Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Hubby vind ik zo’n stom woord, ook bij Engelstalige youtubers kan ik het niet uitstaan

1 like

Bonnie post reacties van kijkers die dan naar de intro van haar vlog voor kerstmis kijken en omg sporen mensen wel :sweat_smile: Ik vind het al bijzonder als mensen zo reageren op Amerikaanse/grote celebrities, maar ook helemaal met handen voor de mond voor een fucking intro filmpje van een vlogger. Waar dus nog niks gebeurt. Wat is er gebeurd met de wereld.

19 likes

Lijken wel meisjes van een jaar of 16, toch. Het zijn geen tienjarigen ofzo :laughing:
Edit; even gezocht en het meisje van die laatste repost is in ieder geval 18.

Hahaha ik dacht, zal wel meevallen toch? Net even haar stories gekeken en precies deze woorden kwamen één voor één voorbij, zou daar ook helemaal lijp van worden ja

3 likes

Oh ja TOEVEN dat zegt ze ook 100x, vind ik ook vreselijk. En Opa Snor :older_man:t4: of hoe noemt ze haar vader toch, hahaha irritant zeg.

4 likes

Hierom heb ik haar stories uitgeschakeld en kijk ik haar vlogs niet meer. Ben dus niet de enige zo te zien.

1 like

Ja, bijzonder toch :sweat_smile:

1 like

Heb nu al twee keer die notenbox voorbij zien komen. het is weer tijd voor een rondje Graze everybody.

4 likes

Ja interiorjunkie heeft inderdaad een beetje kinderachtig (is wel het juiste woord denk ik?) woordgebruik, vaak. Maar ik vind haar stijl wel heel leuk, waardoor ik haar toch blijf volgen.

1 like

Haha ja same. Ik vind dat zij echt leuke verrassende keuzes maakt met interieur, ipv al die saaie influencer huizen. Maar bekijk haar stories altijd zonder geluid :joy: ze heeft een beetje een kleuterklasjuf stem

1 like

Volgens mij is het vanaf 39.000 euro inkomsten per jaar scheefwonen als je dan in een sociale huurwoning zit. Met een inkomen van jaarlijks 40k zou je echt wel particulier kunnen huren.

Ik heb zo’n scheefwoner als collega. Ze verdient zelf inmiddels bijna 50.000 euro jaarlijks, maar zit nog steeds in een sociale huurwoning. Ondertussen zijn er collega’s (starters) die minder verdienen en wel die absurde hoge huurprijs van 1600 euro moet betalen. Dat scheefwonen is best wel een probleem, hoewel ik best begrijp dat mensen het doen hoor. Maar eerlijk is het niet. Sociale huurwoningen zijn er voor mensen die minder geld te besteden hebben. Als mensen die inmiddels wel genoeg geld verdienen blijven zitten in zulke woningen, wordt het er niet eerlijker op.

7 likes

Inderdaad! Hahaha ja een zeer unieke en leuke stem vind ik, volgens mij zou ze zo stemactrice kunnen worden. (Ok geen verstand van maar daar dacht ik eens aan toen ik een story vsn haar luisterde).

Ik ken ook echt veel mensen die samenwonen in een sociaal huurappartement en dat dan gewoon op 1 van hun naam zetten, (bijvoorbeeld op de vrouw die parttime werkt) zodat ze niet teveel verdienen samen op papier, en dat is dan gewoon al bij aanvang van het wonen/huren. Laat staan dat ze dan na een paar jaar nog flink omhoog gaan in salaris.

2 likes

Hahaha, ik ben speciaal even gaan kijken. Bedankt voor het delen. Heerlijke cringe dit :joy:

Maar uhm die ene chick is gewoon 18? Wowwwww.

1 like

Maar hoe werkt dat? Op welk adres staat de man dan geregistreerd?

1 like

Vaak gewoon nog bij zn ouders. Zo deden vrienden van ons dat ook, werkten beiden fulltime en verdienden beiden rond modaal. Hij stond al jaren ingeschreven en kwam met zijn inkomen nog in aanmerking, zij is op papier thuis blijven wonen. Super aso als je het mij vraagt. Vind dat wel iets anders dan dat je ergens woont en dan in inkomen groeit. Ook als je graag weg wilt is verhuizen niet altijd zo makkelijk te regelen. Zie maar iets te vinden waar je voor in aanmerking komt en wat je kan betalen qua lasten. Verhuizen kost ook altijd geld, al trek je zo ergens in etc.

Dus je verdient meer dan 39.000 per jaar maar je kunt niet particulier huren?

Mee eens. Je hebt echt niet zo iets gevonden. Je moet vaak ook op tegen allerlei andere mensen die het ook willen huren en dan heb je weer het probleem dat er altijd wel iemand is die meer verdient waar ze dan liever voor gaan.

5 likes

Oh maar het zou dus wel kunnen.

Er zijn ook heel veel mensen die dus niks kunnen omdat ze a) niet in aanmerking komen voor een sociale huurwoning omdat die bezet is en B) omdat ze écht het geld niet hebben voor een particuliere huurwoning.

Die grens van 39k is er niet voor niks. Ik vind het kwalijke en absurde ontwikkelingen op de woningmarkt, de huurprijzen, huisprijzen, allemaal belachelijk waardoor veel mensen gewoon niet eens érgens kunnen wonen. Hoop dat hier echt een oplossing voor kan komen.

2 likes

Ze is toch aan het proberen?

Ik vind scheefwonen voor eventjes heel anders dan permanent scheefwonen en niet weg willen want het is lekker goedkoop.

29 likes