ
In een van de verhuisvlogs verteld ze volgens mij dat dat wel voor ooit een wens is.
Hoezo ben je daar benieuwd naar?
Ik vind het echt zo vreemd dat Anna Nooshin allerlei gare kleding verkoopt via v.i.nted. bijvoorbeeld een NA-KD topje van 15 euro). En een flesje parfum Ă 50 euro. Zou ze dik betaald krijgen om die app te promoten en er gewoon voor de vorm een paar items te koop hebben gezet? Met het beeld dat zij van zichzelf neer wil zetten van supersuccesvolle powervrouw vind ik het verkopen van lilleke synthetische fastfashionkleding via een app niet echt kloppen⊠(disclaimer: vind verder het hele tweedehandsgebeuren top). Krijg hier hetzelfde woeste gevoel bij als Serena Verbon en âClaire Roseâ en haar zusjes die allerlei gekregen spullen te koop zetten voor âŹ. Bovendien, wie wil er nou 40 euro neerleggen voor een gedragen bikini van Josh V?
Toevoeging: het is inderdaad een partnership. En toch vind ik het echt totaal niet passen.
Dit is juist het hele punt waarom ik Anna niet meer echt volg. Heel tegenstrijdig, en ja de mens is een ambivalent wezen maar Anna lijkt er niet echt over uit te zijn welk persona ze wil neerzetten en uitdragen. De ene x tekstjes van Rumi en andere Perzische dichters quoten, dan weer al haar energie en bereik inzetten voor een Instagram uithangbord/museum (?), de hele wereld is je vaderland, zero waste dus zo min mogelijk haar haar wassen en maar Corendon-en till the day the earth dies.
En nog wat andere halve projecten tussendoor maar wel bij Koen/Robert uitspreken dat wij haar niet snappen en dat ze zich zo misbegrepen (is dit juist NL? bij gebrek aan beter woord) voelt. Disclaimer: ben niet jaloers voordat die kaart wordt getrokken, keek vroeger juist heel graag naar haar, ze leek een duizendpoot met nsmbl/tv optredens etc
O ja en 2 minnetjes voor onsympathiek optreden tegenover Alice en toen bij dat interview onlangs ivm covid-maatregelen. Nee 3 minnetjes omdat ze daarna bekend maakte weer te beginnen met vloggen, maar dat was een opzichtige poging om eenmalig excuses te maken voor het lanceringsfeestje en daarna niet meer. Nu ga ik verder met mijn leven