Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

In welke aflevering zit ze? Ik heb K3 zoekt K3 een tijd geleden nog gekeken, maar kan me haar auditie niet herinneren.

1 like

In de tweede! Ze heeft hele witblonde krullen, kort haar!

Edit: dit is haar toch?

Hoi, weet iemand of Lotte(lovesbeauty) het in een video ooit heeft gehad over of zij een kinderwens hebben? Kan het niet vinden, maar ben er stiekem best benieuwd naar

In een van de verhuisvlogs verteld ze volgens mij dat dat wel voor ooit een wens is.

1 like

Hoezo ben je daar benieuwd naar?

29 likes

Ik vind het echt zo vreemd dat Anna Nooshin allerlei gare kleding verkoopt via v.i.nted. bijvoorbeeld een NA-KD topje van 15 euro). En een flesje parfum à 50 euro. Zou ze dik betaald krijgen om die app te promoten en er gewoon voor de vorm een paar items te koop hebben gezet? Met het beeld dat zij van zichzelf neer wil zetten van supersuccesvolle powervrouw vind ik het verkopen van lilleke synthetische fastfashionkleding via een app niet echt kloppen
 (disclaimer: vind verder het hele tweedehandsgebeuren top). Krijg hier hetzelfde woeste gevoel bij als Serena Verbon en “Claire Rose” en haar zusjes die allerlei gekregen spullen te koop zetten voor €. Bovendien, wie wil er nou 40 euro neerleggen voor een gedragen bikini van Josh V?
Toevoeging: het is inderdaad een partnership. En toch vind ik het echt totaal niet passen.

14 likes

Dit is juist het hele punt waarom ik Anna niet meer echt volg. Heel tegenstrijdig, en ja de mens is een ambivalent wezen maar Anna lijkt er niet echt over uit te zijn welk persona ze wil neerzetten en uitdragen. De ene x tekstjes van Rumi en andere Perzische dichters quoten, dan weer al haar energie en bereik inzetten voor een Instagram uithangbord/museum (?), de hele wereld is je vaderland, zero waste dus zo min mogelijk haar haar wassen en maar Corendon-en till the day the earth dies.
En nog wat andere halve projecten tussendoor maar wel bij Koen/Robert uitspreken dat wij haar niet snappen en dat ze zich zo misbegrepen (is dit juist NL? bij gebrek aan beter woord) voelt. Disclaimer: ben niet jaloers voordat die kaart wordt getrokken, keek vroeger juist heel graag naar haar, ze leek een duizendpoot met nsmbl/tv optredens etc
O ja en 2 minnetjes voor onsympathiek optreden tegenover Alice en toen bij dat interview onlangs ivm covid-maatregelen. Nee 3 minnetjes omdat ze daarna bekend maakte weer te beginnen met vloggen, maar dat was een opzichtige poging om eenmalig excuses te maken voor het lanceringsfeestje en daarna niet meer. Nu ga ik verder met mijn leven

48 likes

In een van de q&a’s zal dat vast wel voorbij komen. Maar hoezo wil je dat weten? Wat heb je daaraan?

Ik wil niet aanvallend overkomen ofzo maar ik vind dat zo een vervelende vraag.

5 likes

Dank je wel! Ze is wel heel erg veranderd inderdaad, nu begrijp ik dat ik me haar niet kon herinneren!

@Amandelbloesem @Hejira
Ik vind het juist raar dat het raar is om daar benieuwd naar te zijn. Ik ben op zo’n leeftijd dat ik en mijn vriendinnen er ook steeds meer mee bezig zijn en vind het alleen maar leuk om daar open over te zijn, hoe verschillend iedereen zijn leven indeelt. Lotte volg ik al heel lang, we zijn bijna van dezelfde leeftijd, dus was gewoon even nieuwsgierig.

En daarnaast vraag ik ook letterlijk of ze het er zélf ooit over heeft gehad, als dat niet het geval was had ik dat natuurlijk ook gerespecteerd en was ik heus niet zelf gaan vragen of gissen. Dus ik vind het jammer en erg overdreven dat het gelijk als een vervelende vraag wordt gezien.

12 likes

Het is dik betaald volgens mij, zie meerdere influencers met ze samenwerken en die kunnen gewoon hun zakken met kleding aanleveren en de rest doet vinted (kijk maar naar Dee ff zo uit m’n hoofd).

Het kan heel pijnlijk zijn om die vraag te stellen. Je vind het zelf leuk om er open over te zijn en dan lijk je te denken alsof het voor iedereen makkelijk en normaal is om kinderen te krijgen terwijl dat niet zo is.

38 likes

Maar, het gaat je eigenlijk toch gewoon niks aan? Wie weet kunnen ze heel lastig kinderen krijgen en worstelt zij daar heel erg mee. Of wil ze gewoon geen kinderen en heeft ze ook geen zin om zich daar voor te verantwoorden. Maakt het ook echt uit eigenlijk?

27 likes

Het is toch niet dat Shinshell het direct aan Lotte vraagt?

4 likes

Bedankt voor alle reacties.
Zolang ik het inderdaad niet direct aan Lotte zelf vraag, doe ik in mijn ogen niets verkeerd. Dat zou ik namelijk nooit doen. Het enige wat ik me gewoon afvroeg was of ze het er zelf een keer over had gehad

12 likes

Een geliefde collega van me vertelde dat ze wist dat er mensen over haar zeiden dat ze zo’n goede moeder zou zijn. Vet lief natuurlijk. Jammer alleen dat zij meerdere fertiliteitstrajecten doorlopen had, waarvan 2 eindigden in een miskraam. Dat was zo heftig dat ze daarna gekozen hadden het verder te laten. Dit soort gesprekken komen toch vaak wel bij die persoon terug. Heel pijnlijk voor haar dat dit zo besproken werd door mensen die geen idee hadden dat het zo’n issue was.

edit: conclusie dus: gewoon helemaal niet benoemen of over praten.

5 likes

Ik vind het nog steeds niet netjes om te speculeren over een kinderwens. Als mensen dat bij Mascha deden werd dat ook echt niet op prijs gesteld. Lotte kan hier ook meelezen he. Ik snap ook nog steeds niet waarom je perse wilt weten of iemand (die je niet eens persoonlijk kent) een kinderwens heeft. Wat maakt het ook echt uit?

19 likes

En ik vraag me af of de vraag ook gesteld zou worden over mannelijke vloggers. Volgens mij heb ik nog nooit iemand horen/zien vragen of Enzo ofzo een kinderwens heeft.

44 likes

Kan me hier 100% in vinden. Dat hele “museum” van haar dat bedoeld is als instagram backdrop vind ik ook zo ontzettend tacky en dom. Echt het ultieme middel om beïnvloedbare kinderen (veel te veel) geld uit de zakken te kloppen.

5 likes

Het is inderdaad makkelijk geld verdienen. Ik zie ook steeds meer van dat soort “musea” als tijdelijke pop-ups en als je er dan langs loopt zie je alleen maar kinderen tussen de 12 en de 18. Waarom heet het ook een museum? Het is niet educatief, het is geen kunst, wat is het dan wel?

2 likes