Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Haha ja dat wordt wel duidelijk dat dit een (minder mooie) kopie is ja

Ja hĂš? Er zit geen leven in ofzo

1 like

Leonie/gewoonwateenstudentjesavondseet:

Origineel:

28 likes

Ik vind het prachtig, wauw!

1 like

Wauw! Fantastische koop!

Haha ik ben het niet hoor. Dat is Leonie! En ik heb het niet gekocht. Het ging me erom dat het verschil zo duidelijk zichtbaar was tussen het origineel en de nepperd.

Vind het origineel wel echt mooier ja, jeetje.

3 likes

Aimee gaat een hoekje in haar bijkeuken betegelen en een bad plaatsen. Ik vind het zooo apart dat ze niet de zolder gaan verbouwen tot slaapkamer en dan een mooie grote badkamer boven realiseren. Dit wil toch geen enkele koper na hun? Maakt dit een huis ook minder waard? Echt een rare keuze wat mij betreft. Hun badkamer boven is echt 1 meter breed ofzo en naar eigen zeggen zelfs al verouderd maar prima?? Echt waarom? Ik snap het echt niet.

edit:

Badkamer vanaf 30:30

2 likes

Ik dacht dat ik in het show je laatste aankopen topic zat :blush:. Maar ik vind het alsnog fantastisch

1 like

Ik snap het ook echt niet en dacht dat ze een grapje maakte. Niet dus.

5 likes

Hoewel ik de boodschap 100% steun vind ik dit wel een hypocriet bericht van haar. Ze heeft uitpuilende kledingkasten en ook nog eens een tig aan samenwerkingen, ja hehe dat je dan op Black Friday ff niets gaat kopen. Maar goed.

8 likes

Wisten jullie al dat Annemerel vandaag 14 weken getrouwd is?

21 likes

Nou ik zie wel gekkere dingen op Funda waar ze dan een gezellige 4,5 ton voor vragen. Een bad in de bijkeuken zou ik dan echt nog een meevaller vinden :woman_shrugging:t2:

Maar in die hometour laat ze zelfs een 3e kamertje zien die ze in de toekomst willen ombouwen tot badkamer? Daar past een bad in. Investeer dan daarin ipv wen bad in je bijkeuken te plempen :face_with_raised_eyebrow: haha wat raar

Ik keek een asmr filmpje (van TiaraAsmr) en kon mijn lachen niet inhouden om de bovenste comment

102 likes

Ja toen was dat nog het idee inderdaad, maar ze willen graag de 3 slaapkamers behouden op de 1e etage. De enige reden die ik kan bedenken is omdat ze gewoon teveel spullen heeft die ze kwijt moet. En ze heeft zooo veel opbergruimte. “Louvredeurtjes” in de keuken, een bijkeuken, een schuurtje in de tuin, 3 slaapkamers, “louvredeurtjes” op de 1e verdieping, een zolder
 En ze houden dus geen ruimte over om een van die slaapkamers tot badkamer te maken. Tsja logisch als alles vol staat met spullen. Echt zo zonde.

4 likes

Haat dat ook echt.

Die meid maakt echt rare keuzes.

Het zal wel te duur zijn om boven een bad te realiseren omdat het een oud huis is en je dan van alles aan versteviging moet doen zodat je bad niet door het plafond zakt.

Dat huis heeft best veel potentie maar ik vind alleen de woonkamer geslaagd.

1 like

Ja je hebt gelijk

Dan ligt de lat natuurlijk sowieso al heeel laag.

1 like